Bajsar med öppen dörr
Jag är tillsammans med en kanonsöt tjej. Vi har ett fantastiskt förhållande och redan första gången vi möttes kände jag att detta var min soul mate. Vi skrattar tillsammans, pratar om allt och har gemensamma intressen. Dock är den en sak som jag helt enkelt inte kan vänja mig vid; min tjej bajsar med öppen dörr! För henne betyder det inget, men jag känner mig lite äcklad av att höra pruttarna och plumsarna. Speciellt eftersom dasset ligger bredvid köket. Inte speciellt trevligt att äta frukost samtidigt som skitlukten sprider sig i lägenheten. Jag har naturligtvis påpekat detta flera gånger samt stängt dörren när hon sitter där inne och pressar, men så glömmer hon det bara nästa gång igen. Till sitt försvar har hon sagt att hon gärna vill kunna snacka med mig när hon sitter där inne. Efterhand har det gått så långt att jag knappt vill ha sex med henne längre för jag förknippar hennes röv med stanken av skit och ljudet av pruttar. För mig är det att skita någon man bör göra bakom stängda dörrar Vad mer kan jag göra för att få henne att förstå?