unga föräldrar i örebro som vill prata/träffas?
Finns det några unga föräldrar i Örebroområdet som vill skapa lite nya kontakter och hitta på något med mig och min lilla dotter på två år?
Finns det några unga föräldrar i Örebroområdet som vill skapa lite nya kontakter och hitta på något med mig och min lilla dotter på två år?
****med
Vet inte hur unga personer ni söker, men jag är 54 och min man Bahar är 60. Skulle vi kunna komma? Vi är dock bosatta i Gävle.
Ojoj, min dator gick sönder så har inte kunnat skriva någe mer...men känns som att tråden är död? x)
Men du skulle inte vilja träffas på en glass eller nått i stadsparken någon dag när det är fint väder? :)
Med 18 olika försäljare/bord finns det massor att fynda.
Korv, godis, kaffe och kaka finns att köpa till hungriga magar.
- Nej, vi tar inte kort.
Gratis hoppborg för alla barn!
Välkomna!
Hejsan jag är en 18åring studerande som bor på norr med sambo och en 2,5årig glad tjej :D
det gick inte men du kan ju skicka din till mig om du vill
Heej igen! : )
du kan ju adda min msn om du vill så är ju inte chansen lika stora att vi missar varandra som här x)
[email protected]
hur tar man bort inlägg :/ ?? vill ta bort inlägget med min msn adress, vill ju inte ha den i ett forum. vet ni hur man gör ?
hur tar man bort inlägg :/ ?? vill ta bort inlägget med min msn adress, vill ju inte ha den i ett forum. vet ni hur man gör ?
Ska vi ta och ses någon gång nästa vecka? På tisdag slutar jag vid två så är hemma runt tre så kanske man kan ses på holmen vid tre? ;)
från Nextlove?