• Anonym (M)

nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...

i helgen ska ja träffa en tjej... en tjej som jag träffade för många år sen första gången, vi strulade till och från, hon va osäker på sin sexualitet då... det har alltid funnits en enorm attraktion mellan oss trots att ja känner att hon ligger en nivå över min egen va gäller utseende. vi träffades igen för några år sedan (då ja va tillsammans med en annan) och kunde ej riktigt hålla tassarna borta från varandra. nu nyligen har det tagit slut med exet och jag ska träffa denna tjej igen... båda har ju enormt mkt känslor för varandra sedan innan även om det nu är några år sen vi sågs sist. hon har tom hållt sig kvar i min stad senaste tiden för att hon hoppats på att det skulle bli nåt. jag e SÅ nervös för att träffa henne i helgen, för hur vi båda ska reagera, vad som kanske kommer hända osv, är jag helt knäpp?? 

• Svar på tråden nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...
  • Anonym (Crazy)

Jag hoppas att ni vågar ta er dit ni båda vill :)
    Lycka till och fortsätt gära håll oss uppdaterade :) 

• Anonym (Förlorad själ)

ÅH vad avundsjuk jag är både på dig TS å Crazy.

Kan inte INTE inte sluta fundera på den kvinna som upptar hela mitt huvud å har gjort så nu i över ett år. 1,5 snart dessutom. Vet att hon tycker mycket om mig men hon beter sig konstigt.

Ena stunden vet jag var jag har en henne nästa inte.

På jobbet har hon en gång smekt min kind vid ett tillfälle som inte riktigt brukar vara (då var hon min chef också) å det har även hänt på en fest där hon även tog min hand å ville dansa.

Hon är så jävla underbar. Jag ryser när jag ser henne å känner hennes döft överallt på jobbet. Ibland när hon inte är där så kan jag gå in på hennes rum å låtsas att jag ska lämna ett papper eller så på hennes krivbord bara för att få känna hennes doft. Hela kroppen själver å jag känne rmig helt upprymd å lugn.

Helt sjukt är det.

Helst skulle jag vilja trycka henn mot väggen och tokhångla upp henne.

Just nu är hon chef på en annan avdelning även om våra avdelningar arbetar ihop.

Jag vet inte hur jag ska agera. Jag vill veta om hon har någon form av sexuella känslor eller om hon bara gillar mig som mmänniska. Hon är så ojämn eftersom hon ena stunden visar en väldigt öppen å vänskaplig sida å i nästa blir "chef chef" å det sker vid lite weird tillfällen också.

Hon har man å två barn hennes yngsta är 2 månader yngre än min och makens dotter. Han vet om mina känslor för henne å tyckte först att det var kul men nu har det gått så lång tid å han märker att det inte är en skojförälskelse å börjar tycka det är jobbigt. har inte pratat med honom om det på ett tag.

Är så vilsen så det är inte klokt.....

Skulle vilja säga upp mig å lämna ett brev på hennes skrivbord:

"Det finns få personer i världen som är som du. men du är nog en illusion. Kan inte låta bli att älska ditt skratt, att älska dig när du ler. Din röst gör mig lugn. Din doft får tiden att stanna. Jag behöver din närhet men avskyr att du får mig att känna så. Vill inte känna som jag gör, men jag kan inte släppa taget. Försöker att ta avstånd, men dras bara närmre.
    Och på något vis älskar jag dig.
    vill smeka din kropp, känna din hud. Vill känna dina läppar mot mina. Vill somna nära din famn. Vill höra dig andas, vill se dig le.
    Jag kan inte låta bli att älska Dig C."

• Anonym (Crazy)

Förlorad själ:

Förstår din frustration, att ena stunden veta vart du har henne och andra inte.. Vet hon vad du känner? Isf har du ju lättare för att prata med henne om det, förklara hur du känner och se vad hon säger, då kanske du får svar på vart du har henne?! Om hon känner något eller bara sugen på att ha sex med dig eller om de inte finns något alls utan bara vänskap.

Hoppas du får svar!

• Anonym (Förlorad själ)
    Anonym (Crazy) skrev 2011-04-04 13:17:49 följande:
    Förlorad själ:

Förstår din frustration, att ena stunden veta vart du har henne och andra inte.. Vet hon vad du känner? Isf har du ju lättare för att prata med henne om det, förklara hur du känner och se vad hon säger, då kanske du får svar på vart du har henne?! Om hon känner något eller bara sugen på att ha sex med dig eller om de inte finns något alls utan bara vänskap.

