• Inima

Ordkunskap

Den som fuskar är en tönt.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Ordkunskap
  • Tonx
    Inima skrev 2011-06-02 14:58:32 följande:
    FL tröttnar nog på mina quiz
    Quiz är kul! ^^
  • Familjeliivsfinastenick

Slarvade och fick fel på rendera.

• Nollfemnollnioelva

7/8 sumpade rendera

• Mimmlas

Ditt bästa resultat är 8 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Fick alla rätt på denna delen på högskoleprovet så jag är inte förvånad direkt :)

• SjälvaJag

5 av 8 Förvånad

hade jag aldrig trott, jag chansade mest. Var säker på magnolian men hade fel på den :P

• Embla

Jag hade fel på somatisk. Jag visste att det var antingen andligt eller kroppsligt, men kom inte på vilken, så jag gissade fel. Ovanligt roligt quiz!

• festia

Wow, jag sög verkligen på det här quizet..... Vilken tur att jag ska göra högskoleprovet i framtiden då, så jag kan plugga ordkunskap!

• Thaleya

helvetes prydnadsträd, jag trodde magnolia var en stor rosa ekliknande sak

• vackrastarflow

Kul men jag missade några stycken (magnolia, somatisk och rendera)!

• JuliaåRonjasmammis

Ditt bästa resultat är 8 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 85 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Det var inte svårt alls, tyckte jag, solklara svar. Men så brukar jag också ha alla rätt på just orddelen på Högskoleprovet. *mallig*Solig
    Don't mess with my integrity!
  • cloudberry79

8/8, men torde inte egentligen alternativet träd från magnolia tas bort? Ordet prydnadsträd anser jag ingår i den större gruppen "träd". Du borde ha bytt ut träd mot vad-som-helst.

If you love me - please don't feed me!
  • I Blackrose I

Ditt bästa resultat är 6 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 95 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

The goodnes and the badness is inside you. Its your choice.
  • GulTussilago

Ditt bästa resultat är 7 rätt av 8 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 134 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Svarade "varmt" på tempererad.. Var lite osäker på konsolidera, i övrigt var det ganska lätt

• 2ggrpappa

alla rätt, magnolian var det första jag visste helt säkert, gissade ganska bra så jag lämnar in en lottorad nu

Svar på tråden Ordkunskap