• Charlie Bravo

Bajsar med öppen dörr

Jag är tillsammans med en kanonsöt tjej. Vi har ett fantastiskt förhållande och redan första gången vi möttes kände jag att detta var min soul mate. Vi skrattar tillsammans, pratar om allt och har gemensamma intressen. Dock är den en sak som jag helt enkelt inte kan vänja mig vid; min tjej bajsar med öppen dörr! För henne betyder det inget, men jag känner mig lite äcklad av att höra pruttarna och plumsarna. Speciellt eftersom dasset ligger bredvid köket. Inte speciellt trevligt att äta frukost samtidigt som skitlukten sprider sig i lägenheten. Jag har naturligtvis påpekat detta flera gånger samt stängt dörren när hon sitter där inne och pressar, men så glömmer hon det bara nästa gång igen. Till sitt försvar har hon sagt att hon gärna vill kunna snacka med mig när hon sitter där inne. Efterhand har det gått så långt att jag knappt vill ha sex med henne längre för jag förknippar hennes röv med stanken av skit och ljudet av pruttar. För mig är det att skita någon man bör göra bakom stängda dörrar Vad mer kan jag göra för att få henne att förstå?

• Svar på tråden Bajsar med öppen dörr
  • Anonym (äckligt)

Jag förstår dig!

Jag tror att du måste sätta dig ner med henne och ha ett "allvarligt snack". Berätta precis hur du känner och hur det påverkar dig.
    Att bara prata "i förbifarten" leder ingenstans. Hon har ännu inte förstått att du menar allvar.

Sen funderar jag på vad som är det VERKLIGA orsaken. Det låter som att hon av någon anledning tycker det är jbbigt att vara instängd. Har hon kanske blivit inlåst som barn?

• snorkan

Men fy vad äckligt, jag förstår dig till fullo!

Själv vill jag helst inte att mina "plumsar" och fisar ska höras överhuvudtaget....då lägger jag i papper i toan och sätter på vattnet för att överrösta mina fisar haha.

Men prata med henne! om du säger att det är ortoligt avtändande och vidrigt så borde hon ju stänga....det skulle iallafall få MIG att stänga dörren och aldrig mera glömma den!

• crazy mom

Jag fattar grejen...

Jag kissar ofta med dörren öppen, det är någon sorts frihetskänsla och att jag ofta är på språng. Skuttar in kissar, pratar samtidigt och sen vidare.... Bajsar gör jag dock med stängd dörr i lugn och ro =)

VIsst man ska inte "ge upp sig själv" bara för att man träffar någon annan, men det är liksom inte orimligt att bajsa med stängd dörr. Va rak och ärlig. =)

• Amazina
    crazy mom skrev 2011-05-26 10:16:13 följande:
    Jag fattar grejen...

Jag kissar ofta med dörren öppen, det är någon sorts frihetskänsla och att jag ofta är på språng. Skuttar in kissar, pratar samtidigt och sen vidare.... Bajsar gör jag dock med stängd dörr i lugn och ro =)
    Haha, det gör jag med!
  • snorkan
    Amazina skrev 2011-05-26 10:42:16 följande:
    Haha, det gör jag med!
    jag med....kissar till och med när han är inne på toan....men när man ska till å skita så åker han ut!
  • Rosana
    Anonym (äckligt) skrev 2011-05-26 10:11:00 följande:
    Jag förstår dig!

Jag tror att du måste sätta dig ner med henne och ha ett "allvarligt snack". Berätta precis hur du känner och hur det påverkar dig.
    Att bara prata "i förbifarten" leder ingenstans. Hon har ännu inte förstått att du menar allvar.

Sen funderar jag på vad som är det VERKLIGA orsaken. Det låter som att hon av någon anledning tycker det är jbbigt att vara instängd. Har hon kanske blivit inlåst som barn?
    Ja, ett allvarligt  "skitsnack" behövs nog. 
  • 010306

ja ta ett snack med henne ! skulle inte vilja höra min mans "plumsar" heller. Du får säga att även om det känns oki för henne så gör det inte det för dej ;)

• Mariohn

Jag fattar inte varför folk är så äckliga. Jag förstår dig TS- 

• Anonym

Jag kissar med öppen dörr för att kunna prata med sambon, men skita gör jag bakom stängd dörr, och det gör han också. Utom ett par veckor i vintras då badrumsdörren gick sönder, då fick vi snällt skita utan dörr. Men då sa vi till att den andre inte fick gå förbi utanför ;)

Däremot så gillar jag också att prata samtidigt, så antingen så ropar jag ut genom den stängda dörren eller så smsar jag med sambon. Ofta nåt skämtaktigt som "Jag saknar dig härinne" eller "Nu är jag snart klar, det går jättebra!" Kanske det kan vara en lösning för din tjej?

