Ordkunskap
Den som fuskar är en tönt.
Den som fuskar är en tönt.
8/8 fast jag chansade på Magnolian. Träd som träd liksom ...
Alla rätt
Alla rätt, men magnolian var en chansning.
Slarvade och fick fel på rendera.
7/8 sumpade rendera
Ditt bästa resultat är 8 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Fick alla rätt på denna delen på högskoleprovet så jag är inte förvånad direkt :)
5 av 8
hade jag aldrig trott, jag chansade mest. Var säker på magnolian men hade fel på den :P
Jag hade fel på somatisk. Jag visste att det var antingen andligt eller kroppsligt, men kom inte på vilken, så jag gissade fel. Ovanligt roligt quiz!
Wow, jag sög verkligen på det här quizet..... Vilken tur att jag ska göra högskoleprovet i framtiden då, så jag kan plugga ordkunskap!
Ja! 8/8 =)
helvetes prydnadsträd, jag trodde magnolia var en stor rosa ekliknande sak
Kul men jag missade några stycken (magnolia, somatisk och rendera)!
Ditt bästa resultat är 8 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 85 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.
Åtta rätt. Inga större konstigheter.
8/8, men torde inte egentligen alternativet träd från magnolia tas bort? Ordet prydnadsträd anser jag ingår i den större gruppen "träd". Du borde ha bytt ut träd mot vad-som-helst.
Ditt bästa resultat är 6 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 95 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.
Ditt bästa resultat är 7 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 134 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.
Svarade "varmt" på tempererad.. Var lite osäker på konsolidera, i övrigt var det ganska lätt
alla rätt, magnolian var det första jag visste helt säkert, gissade ganska bra så jag lämnar in en lottorad nu