90% flicka?
Ni som fått sagt att ni väntar en flicka till 90% säkerhet på rul, blev det en flicka!?
Ni som fått sagt att ni väntar en flicka till 90% säkerhet på rul, blev det en flicka!?
Vix - gjorde ni något speciellt för att försöka få tjej denna gång, t. ex när under cykeln hon blev gjord?
Ok!
Det verkar ju ha funkat!
100% säkert vid 3!! tillfällen att det var en tjej och då låg h*n på ett sätt så det var lätt att se ingen navelsträng ivägen och vi vad att bm skulle kolla extra noga, på 3D igår visade det sig helt klart att det var en pojke..
90% flicka, vi fick en flicka
Sköterskan sa att hon skulle sätta pengar på att det var en tjej och det var det!
den 3/4 åker vi på 3d ultraljud!
90% flicka i v. 20, pojke i v. 24.
Får se vad vi har nästa vecka (v. 28). Fast man såg snoppen rätt tydligt sist.
Bästa är att inte lita på ett rutinultraljud utan göra könsul. Där jag gjorde mitt könsul har dem 99% säkerhet och sen får man öven papper på det. Vet en som dem sa till på rutinul att de väntade en flicka men ut kom en pojke.
Själv är jag inte osäker alls på att vi väntar en liten tjej för det syns så tydligt på bilden : )
Ja, gör man senare ul så blir et ju tydligare bilder på kön med, och ett 3d är än mera synligt.Rul litra jag inte på nu då det är sagt flicka- men med vår gosse så kunde man absolut inte missta att det var en lång snopp med pung! Längtar som tusan nu till 3D ultraljudet!!! Jag kommer då att vara i v26-27.
Haha, med barn nr 3 sa de att det var en flicka (fast hon satt så dumt till så de var inte helt 100), men deras gissning var tjej. Ut kom en kille !
Till mig sa de att min son var en pojke till 100% :) det var han ju också... Men får de alltså inte säga så egentligen?