• J0sSan90

unga föräldrar i örebro som vill prata/träffas?

Finns det några unga föräldrar i Örebroområdet som vill skapa lite nya kontakter och hitta på något med mig och min lilla dotter på två år?

• Svar på tråden unga föräldrar i örebro som vill prata/träffas?
  • J0sSan90
    lovegun skrev 2011-04-14 20:06:19 följande:
    jaha : o vad har du för hyresvärd då??
    då får jag önska lycka till med det då! : ) har du lätt för att köra? Jag är totalt livrädd för att köra men kan typ alla trafikregerl och sånt x) lite roligt när pojkvännen frågar mig vad för regler som gäller när det är han som har körkort och inte jag. Samma på handledar kursen där jag visste mer än dom som var i 40-50 års åldern och hade massa fel :O

nä det vet jag inte vad det är, tänker nog mer på det nästa gång jag är framme på stan ^^ haha
    är det butik du vill jobba som i framtiden? : )
    har PG. :S men d börjar bli bättre nu d börjar bli lite fart på dem nu förra vintern fick vi ju fuktskador för taket var så dåligt o istappar från taket leta sig in under sen när det blev varm smälte ju allt o då fick vi in allt i lägenheten. men men är glad att det inte varit ngt större fel på länge! :) aa har lätt att köra nog värre m teorin : / gäller att hänga med men d är rätt svårt att hinna med allt. Men har du körkort?

hehe okej. Jag vet inte riktigt vad jag vill jobba som trivs rätt bra i butik men de är nog mkt för att jag trivs o jobba med hon som har butiken. annars vill jag nog testa lite olika saker o få se vad jag trivs med just vet jag inte vad jag vill jobba med o så..hur är det för dig? vad har du för planer för framtiden?
  • lovegun
    J0sSan90 skrev 2011-04-19 20:57:55 följande:
    har PG. :S men d börjar bli bättre nu d börjar bli lite fart på dem nu förra vintern fick vi ju fuktskador för taket var så dåligt o istappar från taket leta sig in under sen när det blev varm smälte ju allt o då fick vi in allt i lägenheten. men men är glad att det inte varit ngt större fel på länge! :) aa har lätt att köra nog värre m teorin : / gäller att hänga med men d är rätt svårt att hinna med allt. Men har du körkort?

hehe okej. Jag vet inte riktigt vad jag vill jobba som trivs rätt bra i butik men de är nog mkt för att jag trivs o jobba med hon som har butiken. annars vill jag nog testa lite olika saker o få se vad jag trivs med just vet jag inte vad jag vill jobba med o så..hur är det för dig? vad har du för planer för framtiden?
    har aldrig varit med om någe allvarligt men det där lät inge kul alls : / bra att dom fixar det åtminstonde :)
    nä jag har inte körkort, skulle börja övningsköra förra sommaren men blev helt enkelt aldrig av och nu bor mamma i kumla så kommer väll inte bli så mycket den här sommaren heller x) pappa betalar allt så det är ur världen, bara för mig att ge mig fan på det....

Okey, bästa måste ju vara att testa sig fram med olika yrken så att man inte bara håller sig till första bästa...tror det är lätt att ångra sig då. Jag ska studera upp betygen jag aldrig fick ifrån gymnasiet eftersom att jag hoppade av....så det blir väll komvux några år x) sen ska jag försöka komma in på någe ekonomi program på universitet. Sen får vi se vad som händer : )

tänkte också tipsa om att jag var på en öppnaförskola verksamhet idag ute på norr som har öppet 13.30 till 16.00 : ) samma personal som på olaus petri förskolan, super bra! :) låg vädligt nära svampen. fast dey kanske också är en rätt dum tid om du har praktiken sent...hehe ^^
  • Kerstin54

Vet inte hur unga personer ni söker, men jag är 54 och min man Bahar är 60. Skulle vi kunna komma? Vi är dock bosatta i Gävle.