Hoppas du får svar!
    Antar att jag måste ha tålamod å låta tiden gå. Tänkte se om det händer något under sommaren kanske...att man kan bjuda hem henne eller så eller om hon skulle få för sig något. just nu vågar jag verkligen inte fråga för jag vet som sagt inte alls hur hon ser på vår relation....men vet att hon tycker att jag är en fantastisk person och så...hon har sagt det vid flera tillfällen lite sådant beröm liksom....har vart fanska fysisk å så när hon pratar, alltså även jobbsaker med att lägga handen på min hand eller ja..små ta liksom fast på axel, å ah..sådana saker. Som ju bara kan var ai helt vänskaplig mening.

Min största skräck är ju att försöka våga mig på å säga sanningen med rädsla för att förlora "allt". Så jag ska nog ligga lågt å så får jag se vart det untvecklas framåt hösten.

Om min känslor fortsätter vara såhär starka då måste nått göras iaf :)

Min och makens relation förbättras ju ionte av det heller....osäker på vad jag känner å samtidigt så rädd å släppa allt liksom...GRRR. Dock vet jag att det inte är en tillfällig förälskelse för jag har kännt såhär starkt så otroligt länge.

Om det så var att jag bara fick chansen att kyssa henne en enda gång, skulle jag kunna leva vidare *S* Hur kan man bli så galet...alltså känna sådan grym åtrå? Har heller aldrig varit med en tjej/kvinna tidigare,......

TACK iaf, håll en tumme eller två :)
  • Anonym (Crazy)
    Anonym (Förlorad själ) skrev 2011-04-04 15:35:27 följande:
    Antar att jag måste ha tålamod å låta tiden gå. Tänkte se om det händer något under sommaren kanske...att man kan bjuda hem henne eller så eller om hon skulle få för sig något. just nu vågar jag verkligen inte fråga för jag vet som sagt inte alls hur hon ser på vår relation....men vet att hon tycker att jag är en fantastisk person och så...hon har sagt det vid flera tillfällen lite sådant beröm liksom....har vart fanska fysisk å så när hon pratar, alltså även jobbsaker med att lägga handen på min hand eller ja..små ta liksom fast på axel, å ah..sådana saker. Som ju bara kan var ai helt vänskaplig mening.

Min största skräck är ju att försöka våga mig på å säga sanningen med rädsla för att förlora "allt". Så jag ska nog ligga lågt å så får jag se vart det untvecklas framåt hösten.

Om min känslor fortsätter vara såhär starka då måste nått göras iaf :)

Min och makens relation förbättras ju ionte av det heller....osäker på vad jag känner å samtidigt så rädd å släppa allt liksom...GRRR. Dock vet jag att det inte är en tillfällig förälskelse för jag har kännt såhär starkt så otroligt länge.

Om det så var att jag bara fick chansen att kyssa henne en enda gång, skulle jag kunna leva vidare *S* Hur kan man bli så galet...alltså känna sådan grym åtrå? Har heller aldrig varit med en tjej/kvinna tidigare,......

TACK iaf, håll en tumme eller två :)
    Men hon vet inte hur du känner? Men din man vet om det? Det är klart att du är rädd för att släppa allt, och kanske speciellt innan du vet vart hon står.. Hur är dina känslor för din man då? 
    Det är så svårt att läsa av nån som är som hon, små beröringar. Vet du om hon är så fysisk med andra när hon pratar, alltså om de bara är sån hon är?! 
    Jag känner igen din åtrå, den kan vara helt galen ibland ;)

Håller alla tummar jag kan! 
  • Anonym (Crazy)

Hello!

Lite nyfiken på om de hänt något mer? :)

• Dominant

Äsch, man ska inte vimsa omkring så mycket. Ta det du vill ha och kör på. Går det inte så skit i henne och ta nästa. Det behöver inte vara så komplicerat.

• Anonym (M)

av olika anledningar så blev det inget. vill ej gå in på detaljer då det kan röja mig... har dock träffat en annan tjej nu som är SÅÅ fin hon med *L*. vi känns mer kompatibla. får se hur det utvecklar sig... *L*

• Anonym (M)

jag längtar ihjäl mig när vi inte ses... *L* även om det inte är särskilt långt tills nästa gång (inte ens en vecka) så känns det som en evighet. hon får mig att må så bra!

• Anonym (känslig svärmor)

Berätta, M......

• Anonym (M)

vad ska jag berätta? *L*

Svar på tråden nervös inför helgen, date med en riktigt vacker tjej...