• Svar på tråden Receptet på Coca-Cola avslöjat
  • oOHalalOo
    Magnus Petersson skrev 2011-02-21 21:54:34 följande:
    Du, jag har sett flera av de där konvertitvideoerna, och jag kände inget annat än hat mot dessa förrädare.
    Förrädare? Förklara.
  • oOHalalOo
    Magnus Petersson skrev 2011-02-21 22:39:10 följande:
    Ja, de har förrått den västerländska kulturen, islam är en religion som bör förpassas till öknen.
    Förrått den västerländska kulturen'? Förklara.
  • Magnus Petersson
    oOHalalOo skrev 2011-02-22 07:28:35 följande:
    Förrått den västerländska kulturen'? Förklara.
    I den västerländska kulturen så har vi sex med vem man vill när vi känner för det(så länge båda är med på det), super oss fulla vid puben osv, svär, tittar på porr osv, detta är saker som den här sjuka fascistiska religonen islam vill förbjuda.
  • VojneVojne

    Hohohohoooooow här är det nån är förbannat nästan kan man höra det inta Magnus utan djävulen! Alla har sin tid att fatta tusen ggr värre än dig har fattat vem egentligen vill att du gör som du gör har hopp att du kommer att fatta du med det bara det att vi har inte mkt tid hoppas du hinner med tåget :)))

  • Nice Girl Wrong Place
    VojneVojne skrev 2011-02-22 15:54:01 följande:
    Hohohohoooooow här är det nån är förbannat nästan kan man höra det inta Magnus utan djävulen! Alla har sin tid att fatta tusen ggr värre än dig har fattat vem egentligen vill att du gör som du gör har hopp att du kommer att fatta du med det bara det att vi har inte mkt tid hoppas du hinner med tåget :)))
    ....

    Va?
  • Jäjd

    Alltså hur kan man skriva att muslimer är svin och därmed kannibaler om de skulle käka griskött och sen fortsätta snacka bajs?
    TS borde emigrera. Jag vill inte ha såna här åsikter i mitt land.

    Men det är detta som är yttrandefrihet antar jag?


    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-02-22 19:06:59 följande:
    ....

    Va?
    Jag måste ju instämma här.
  • bitte67
    Magnus Petersson skrev 2011-02-22 11:22:50 följande:
    I den västerländska kulturen så har vi sex med vem man vill när vi känner för det(så länge båda är med på det), super oss fulla vid puben osv, svär, tittar på porr osv, detta är saker som den här sjuka fascistiska religonen islam vill förbjuda.
    Västerländsk kultur? Du skämtar? Jag skäms om det är västerländsk kultur och vill emigrera (till öknen, visst varför inte, där är det varmt iaf). Och nej! Jag är INTE muslim.

    Jag tvivlar starkt på att du vet något om islam egentligen, utan att det där bara är sånt som du "hört". Läs på, läs rätt! Vilken samling fördomar du bär på. Kan man gissa att du tillhör SD?
  • Jäjd
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-02-22 22:02:43 följande:
    Hahaha ja jag har läst meningen 10 gånger.
    Min favorit del är tåget
    Jag gillade Djävulsgrejen! Föreställer mig att det har nåt att göra med att Magnus är besatt?
  • VojneVojne

    Jag menade att det va inte han som vreker ur sig massa dravel utan snarare en demon som han fick i sig. Jag vill tro att en dag han kommer att fatta att västvärlden är inte så fin som man tror...med tåget så enar jag på att vi har förbrukat våra mänskliga resurser och vi är på väg till under gång så hoppas att han hinner innan... Jag förstår att ni inte fattade nåt men vile vara lite metaforisk som blev ett fijasko :((

  • Nice Girl Wrong Place
    VojneVojne skrev 2011-02-23 02:47:07 följande:
    Jag menade att det va inte han som vreker ur sig massa dravel utan snarare en demon som han fick i sig. Jag vill tro att en dag han kommer att fatta att västvärlden är inte så fin som man tror...med tåget så enar jag på att vi har förbrukat våra mänskliga resurser och vi är på väg till under gång så hoppas att han hinner innan... Jag förstår att ni inte fattade nåt men vile vara lite metaforisk som blev ett fijasko :((
    Aha. No sweat!
  • Magnus Petersson
    bitte67 skrev 2011-02-22 22:02:40 följande:
    Västerländsk kultur? Du skämtar? Jag skäms om det är västerländsk kultur och vill emigrera (till öknen, visst varför inte, där är det varmt iaf). Och nej! Jag är INTE muslim. Jag tvivlar starkt på att du vet något om islam egentligen, utan att det där bara är sånt som du "hört". Läs på, läs rätt! Vilken samling fördomar du bär på. Kan man gissa att du tillhör SD?

    Nej, jag tillhör inte SD, jag röstade på Vänsterpartiet. Jag har inget emot till exempel ateistiska invandrare.
  • regifiro

    Jag tror att coca cola kanske inte innehåller alkohol enligt coca cola men det är en gammal recept tror jag.

    Till han som starta tråden Dra åt helvete jävla kommunist jävel och appectera religion för fan jag hatar dig jävla religionhatare!!!! >:(

Svar på tråden Receptet på Coca-Cola avslöjat