• Anonym (Nyfiken kille)

Hur hanterar ni satsen efter samlaget?

Kanske en självklarhet för de flesta, men jag har inte haft så många olika sexpartners men har nyligen avslutat ett tio år långt förhållande och är snart redo att ge mig ut på marknaden igen, och nu undrar jag om det finns ett standardförfarande efter att man har kört avbrutet samlag?

Det gjorde jag med min tjej alltid, och för det mesta sprutade jag henne på magen och efter det fick jag hämta papper och torka av henne (det låter väl romantiskt? ). Men hon sa att nån hon haft innan alltid satsade sig själv i handen så att det aldrig landade på henne. Så nu undrar jag vad hur ni hanterar det?

• Svar på tråden Hur hanterar ni satsen efter samlaget?
  • Anonym (V)
    Anonym (Ifittan) skrev 2025-09-07 12:19:54 följande:

Jag blir mest upphetsad av när han sprutar i fittan. Jag opererade för ett antal år sen bort mina äggstockar pga cancer så män kan spruta där hur mycket de vill. Lite bökigt att tvätta efteråt dock.

Känns mest förnedrande när de envisas med att spruta i ansiktet.

Har aldrig förstått varför sprut i ansiktet förnedrande ? 
  • Anonym (V)
    Anonym (Eva) skrev 2025-09-07 11:59:07 följande:

?min man sprutar i mig, i munnen om jag suger, runkar ut satsen över brösten, magen, lilla landningsbanan eller  ryggen beroende på stunden och dagsformen. Jag älskar när han kommer i och på mig. tycker om att se han spruta.
    har en liten tvättlappshanduk bredvid sängen för att inte avbryta myset efter.
    långvarigt förhållande och njuter sex av och med varandra ännu.
    senast i morse💕

Roligt att läsa. Är sexet bra spelar det ingen roll om man varit ihop länge. Glad att din man får spruta ner dig där han önska. 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Nyfiken kille) skrev 2011-03-22 17:04:18 följande:
    Hur hanterar ni satsen efter samlaget?

Kanske en självklarhet för de flesta, men jag har inte haft så många olika sexpartners men har nyligen avslutat ett tio år långt förhållande och är snart redo att ge mig ut på marknaden igen, och nu undrar jag om det finns ett standardförfarande efter att man har kört avbrutet samlag?

Det gjorde jag med min tjej alltid, och för det mesta sprutade jag henne på magen och efter det fick jag hämta papper och torka av henne (det låter väl romantiskt? ). Men hon sa att nån hon haft innan alltid satsade sig själv i handen så att det aldrig landade på henne. Så nu undrar jag vad hur ni hanterar det?

Svarade nog mest vad jag själv gillade och hur vi gör.
    läste TS igen och tänker att fråga henne vad hon gillar, kommunikation är a och o.
    vi har ett långvarigt o bra förhållande så vi skiftar.
    men skulle man ut o träffa nån ny skulle jag nog säga vad jag vill och han skulle nog fråga hur hon vill ha det.
    trevligast så Och det ena ger det andra. Finns inga rätt eller fel utan ni måste tycka det är härligt båda två annars blir det nog fel😉

sex ska vara skönt och kul, och framflrallt gemensamt om man är två🤗🌸
  • Anonym (Eva)
    Anonym (V) skrev 2025-09-07 18:22:31 följande:
    Roligt att läsa. Är sexet bra spelar det ingen roll om man varit ihop länge. Glad att din man får spruta ner dig där han önska. 
    ?eller kanske jag som ber honom hur jag vill ha det just den gången, ömsesidigt. 
  • Tobben
    Anonym (Juicy fruit) skrev 2025-09-06 09:23:06 följande:
    Alternativt hittar man en man som vill äta sin sats så får han städa efter sig, en del går igång på det.
    Den ordern är fin att få.
  • BluesBrother
    Anonym (Vilja) skrev 2025-09-07 07:33:46 följande:

Majoriteten av samlag har jag med kondom men vid oskyddad sex med män jag känner att det är ok med så är det 50/50 i mig och på mig, Hamnar satsen på mig är det inte ett jätteproblem att torka rent och en riktigt bra karl har självklar den goda smaken att slicks rent och sedan ge mig en intim cumkiss. 

Älskar att kyssa en spermakladdig mun ??
  • Anonym (Maj)

Runkar hon av mig landar satsen på mig - mitt problem. kommer jag i fittan så slickar jag henne ren efteråt så hon inte behöver bry sig om det. Så löser vi det.

• Anonym (Yepp)
    Anonym (Maj) skrev 2025-09-12 22:57:00 följande:

Runkar hon av mig landar satsen på mig - mitt problem. kommer jag i fittan så slickar jag henne ren efteråt så hon inte behöver bry sig om det. Så löser vi det.

Min nuvarande är nog den enda som inte lämnat sängen oberoende var satsen hamnat. Vi ligger kvar och är nära även efteråt.
    Hon får gärna gå upp och tömma men vi somnar hellre tillsammans.
  • Anonym (..)

Vi har handdukar i byrålådan intill sängen. Sover med den mellan benen om vi knullar innan vi ska sova. Annars lägger jag lite papper i trosorna. Om jag suger av honom så sväljer jag. 

• Anonym (Bawboo)
    Anonym (..) skrev 2025-09-14 23:37:39 följande:

Vi har handdukar i byrålådan intill sängen. Sover med den mellan benen om vi knullar innan vi ska sova. Annars lägger jag lite papper i trosorna. Om jag suger av honom så sväljer jag. 

Vilket duktigt svar du just gav alla andra tragiska loserincels i tråden. Nån kvinna är du själv inte, den saken är klar. 
  • Anonym (Yepp)
    Anonym (Bawboo) skrev 2025-09-14 23:41:17 följande:
    Vilket duktigt svar du just gav alla andra tragiska loserincels i tråden. Nån kvinna är du själv inte, den saken är klar. 
    Duktigt svar?
    Min kvinna plockar alltid fram en handduk om det ska knulls
    Var satsen än landar så torkas den bort.
    Det är så skönt att ingen behöver springa på muggen för att tomma.
    Vi kan ligga nära och somna tillsammans
  • Anonym (Bawboo)
    Anonym (Yepp) skrev 2025-09-14 23:58:32 följande:
    Duktigt svar?
    Min kvinna plockar alltid fram en handduk om det ska knulls
    Var satsen än landar så torkas den bort.
    Det är så skönt att ingen behöver springa på muggen för att tomma.
    Vi kan ligga nära och somna tillsammans
    Sade kvällens andre incelmatare. 
  • Anonym (Gift och steril)
    Anonym (Bawboo) skrev 2025-09-14 23:59:49 följande:
    Sade kvällens andre incelmatare. 
    What? Vad är ditt problem med dessa svar? Vi gör likadant. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Aaa)

Jag sprutar i henne så brukar jag slicka rent efter mig 

• Anonym (..)
    Anonym (Bawboo) skrev 2025-09-14 23:41:17 följande:
    Varför skulle jag inte vara det? 
  • Allan 1

Ibland fyller jag henne, Ibland blir det över brösten halsen och munnen. Hon älskar när de blir kladdigt, hon tycker det är härligt när jag fyller henne i analen me. 

Svar på tråden Hur hanterar ni satsen efter samlaget?