• Svar på tråden RÖSTA
  • brandskyddskontroll

    Är det inte lite förnedrande att utan att kunna ge medgivande ställas ut på vad bara kan beskrivas som någon sorts boskapsauktion?

  • jennifer03
    viseversa skrev 2011-02-17 08:58:56 följande:
    varför ska jag rösta på honom? vad handlar det hela om?
    Min son är med i en tävling om världens charmigaste barn :)
  • jennifer03
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-17 08:57:57 följande:
    Är det inte lite förnedrande att utan att kunna ge medgivande ställas ut på vad bara kan beskrivas som någon sorts boskapsauktion?
    ja det är en åsikt försig. o alla har rätt till en. tycker inte att de är ngt förnedrande med att ställa upp med sitt barn i sveriges charmigaste barn
  • viseversa
    jennifer03 skrev 2011-02-17 09:01:38 följande:
    Min son är med i en tävling om världens charmigaste barn :)
    Jaha då tänker jag inte rösta på honom. Vilken larvig tävling! Alla ungar är väl charmiga. mina ungar också!
  • jennifer03
    viseversa skrev 2011-02-17 09:03:48 följande:
    Jaha då tänker jag inte rösta på honom. Vilken larvig tävling! Alla ungar är väl charmiga. mina ungar också!
    tvingae ingen till att rösta. tycker såna tävlingar är roliga
  • jennifer03
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-17 09:04:57 följande:
    JonBenet Ramsey var ju med i en skönhetstävling, och hon ändade ju upp i föräldrarnas källare med spermadränkt klänning. 1.bp.blogspot.com/_SpFdgt2VbTE/TLiyAFyRsYI/AA...

    Barn ska inte dömas och värderas efter utseende PUNKT SLUT.
    deta handlar ej om utseende
  • brandskyddskontroll
    jennifer03 skrev 2011-02-17 09:07:21 följande:
    deta handlar ej om utseende
    Det är ju exakt vad det handlar om. Det är ju en bild man TS vill att man ska rösta på.
  • brandskyddskontroll

    Hon mördades, om det inte tilhör allmänkunnskapen. Föräldrarna fälldes aldrig, i brist på bevis.



  • viseversa
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-17 09:45:27 följande:
    Hon mördades, om det inte tilhör allmänkunnskapen. Föräldrarna fälldes aldrig, i brist på bevis.


    " target="_blank">

    Jo jag sökte på det och läste på lite. Och nej jag visste inte vem hon var förns nu! Jag vet inte alla barnmord som begåtts genom åren om jag ska vara ärlig. Det är så jävla vidrigt.
  • viseversa
    jennifer03 skrev 2011-02-17 09:07:21 följande:
    deta handlar ej om utseende
    Vad handlar det om då? Hur ska vi kunna veta att han är världens charmigaste unge genom att bara titta på en bild? Folk dömmer ju efter bilderna så då har det ju med utseende att göra. vi känner ju inte honom ellerhur?
  • brandskyddskontroll

    Om ni bläddrar lite på sidan som TS länkar till ser ni en del uppenbart arrangerade bilder på småflickor, med smink, spray tan och till och med en i bikini. Inte lika extremt som de amerikanska skönhetstävlingar, men sexualiseringstemat är genomgående.

  • jennifer03
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-17 10:26:39 följande:
    Om ni bläddrar lite på sidan som TS länkar till ser ni en del uppenbart arrangerade bilder på småflickor, med smink, spray tan och till och med en i bikini. Inte lika extremt som de amerikanska skönhetstävlingar, men sexualiseringstemat är genomgående.
    har inte kollat så säger ej emot. tycker bara att min son har charmigt leende
  • brandskyddskontroll
    jennifer03 skrev 2011-02-17 14:30:48 följande:
    har inte kollat så säger ej emot. tycker bara att min son har charmigt leende
    Så du har lagt upp en bild på din son på en sida som du inte ens har kollat ordentligt? Har du ens läst användarvilkåren?
  • jennifer03
    brandskyddskontroll skrev 2011-02-17 14:39:15 följande:
    Så du har lagt upp en bild på din son på en sida som du inte ens har kollat ordentligt? Har du ens läst användarvilkåren?
    klart ja har. men har inte kollat igenom vilka bilder andra lagt in
  • brandskyddskontroll

    Så du vet att det bara är en front för att kunna sälja dina kontaktuppgifter och pracka på dig en massa reklam?

    Det är ändå bra att det inte är en sådan sida som fiskar efter porriga bilder på barn.

Svar på tråden RÖSTA