Eller så ringer jag syrran och berättar högaktningsfullt vad jag sysslar med. Haha.

Eller så kanske hon kan läsa lite därinne?

Jag har iof inget jätteproblem, jag är klar på ca 2 minuter så jag brukar inte ens hinna skicka ett sms innan det är dags att torka sig... ^^ 

• Charlie Bravo

Mitt eget förslag går ut på att ge tillbaka med samma medicin nästa gång hon sitter där ute i köket och trycker i sig sushi och pimplar vitvin. Så är det jag som går in och spreymålar innanmätet på toaletten...med toalettdörren öppen. Så borde hon fatta vinken,

• Rovdjur
    Charlie Bravo skrev 2011-05-26 14:38:44 följande:

Mitt eget förslag går ut på att ge tillbaka med samma medicin nästa gång hon sitter där ute i köket och trycker i sig sushi och pimplar vitvin. Så är det jag som går in och spreymålar innanmätet på toaletten...med toalettdörren öppen. Så borde hon fatta vinken,

Vad är det man säger? Ont ska med ont fördrivas? ;)
    Falling from heaven is not nearly as painful as surviving the impact...
  • Anonym (vaddå? :-))

Äh, det är naturligt, inte ett dugg äckligt. Jag skulle inte tänka på att stänga dörren om vi inte har besök hemma. Har inget emot att t.ex. borsta tänderna samtidigt som min man sitter och bajsar. Det är väl inget konstigt, står man ut med sitt eget bajsande borde man väl klara av soulmatens.

• Borttagen användare
    Rovdjur skrev 2011-05-26 15:48:01 följande:
    Vad är det man säger? Ont ska med ont fördrivas? ;)
    Hahaha..
  • sextiotalist

Här stängs dörrarna av samtliga oavsett om det är nr1 eller nr 2. Jag har nog aldrig träffat på någon som är på toaletten med öppen dörr.
    Säg till din tjej att du vill att hon har stängd dörr när hon är på toaletten, eller varför inte gå och stänga den själv när hon sitter där.
    Envisas hon med att ha den öppen, så går du ut på balkongen eller tar en promenad och säg till henne att du kommer tillbaka när hon är klar och lägenheten vädrad.

• Borttagen användare
    Anonym (vaddå? ) skrev 2011-05-26 15:59:15 följande:
    Äh, det är naturligt, inte ett dugg äckligt. Jag skulle inte tänka på att stänga dörren om vi inte har besök hemma. Har inget emot att t.ex. borsta tänderna samtidigt som min man sitter och bajsar. Det är väl inget konstigt, står man ut med sitt eget bajsande borde man väl klara av soulmatens.
    men gud jag har aldrig hört på maken.. blääää
  • Borttagen användare

jag såg nyss ett avsnitt av Sex and the city där Miranda träffar en kille som skiter med öppen dörr.. jag tänkte det var så överdrivet exempel och att ingen gör så.. men tydligen händer det i verkligheten

• sextiotalist
    Anonym (vaddå? ) skrev 2011-05-26 15:59:15 följande:
    Om båda är bekväma med det så, men om en inte är det så räcker det.
  • Borttagen användare
    snorkan skrev 2011-05-26 10:15:18 följande:
    Själv vill jag helst inte att mina "plumsar" och fisar ska höras överhuvudtaget....då lägger jag i papper i toan och sätter på vattnet för att överrösta mina fisar haha.

haha..
  • Borttagen användare

jag skulle nog aldrig vara bekväm med en partner som skiter när jag är där inne, usch nej. ens egna fisar luktar ju gott, men andras.. nej nej nej

• Anonym (Äckligt)

Varför går du inte dit och stänger dörren, då borde hon fatta.

Svar på tråden Bajsar med öppen dörr