• miljonrik

    någon annan som sitter hemma och har tråkigt??

  • Svar på tråden någon annan som sitter hemma och har tråkigt??
  • enlitenbitkaka
    Fiyali skrev 2011-02-04 21:50:41 följande:
    Samma här, jag hatar helgerna! Alla längtar dit... jag längtar till Tisdags morgnar, det är den "helgen" vi har, när båda är lediga samtidigt :)
    Jag tvingar dock mina vänner att överge sina kärlekskranka män i sofforna och gå ut på promenad på helgen :) Sen får de givetvis återgå till allt sånt som säkert är tråkigt, dötrist och alldeles underbart :)
    Jag älskar helgerna för då är jag ledig! Men när de väl är här så är det ju trist....denna helgen jobbar han natt fred-lörd, sen borta hela lördagen med fotbollen, sen börjar han jobba 10 på söndag och går av 10 på måndag morgon. Kul helg
    Ebbe BF 31/7 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • enlitenbitkaka
    Fiyali skrev 2011-02-04 21:52:39 följande:
    Det får man :P Särskillt när man är gravid! Det enda som tydligen inte var okej, var att somna i den äldstas säng varje kväll.... innan hon själv somnade!
    Hihi då är man trött Ska med gott samvete ta mina onda höfter och inta horisontalläge!
    Ebbe BF 31/7 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • Linnea1986
    enlitenbitkaka skrev 2011-02-04 21:42:46 följande:
    Läste lite snabbt och det verkar ju inte som att alla de männen har svårt för att göra barn? Och att de kan bli biologiska fäder på andra sätt.

    Vi kämpade också lite i motvind då min sambo har haft cancer och fått cellgifter...chansen att han skulle blivit steril var rätt hög. Jag blev gravid på första försöket så solskenshistorier finns Håller tummarna för er!
    Grattis till er :) Jag hoppas oxå vi kan få en liten, de skulle göra mig o sambon så glada, speciellt sambon eftersom han inte tror han kan få barn..
  • nian74

    Jag har ju inte så mycket att välja på, så ja - det blir samma sysselsättning ikväll...
    Har fått hjälp att hyra ett par filmer i alla fall, alltid något.

  • Linnea1986

    Blir nog samma sak för mig som igår, sitta o titta runt här, om inte sambon får för sig att vi ska se film eller spela något spel tillsammans :)

  • Sniffy

    Hade önskat att ha´någon i soffan i kväll när melodifestivalen går av stapelnRynkar på näsan är trött på att vara ensam.

  • Jasmine Angelina

    Gravid i vecka 22 känner mig uppsvälld och uttråkad bortom rimliga gränser. Vad kan man hitta på för att häva denna tristess?


    BF 2011-06-07
  • Sniffy
    Jasmine Angelina skrev 2011-02-05 14:20:53 följande:
    Gravid i vecka 22 känner mig uppsvälld och uttråkad bortom rimliga gränser. Vad kan man hitta på för att häva denna tristess?
    Melodifestivalen? gör en massa gott till i kväll och frossa!!
  • singelfar

    inga som bor i sthlms området.. så kan vu hitta på ngt på barnfria helger,, bio ngn?

  • singelfar

    inga som bor i sthlms området.. så kan vu hitta på ngt på barnfria helger,, bio ngn?

  • Fiyali
    enlitenbitkaka skrev 2011-02-05 15:19:59 följande:
    Liiiiika tråkigt idag sambon jobbade natt, kom hem 20min nyss för att duscha sen drog han på kick-off...imorgon jobbar han natt igen, 10-10... jag måste skaffa en hobby
    Scrapbooking är jätte kul! Har gjort super fina babyalbum och håller på med ett semster album nu:)
  • enlitenbitkaka
    Fiyali skrev 2011-02-05 17:38:08 följande:
    Scrapbooking är jätte kul! Har gjort super fina babyalbum och håller på med ett semster album nu:)
    Hmm ja det är ju tidskrävande iaf Kanske får prova! Vill lära mig sticka också....
    Ebbe BF 31/7 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
Svar på tråden någon annan som sitter hemma och har tråkigt??