• J0sSan90
    Kerstin54 skrev 2011-04-21 01:23:16 följande:
    Vet inte hur unga personer ni söker, men jag är 54 och min man Bahar är 60. Skulle vi kunna komma? Vi är dock bosatta i Gävle.
    Nej!
  • J0sSan90
    lovegun skrev 2011-04-20 23:53:30 följande:
    har aldrig varit med om någe allvarligt men det där lät inge kul alls : / bra att dom fixar det åtminstonde :)
    nä jag har inte körkort, skulle börja övningsköra förra sommaren men blev helt enkelt aldrig av och nu bor mamma i kumla så kommer väll inte bli så mycket den här sommaren heller x) pappa betalar allt så det är ur världen, bara för mig att ge mig fan på det....

Okey, bästa måste ju vara att testa sig fram med olika yrken så att man inte bara håller sig till första bästa...tror det är lätt att ångra sig då. Jag ska studera upp betygen jag aldrig fick ifrån gymnasiet eftersom att jag hoppade av....så det blir väll komvux några år x) sen ska jag försöka komma in på någe ekonomi program på universitet. Sen får vi se vad som händer : )

tänkte också tipsa om att jag var på en öppnaförskola verksamhet idag ute på norr som har öppet 13.30 till 16.00 : ) samma personal som på olaus petri förskolan, super bra! :) låg vädligt nära svampen. fast dey kanske också är en rätt dum tid om du har praktiken sent...hehe ^^
    Okej. :)hehe Ja kan bli lite svårt dem tiderna men nån gång kanske man kan komma loss. nån gång kanske vi stöter i hop?! :)
  • lovegun

Ojoj, min dator gick sönder så har inte kunnat skriva någe mer...men känns som att tråden är död? x)
    Men du skulle inte vilja träffas på en glass eller nått i stadsparken någon dag när det är fint väder? :)

• vildasvea

Med 18 olika försäljare/bord finns det massor att fynda.

Korv, godis, kaffe och kaka finns att köpa till hungriga magar.

-        Nej, vi tar inte kort.

Gratis hoppborg för alla barn!

Välkomna!

• J0sSan90
    lovegun skrev 2011-06-30 13:34:21 följande:
    Ojoj, min dator gick sönder så har inte kunnat skriva någe mer...men känns som att tråden är död? x)
    Men du skulle inte vilja träffas på en glass eller nått i stadsparken någon dag när det är fint väder? :)

Hej hej har inte varit inne så mkt på sista tiden. Ja den här tråden vart lite död tror jag ;P men jag provar att ta kontakt med dig nu igen. =) hänt nått nytt?
  • alltfördig

Hejsan jag är en 18åring studerande som bor på norr med sambo och en 2,5årig glad tjej :D  

• J0sSan90
    alltfördig skrev 2011-08-26 14:59:58 följande:
    Hejsan jag är en 18åring studerande som bor på norr med sambo och en 2,5årig glad tjej :D  

Hej, Okej bor oxå på norr. har en dotter på 2,5 =) lust o prata lite?
  • alltfördig
    J0sSan90 skrev 2011-08-26 16:20:24 följande:

Hej, Okej bor oxå på norr. har en dotter på 2,5 =) lust o prata lite?

Det har jag verkligen kan skicka min msn i PM :D
  • alltfördig

det gick inte men du kan ju skicka din till mig om du vill

• J0sSan90
    lovegun skrev 2011-08-30 21:11:35 följande:
    Heej igen! : )
    du kan ju adda min msn om du vill så är ju inte chansen lika stora att vi missar varandra som här x)
    [email protected]

har addat er båda nu ;)
  • alltfördig

hur tar man bort inlägg :/ ?? vill ta bort inlägget med min msn adress, vill ju inte ha den i ett forum. vet ni hur man gör ?

• J0sSan90
    alltfördig skrev 2011-09-04 19:35:05 följande:

hur tar man bort inlägg :/ ?? vill ta bort inlägget med min msn adress, vill ju inte ha den i ett forum. vet ni hur man gör ?

Jag vet inte, =/ försökte göra det jag med en gång men gick inte, vet inte heller hur man tar bort det?
  • alltfördig

Ska vi ta och ses någon gång nästa vecka? På tisdag slutar jag vid två så är hemma runt tre så kanske man kan ses på holmen vid tre? ;)

Svar på tråden unga föräldrar i örebro som vill prata/träffas?