• Sashimi

Vid vilken ålder hade ert barn Libero 6 ?

Ja, som rubriken lyder, Vid vilken ålder hade ert barn Libero 6 ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-28 19:45
    Asså, när barnet gick över till Libero 6 från att ha haft 5:an..

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-28 20:07
    Sorry! Jag trodde barnen gick över tidigare till 6:orna, därav de konstiga alternativen!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vid vilken ålder hade ert barn Libero 6 ?
  • Amlin
    Dohgon skrev 2011-05-29 10:01:49 följande:
    intressant läsning =) trodde också att det skulle behövas innan dess! vi ska precis gå över på storlek 4 på våra fyramånaders nu så trodde absolut de skulle använda 6an vid året ungefär =)
    Det där är så otroligt olika. En del barn växer ganska snabbt och går fort upp i storlekar, men sen när de kommer upp i de större storlekarna så planar de flesta ut i både vikt och längd.
  • Faile

Aldrig, de slutade med blöja innan dess.

Sluta jiddra, börja trolla!
  • annca

Sonen har 6 och 7 nu, beroende på vilket märke det är på blöjan, men Libero började han nog med 6an strax efter tvåårsdan.

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • XiaoMei

Dottern är snart 2,5 år och vi bytte till stl 6 igår. Hon väger precis 13 kilo.

• tokar86a
    Busbellan skrev 2011-05-29 09:41:45 följande:
    Vet inte riktigt när han började med 6:an men han använde den fram tills han vår nästan 7 år Nu har vi dock gått över till 7:an
    Blöja så länge?
  • Chokladpinglan

Min son är 2 år och vi har Libero 6 då han väger 12 kg.. men har lite smått börjat pott-träna honom

Mamma till Kewin 1/6-09
  • Wonderchild2009

Min dotter har fortfarande nummer 4 och är snart 2 år. Hon är en liten och nätt dam.

Längre än så kommer vi nog inte, för snart behöver vi inte blöjor mer än kanske till natten..

• inkka

Så stora blöjor har vi aldrig haft. Äldsta slutade när hon hade 4-an (vid ca 3 år). Andra tösen var något knubbigare om rumpan och hann precis börja med 5-an innan hon slutade med blöja (något över 3 år).

• daimstrut

Tror vi bytte vid ca två års ålder från fem till sex och då har vi ändå en mullig liten tjej.

• Miltons Mamma

Min son slutade med blöja när vi var på Nr 5
    3 år

• cosinus

1an slutade på strl 4+
    2an hade aldrig strl 6 utan hoppade direkt från pampers 5 till libero 7 som nattblöja vid 4.5 år.
    3an hade aldrig större än 4+
    4an har nu 4 (drygt 13 mån) och såvida hon inte blir sent nattorr som storebror så tvivlar jag starkt på att hon kommer ha strl 6

• SOL123

min hade inte det förrän han var ca 2 år gammal...o sedan slutade han strax efter det med blöja

Svar på tråden Vid vilken ålder hade ert barn Libero 6 ?