• dio

Sagan om Isfolket

Lycka till!

I was an atheist until I realized that I am God
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Sagan om Isfolket
  • Boktokig

10/10, hade inte väntat mig annat heller. Glad Förlorade min tonårstid i Margit Sandemos värld. Glad

• Pondus

äsch - missade årtalet då sagan börjar :(
    vill inte ens tänka på hur många gånger jag läst dessa böcker (speciellt de med mycket snusk och magi ;)

• rockdoll
    Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 145 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 8 rätt.

Missade sista frågan då jag inte läst den boken än.

• LindaB78

8/10 känner mig riktigt stolt med tanke på att jag läste böckerna när jag gick på högstadiet för si så där snart 20 år sedan. (Hjälp, jag börjar bli gammal)

• Themis

7 rätt och jag har aldrig läst en enda av dem...

Taking joy in living is a woman's best cosmetic. ~Rosalind Russell
  • Stor mamma

1 fel- inte illa för jag har aldrig haft lätt på årtal älskar serien men efeter läst den några gånger så finner man lite fel

• Dimes

7 av 10 rätt. Till mitt försvar har jag bara läst 20 böcker.

• Luna777
    Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Konstigt vore väl annat har ju läst hela serien säkert 10g... håller på med den nu igen.. ;)  
  • Sol

10/10! Älskar Isfolket! Blev medlem på Fl tidigt så jag lyckades knipa bästa nicket (enligt mig i alla fall). 

Mamma till Leo januari 06, Sam april 08 och Bella mars 10.
  • MikuAndSaraLi

Fick fel på antalet böcker xD
    Men det är bara för att jag alltid struntar i sista boken.
    Tyckte det var sjukt dåligt att författaren blandade sej i historien.
    Då blev den plötsligt orealistisk för mej.
    Men hursomhelst! 81 - just dom åren är ju stora för Isfolket, en massa spännande saker händer under just -81 olika århundraden =D

• PrincessOfIce

10/10 Solig inte så konstigt då jag spenderat mer än halva livet i Sandemos värld.. Glad

Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
  • MomInLove

8/10 och jag läste böckerna för ca 12 år sen. :)

• k girl

7/10, läste dock de första böckerna för över tjugo år sedan.

• Erika1207

9/10 :) 

Vad kul att det är så många som läst dom, i min omgivning är det bara jag mamma, och låtsasmamma som läst dom :) har dock läst dom 3 ggr, tänkte mig att jag skulle läsa dom igen nu när vi flyttat och jag hittar dom i en kartong :) Håller på med en annan serie som hon skrivit, häxmästaren, inte lika bra som isfolket men dock att rekommendera... :)  

• Coccolina

Fick 8/10... inte illa läste dem för väääääldigt länge sedan... Skulle gärna läsa om alla... Men saknar så många av böckerna så blir så hattig läsning... Funderat på att köpa in de som jag saknar.... Men tar sin tid...

• Smulpaj

10/10 hahaha... läste dem för ca 15 år sedan men det satt kvar vilka böcker...*älskar*

★Michaela 940914★Daniel & William 960609★Emma 020119★Angelina 050809★Isabelle 110713
Svar på tråden Sagan om Isfolket