Anonym (Crazy) skrev 2011-04-04 13:17:49 följande:
Förlorad själ:
Förstår din frustration, att ena stunden veta vart du har henne och andra inte.. Vet hon vad du känner? Isf har du ju lättare för att prata med henne om det, förklara hur du känner och se vad hon säger, då kanske du får svar på vart du har henne?! Om hon känner något eller bara sugen på att ha sex med dig eller om de inte finns något alls utan bara vänskap.
Hoppas du får svar!
Antar att jag måste ha tålamod å låta tiden gå. Tänkte se om det händer något under sommaren kanske...att man kan bjuda hem henne eller så eller om hon skulle få för sig något. just nu vågar jag verkligen inte fråga för jag vet som sagt inte alls hur hon ser på vår relation....men vet att hon tycker att jag är en fantastisk person och så...hon har sagt det vid flera tillfällen lite sådant beröm liksom....har vart fanska fysisk å så när hon pratar, alltså även jobbsaker med att lägga handen på min hand eller ja..små ta liksom fast på axel, å ah..sådana saker. Som ju bara kan var ai helt vänskaplig mening.
Min största skräck är ju att försöka våga mig på å säga sanningen med rädsla för att förlora "allt". Så jag ska nog ligga lågt å så får jag se vart det untvecklas framåt hösten.
Om min känslor fortsätter vara såhär starka då måste nått göras iaf :)
Min och makens relation förbättras ju ionte av det heller....osäker på vad jag känner å samtidigt så rädd å släppa allt liksom...GRRR. Dock vet jag att det inte är en tillfällig förälskelse för jag har kännt såhär starkt så otroligt länge.
Om det så var att jag bara fick chansen att kyssa henne en enda gång, skulle jag kunna leva vidare *S* Hur kan man bli så galet...alltså känna sådan grym åtrå? Har heller aldrig varit med en tjej/kvinna tidigare,......
TACK iaf, håll en tumme eller två :)