• Anonym (förvirrad)

är min pojkvän bisexuell??? hjäälp

det är så här att jag har nyligen blivivt tillsammans med en kille och han har fotfetich och armhåle fetich.
    när vi hånglade så tog han sitt finger in i min mun och han kysste både mig och sitt finger ihop.
    och när vi har sex och kör missionären så tog han min hand o la den på sin egen rumpa men jag tog bort snabbt...kan någon svara på vad detta kan betyda då jag aldrig har upplevt detta tidigare med en kille?

• Svar på tråden är min pojkvän bisexuell??? hjäälp
  • radwanska
    Anonym (oförstående) skrev 2011-02-19 22:44:00 följande:
    Jag förstår inte frågeställningen. Om han nu skulle vara bisexuell (vilket man inte behöver vara bara för att man gillar olika saker i sängen) - vad är problemet? Uppenbarligen är han tillsammans med dig och inte en kille. 
    TS frågade om vi trodde att hennes pojkvän var bi. Frågan var ju väldigt tydlig så jag förstår inte hur du inte kunde förstå den. Det är väl klart att det är en liten "grej" om ens partner är bi. Därmed inte sagt att det skulle vara ett problem.

TS själv är jag hel-homo men inget av det du skriver ger några surrande signaler till mig allafall. :) 
  • Anonym
    Anonym (förvirrad) skrev 2011-02-20 00:01:38 följande:
    aha okej,  jag är 21 och han är 22.

Varför jag reagerar är för att, jag vill veta om han är bi eller inte. vågar inte fråga han, känns ganska personligt. vi har inte vart tillsammans så länge, om vi ens är. vi myser o har sex osv.
    men jag själv, personligt gillar inte kill rumpor. fråga mig inte varför. men det är absolut ingenting jag tänder på tyvärr...
    Så ni har sex, men det är för personligt att fråga om han är bi?
  • Plantagen
    Smulan87 skrev 2011-02-20 00:40:35 följande:
    hon var nog ironisk haha.

du verkar lite överdriven ts =P du baserar att han är bisexuell på skitsaker haha
    Bokstavligt talat
  • Anonym
    Pipey McGraw skrev 2011-02-20 00:43:00 följande:
    Jag tror faktiskt att det är du som är bisexuell! Det baserar jag på att du inte gillar killrumpor...
    Det låter som dagens sanning. I alla händelser är det till 100% TS som äger problemet.

Det verkar finnas en konstig föreställning om att killar måste ägna sig till100% åt kvinnans njutning, annars är de bisexuella; att om en kille vill bli smekt eller berörd så är han bisexuell. Konstigt nog gäller inte samma sak för kvinnor, för med den logiken borde ju alla kvinnor som vill bli smekta på brösten och fittan vara bisexuella.

För att inte tala om att det verkar vara mer OK för kvinnor att vara bi än för män.
  • Anonym (lombroso)

hur ska någon i detta forum kunna svara på den frågan? nej man behöver inte vara bi för att man gillar att kyssa/suga på ett finger eller bli smekt på rumpan.

om du undrar får vi väl fråga. eller vänta och sen fråga, om det är nytt mellan er.

• Anonym (förvirrad)

jag vet inte så mycket om bisexualietet och homosexuella. det är därför jag frågar, hade jag haft mycket kunskap hade jag inte frågat er, eller hur?

• satakatse
    Anonym (förvirrad) skrev 2011-02-21 14:03:04 följande:
    jag vet inte så mycket om bisexualietet och homosexuella. det är därför jag frågar, hade jag haft mycket kunskap hade jag inte frågat er, eller hur?
    Jag är lite fundersam.. Ville han att du skulle köra något i röven på han eller att du helt enkelt skulle röra vid han när ni var intima...
  • Plantagen
    satakatse skrev 2011-02-21 14:10:10 följande:
    Jag är lite fundersam.. Ville han att du skulle köra något i röven på han eller att du helt enkelt skulle röra vid han när ni var intima...
    En annanas förstår du väl.. med den "buskiga" sidan först
    Duracell Bunny arrested, charged with battery!
  • satakatse
    Plantagen skrev 2011-02-21 14:16:54 följande:
    En annanas förstår du väl.. med den "buskiga" sidan först
    Men allvarligt... jag är verkligen på riktigt nyfiken!!!!...Har för mig att jag läste att hon inte ville röra en mansrumpa... Kanske en kvinnorumpa går bättre? Eller kanske låta bli o ha sex alls, om den andres kropp är så motbjudande...

PS!
    Finns de inte något trevligare än att nypa en karl på rumpan??? STOOOOOR skillnad mellan o klämma och trycka i något... oavsett om det är annanas eller selleri...
  • Plantagen
    satakatse skrev 2011-02-21 14:20:20 följande:
    Men allvarligt... jag är verkligen på riktigt nyfiken!!!!...Har för mig att jag läste att hon inte ville röra en mansrumpa... Kanske en kvinnorumpa går bättre? Eller kanske låta bli o ha sex alls, om den andres kropp är så motbjudande...

PS!
    Finns de inte något trevligare än att nypa en karl på rumpan??? STOOOOOR skillnad mellan o klämma och trycka i något... oavsett om det är annanas eller selleri...
    Kan inte kommentera det där tyvärr... Känner att jag blir bisexuell av det

*Går o kollar på Brookback Mountain*
    Duracell Bunny arrested, charged with battery!
  • Anonym (hej)

Hej
    Jag hade en kille en gång som bara var intresserad av att ha analsex med mig, han vill aldrig göra det i fittan på mig?
    Är han bi eller homo?
    Liksom fitta NEJ tack analen ja tack

någon som kan sånt eller?

/hej

• Anonym (rumpy)

kysser sitt eget finger? Huh?
    jag tror inte han är bi. han kan gilla bli pillad i rumpan ändå.

• lille Birger

Fan vilken jobbig kille, äckligt.

• Vildblomman

Jag har inte träffat en enda kille som inte rycker om att bli smekt på rumpan. Killar gillar det är min erfarenhet :)

Fingret i mun tycker jag känns som porrfilms stuk. En kille ville ha fler fingrar i min mun. Obekvämt som fan

• MrBister

Jag skulle kunna tänka mig både dessa saker och mycket mer och är mig veterligen inte bi. Har aldrig tänt på en kille och känner ingen lockelse alls till män. Däremot tar jag gärna alla njutningar jag få oavsett om de innefattar mun, anal eller annat.
    Fattar inte varför folk är så blockerade och rädda.

Det är ju skittråkigt att som kille vara begränsad till att bara bli smekt på kuken och knappt det. Tejejer, om era killar gillar det ge dem lite anal stimulans för fan

Svar på tråden är min pojkvän bisexuell??? hjäälp