• laris

    Första barnet BF januari 2012. Framtida bildtråd. Någon som vill hänga på?

    Plussade precis efter 1,5 års försök och jag vet att det är för tidigt att lägga upp tråden men jag kan inte låta bli och hoppas på att pyret ska växa och ligga kvar till januari 2012. Tror att det är BF 4/.

    Flera som väntar sitt första barn i januari 2012 som vill följas åt för att dela med sig av alla förändringar som väntar oss?

    Här kan vi lägga upp bilder på saker/kläder vi i framtiden köper och kanske tom en och en annan magbild för att se hur våra magar utvecklas.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-25 08:42
    Det ska självklart vara 4/1! Hade min sista mens den 30/3.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-06 08:58
    Tyvärr så blev det missfall för vår del så jag lämnar tråden nu och önskar er lycka till ni som har kämpat ett tag. Många kramar!!

  • Svar på tråden Första barnet BF januari 2012. Framtida bildtråd. Någon som vill hänga på?
  • hilde


    v 17 (16+5) roligast med kulan på morgonen då är den riktigt rund och fin :)
  • fluu


    Får man hoppa in i tråden? Här är jag och min "lilla" mage. Är i v. 17+5 idag och har BF den 14 januari.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Stars_

    Väntar också barn i Januari, mitt första barn, är otroligt spännande! 5 Januari kommer Lilla pyret. Var på ultraljud i måndags, vilken upplevelse. Fick en mängd bilder och tog reda på kön, är det fler som ska ta reda på kön? Hoppas det går bra att jag kikar in på den här tråden :)

  • fitforfight1

    Åhh, det är verkligen en UPPLEVELSE att få se de lilla livet :)
    Vi var på RUL 16aug och vi har bf 8 Jan... Kön ville vi ta reda på men tyvärr
    så låg navelsträngen ivägen hehe... Så imorgon ska vi iväg och göra ett
    privat tillväxtultraljud + könsbenämning så imorgon får vi veta vad vi ska få :D 

  • Prinzessan

    Är det någon mer än jag som har fått ordentlig smärta i ryggen. Blir sjukt stel när jag går/ligger/sitter och står för länge.. Ska till sjukgymnasten i morgon, får vi se vad hon säger.

  • fitforfight1
    Prinzessan skrev 2011-09-11 09:17:26 följande:
    Är det någon mer än jag som har fått ordentlig smärta i ryggen. Blir sjukt stel när jag går/ligger/sitter och står för länge.. Ska till sjukgymnasten i morgon, får vi se vad hon säger.
    Ja fast jag har mer ont i svanskotan typ... kan få svin ont om jag har suttit för länge
    typ i bilen eller så... så efteråt har jag svårt att gå :( Ska ta upp det med BM när jag ska
    dit nästa gång...  
  • Prinzessan
    fitforfight1 skrev 2011-09-11 18:31:10 följande:
    Ja fast jag har mer ont i svanskotan typ... kan få svin ont om jag har suttit för länge
    typ i bilen eller så... så efteråt har jag svårt att gå :( Ska ta upp det med BM när jag ska
    dit nästa gång...  
    Ja det sitter lixom i svanskotan, undrar om det typ är några nerver som ligger i kläm. Jag ska till sjukgymnasten i morgon. Börjar tänka massor på hur jag ska klara av mitt jobb.. det är ju en tid kvar innan man får havandeskapspenning..
  • Haanky

    Hej hej allihopa:) får jag vara med här och hänga med er? :P
    jag väntar andra barnet och har bf 29jan blev tillbakaflyttar från den 23jan efter rul:)

    vi har inte tagit reda på kön men jag har en kännsla av att det är en grabb:) här är bild på busen i magen:) nu är jag i v21 och sjukskriven för foglossning.


          

     

  • Ogutus

    Hej!!!
    Vi vantar pa var lilla son och han ska komma den 25 januari. Magen vaxer och mamma mar fin fint! Efter forsta trisemesterna som bara var sa tuff. Har engelskt keyboard eftersom pappan i huset ar  Kenyan och det blir mycket engelska trotts att vi snackar svenska. Men ni far sta ut.. och hoppas alla forstar vad jag skriver. Kommer fran Varmland, Karlskoga, nagon annan?
    Lycka till med era sma magar!!! och stora med!
     


    Jag vill ocksa vara med!!! BF 25 januari
  • fluu


    Har var jag för några dagar sen. Var då i v.24+2 Glad
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
Svar på tråden Första barnet BF januari 2012. Framtida bildtråd. Någon som vill hänga på?