• Här och nu

Varför stör det folk att vissa gör ks/tar smärtlindring?

Ja, som frågan lyder. Brukar gafflas om kostnader, risker osv. Men varför stör det, när det är ok att bekosta annat o ta andra större risker? Bara att man ska va bättre än andra?

• Svar på tråden Varför stör det folk att vissa gör ks/tar smärtlindring?
  • Lady Tig

Här och nu är inte intresserad av nåt annat än att få trycka sina åsikter i ansiktet på folk.

• xXMaLoXx
    Lady Tig skrev 2011-03-25 21:00:02 följande:
    Här och nu är inte intresserad av nåt annat än att få trycka sina åsikter i ansiktet på folk.
    Det verkar tyvärr inte bättre än så, trist. Någon kanske borde läsa på vad ett forum är till för.
    www.hecate.se Theo 100111 <3
  • Här och nu
    Lady Tig skrev 2011-03-25 17:06:13 följande:
    Jag frågar igen; är det du som bestämmer det?
    Fakta är fakta och ingen har rätt att lägga sig i hur andra gör, när barn inte dödas.
  • Lady Tig

Haha, du behöver nog läsa på lite om fakta.

• Themis
    Här och nu skrev 2011-03-25 07:20:49 följande:
    För att man har problem med sig själv, om man har åsikter om det man inte har med att göra.
    *sopar upp resterna av alla rutorna i glashuset*
    Tok gör som galen ber.
  • Lady Tig

Bimsan, så jädra klockrent!

• molly50
    Themis skrev 2011-03-25 21:12:02 följande:
  • molly50
    Themis skrev 2011-03-25 21:12:02 följande:
    Hmm,det bidde fel. Tummen upp skulle det såklart vara. ;)
  • molly50
    Här och nu skrev 2011-03-25 07:20:49 följande:
    För att man har problem med sig själv, om man har åsikter om det man inte har med att göra.
    Men varför skapade du då den här tråden om du nu anser att man inte har rätt till en åsikt om hur andra gör? Du skriver i TS att du vill ha synpunkter om varför en del är emot KS/smärtlindring och när du får det så är det fel. Det är lite förvirrande. Alla kan inte ha samma åsikt som en själv. Och det är lite det som är meningen med ett forum. ^^ Om alla hade samma åsikt så blev det ingen diskussion.
  • Här och nu
    molly50 skrev 2011-03-25 22:53:57 följande:
    Men varför skapade du då den här tråden om du nu anser att man inte har rätt till en åsikt om hur andra gör? Du skriver i TS att du vill ha synpunkter om varför en del är emot KS/smärtlindring och när du får det så är det fel. Det är lite förvirrande. Alla kan inte ha samma åsikt som en själv. Och det är lite det som är meningen med ett forum. ^^ Om alla hade samma åsikt så blev det ingen diskussion.
    Det var ett test för att se om folk kan låta bli att lägga sig i det de inte har med att göra.
  • molly50
    Här och nu skrev 2011-03-26 21:23:58 följande:
    Det var ett test för att se om folk kan låta bli att lägga sig i det de inte har med att göra.
    Vänta lite här nu. Du skapar alltså en tråd där du ber om folks synpunkter i ett ämne du anser att man inte har med att göra. Hur går det ihop? Om man inte har med saken att göra så förstår jag inte varför du överhuvudtaget skapade den här tråden. Jag har lite svårt att tro att det är för att du ville se om folk kunde hålla sig borta,när du själv inte gör det. Det låter mest som en dålig bortförklaring,om jag ska vara ärlig.
  • xXMaLoXx
    molly50 skrev 2011-03-27 00:10:14 följande:
    Vänta lite här nu. Du skapar alltså en tråd där du ber om folks synpunkter i ett ämne du anser att man inte har med att göra. Hur går det ihop? Om man inte har med saken att göra så förstår jag inte varför du överhuvudtaget skapade den här tråden. Jag har lite svårt att tro att det är för att du ville se om folk kunde hålla sig borta,när du själv inte gör det. Det låter mest som en dålig bortförklaring,om jag ska vara ärlig.
    Jag är högst benägen att hålla med. Tror snarare att någon var lite sugen på att tjafsa och därmed startade tråden. Det var dock länge sen jag såg någon med sådan brist på självinsikt som TS.

Egentligen så borde man inte skriva en rad till i den här tråden, någon diskussion kommer det ju iaf aldrig att bli.

Om nu TS helt seriös var nyfiken på det hon efterfrågar, så kommer hon iaf aldrig få svar. För "DET HAR HON INTE MED ATT GÖRA" ^^
  • molly50
    xXMaLoXx skrev 2011-03-27 00:31:28 följande:
    Jag är högst benägen att hålla med. Tror snarare att någon var lite sugen på att tjafsa och därmed startade tråden. Det var dock länge sen jag såg någon med sådan brist på självinsikt som TS.

Egentligen så borde man inte skriva en rad till i den här tråden, någon diskussion kommer det ju iaf aldrig att bli.

Om nu TS helt seriös var nyfiken på det hon efterfrågar, så kommer hon iaf aldrig få svar. För "DET HAR HON INTE MED ATT GÖRA" ^^
    Ja,precis! Samma diskussion pågår ju i den andra tråden som berör samma ämne och där har det inte påpekats att andra inte har med saken att göra.
    Så vad är egentligen skillnaden mellan att diskutera detta ämne i den tråden och här,kan man undra. ^^
  • xXMaLoXx
    molly50 skrev 2011-03-27 00:55:12 följande:
    Ja,precis! Samma diskussion pågår ju i den andra tråden som berör samma ämne och där har det inte påpekats att andra inte har med saken att göra.
    Så vad är egentligen skillnaden mellan att diskutera detta ämne i den tråden och här,kan man undra. ^^
    Jo det har det faktiskt, hon har påpekat det där också...som en gammal repig skiva^^

Jobbigt läge i den här tråden dock, 65 svar och inget av dem ville hon ha *S*
  • molly50
    xXMaLoXx skrev 2011-03-27 01:21:21 följande:
    Jo det har det faktiskt, hon har påpekat det där också...som en gammal repig skiva^^

Jobbigt läge i den här tråden dock, 65 svar och inget av dem ville hon ha *S*
    Jasså,då har nog jag missat det då. ;)

Hur som helst så kanske man inte själv ska lägga sig i saker man inte anser att andra har med att göra,samtidigt som man påpekar att andra inte får ha åsikter om saken. Det blir lite dubbelmoral över det hela. ^^
Svar på tråden Varför stör det folk att vissa gör ks/tar smärtlindring?