• DariaM

    "Proffsiga amatörers" fototävling ~ Cykeldetalj

    Här tävlar vi som inte är proffs men heller inte helt nybörjare med våra bilder - vi tävlar efter ett givet tema men fokus ligger på hur vi antagig uppgiften - hur vi använt våra redskap - våra kameror!

    Vi vill alla utvecklas och önskar således konstruktiv kritik på våra bilder - säg både något som skulle kunna förbättras samt något som är bra med vardera bild eller i alla fall den bild du röstat på om du har tid och lust...Glad

    Vårt tema denna gång är: Cykeldetalj (Givetvis FRI tolkning)

    Vill Du hänga med i nästa omgång så kika in HÄR

    Må bäste fotograf vinna!

    Tema: Cykeldetalj

    1.
    http://www.familjeliv.se/hem/boothwalker/gallery/phpl9zpy2.jpg 

    2.  
     
    3. 


    4.

    http://www.familjeliv.se/hem/suziz/gallery/phpbulwrb.jpg5. 
    Omröstning pågår till och med 110601

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "Proffsiga amatörers" fototävling ~ Cykeldetalj
  • Annkris

    Fina allihop, men ettan fick min röst. Har sagt det förr, och säger det igen, diagonaler är vackra!

  • Inte Pelle i alla fall

    Röstade på 1:an, delvis pga den konsekventa "färgskalan".  Dock hade jag uppskattat om den grå pricken/fläcken nertill i bilden hade tagits bort

  • Boothwalker
    Annkris skrev 2011-05-31 06:48:27 följande:
    Fina allihop, men ettan fick min röst. Har sagt det förr, och säger det igen, diagonaler är vackra!
    Tack =)
    Inte Pelle i alla fall skrev 2011-05-31 08:29:30 följande:
    Röstade på 1:an, delvis pga den konsekventa "färgskalan".  Dock hade jag uppskattat om den grå pricken/fläcken nertill i bilden hade tagits bort
    Tack =)

    Och jag håller med. Hade jag psat den nu så hade jag tagit bort den. Men det är en gammal bild för jag hade inte tid att fixa ny =)
    ♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
Svar på tråden "Proffsiga amatörers" fototävling ~ Cykeldetalj