Min man runkar hellre i duschen än har sex med mig
Jag måste få berätta vad som hände hemma hos oss igår kväll...
Först lite bakgrund. Min man jobber mycket med tidiga morgnar och sena kvällar och jag har därför FULL förståelse för att han är trött på kvällarna och inte vill ha sex då.
Så jag brukar ställa mitt hopp till helgerna då han är ledig dagen efter.
I går var det jättedåligt på tv tyckte vi båda och jag sa att "då kan vi ju ha sex istället" och flinade. Men så började precis ett program som vi kikade på och efter det gick vi upp till sängen och gjorde i ordning för vår son och jag borstade tänderna och bla bla bla. Medans han gick och duschade satte jag mig vid datorn lite för att vänta uppe och när han kom tillbaka så var jag riktigt på hugget och sugen så jag tog honom på kuken och märkte att det var något.
Så jag frågade om han hade runkat i duschen, varpå han erkänner att det hade han!
WHAT?
Här sitter jag uppe och har lagt fram i soffan tidigare att jag gärna vill ha mig ett knull, det är ledigt imorgon och så RUNKAR HAN I DUSCHEN!!
Han blev så kåt i duschen att han var tvungen att runka. Varför inte komma upp till mig där jag väntar och sätter på mig istället?
Jag känner mig så jävla ful och äcklig och oåtrådd.
Han tycker det är skönare att runka i duschen än att knulla med mig!!
Jag blev så jävla ledsen att jag började gråta och surade hela natten. Hjärtat bankade så hårt, fick nästan känslan av otrohet, även fast jag vet att det är lite att ta i.
Kanske är jag långsur och fjantig men jag kan inte släppa det riktigt.
Han får runka bäst fan han vill. Om jag är trött, sover eller han ligger borta på hotell - runka tills armen går av för fan!
Men när jag är hemma, vaken och pigg och det är liksom upplagt för sex, varför i helvete runkar du i duschen dåå?
Och vad fan hade du i tankarna under runket när jag tydligen inte är nog tändande!??