• Alla bra nick är upptagna

Hur i helvete uppfostrar ni era barn egentligen?!

Jag blir helt ställd av vissa människor (läs idioter) och vad som skrivs i trådarna. Många gånger har jag läst om b.la
    *Min dotter på 2 månader får skrika till hon somnar
    *Jag smiskade min son när han tog en kaka utan lov
    *Min dotter kallade mig jävla hora och jag tryckte tvål i munnen på henne
    *Äter inte min 1 åring vad som serveras så får hon inget alls och får sova hungrig.
    *Min sambo ger inte barnet mat, vad ska jag göra?

Seriöst vad fan är det med er?
    lite sunt förnuft? Någon?

*River mitt hår och skriker*

• Svar på tråden Hur i helvete uppfostrar ni era barn egentligen?!
  • SjälvaJag
    Alla bra nick är upptagna skrev 2011-05-23 08:51:56 följande:
    Tyvärr så finns det sådana människor. Och många bor på FL.
    Då vill jag inte ens veta vad dom gör med sina barn som dom INTE erkänner öppet på ett forum Förvånad
    SjälvaJag skrev 2011-05-23 08:52:58 följande:
    Då vill jag inte ens veta vad dom gör med sina barn som dom INTE erkänner öppet på ett forum Förvånad
    Det vill nog ingen.
    Här och nu skrev 2011-05-23 08:50:12 följande:
    Kränkning o konsekvens är inte AUTOMATISKT detsamma.
    Fylld av gåtor som vanligt
  • benedikten

Ts du ska inte tro på allt du läser på fl:) Många skriver saker bara för att provocera.

benedikten skrev 2011-05-23 09:16:06 följande:
    Ts du ska inte tro på allt du läser på fl:) Många skriver saker bara för att provocera.
    Offcååårse, men tyvärr så är detta nog sant.
  • lövet2
    benedikten skrev 2011-05-23 09:16:06 följande:
    Nej, men det här är ganska genomgående på alla föräldraforum. Jag är medlem på flera ställen, och på ett småbarnsforum är det mycket vanligt att mammorna frågar varandra om råd ang straff av olika slag. "Hur ska jag straffa min 1-åring?", "Vilket straff tycker ni är lämpligt?" och frågor i den stilen. Troligen inspirerat av Nannyprogrammen på TV ...
  • varfördåför
    Alla bra nick är upptagna skrev 2011-05-23 08:49:49 följande:
    Hur tror du det drabbar en tonåring att bli kränkt av sin mamma?
    om du inte tänker läsa vad jag skriver så ger det inget att jag svarar.
    nepp... kan inte stava... sorry!
  • Rockan
    Alla bra nick är upptagna skrev 2011-05-23 08:07:51 följande:
    Jag blir helt ställd av vissa människor (läs idioter) och vad som skrivs i trådarna. Många gånger har jag läst om b.la
    *Min dotter på 2 månader får skrika till hon somnar
    *Jag smiskade min son när han tog en kaka utan lov
    *Min dotter kallade mig jävla hora och jag tryckte tvål i munnen på henne
    *Äter inte min 1 åring vad som serveras så får hon inget alls och får sova hungrig.
    *Min sambo ger inte barnet mat, vad ska jag göra?

Seriöst vad fan är det med er?
    lite sunt förnuft? Någon?

*River mitt hår och skriker*
    Folk som är mindre begåvande från början slutar inte vara det bara för att de får barn. Tyvärr.
  • Millicent
    lövet2 skrev 2011-05-23 09:57:17 följande:
    Nej, men det här är ganska genomgående på alla föräldraforum. Jag är medlem på flera ställen, och på ett småbarnsforum är det mycket vanligt att mammorna frågar varandra om råd ang straff av olika slag. "Hur ska jag straffa min 1-åring?", "Vilket straff tycker ni är lämpligt?" och frågor i den stilen. Troligen inspirerat av Nannyprogrammen på TV ...
    Ryyyys!
    lövet2 skrev 2011-05-23 09:57:17 följande:
    Ja och att det ens får visas på TV är en bra fråga...
  • Halländsk jänta
    Jag är uppfostrad med "det som står på bordet äts annars får man vara utan" detta gällde dock ite mig som 1 åring utan mer upp i åldern där jag ibland matvägrade medvetet och skulle jag någonsin ha kallat min mor jävla hora så hoppas jag näst intill att hon hade "tryckt en tvål imunnen på mig" .. En tjej på 13 år måste ta ansvar för det hon vräker ur sig och åtminstone få nån slags konsekvens men slår vad om att hon aldrig kommer använda det ordet igen .. Många gånger om man inte lyssnade efter 65 tillsägningar kunde man få sig en klapp i röven och sen upp på sitt rum .. ytterligare ett dock, inte för att jag tog en kaka utan lov ...

Det daltas så in i helvete med barnen idagens läge, kompisen följer sin 9 åring till och från skolan när vederbörande bor 200 meter äng ifrån skolan .. Idioti !
    Min älskade Joel kom 110101 <3 <3
Svar på tråden Hur i helvete uppfostrar ni era barn egentligen?!