• regnbågstroll

    Har bra sexliv, onanerar ändå!

    Jag har bra sexliv med min sambo men jag gillar onanera ändå ibland. Finns inget skönare än egentid med dildo. Tydligen är sånt lämpligt för många. Har man irl kuk så ska man tydligen ge fan i att tillfredsställa sig själv. Samma gäller män, har de en kvinna så "får de inte" runka?????


    Jag är FL s favorittroll!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-14 19:55
    Nu har jag gjort en tråd om det som det snackades om! www.familjeliv.se/Forum-26-175/m59496137.html
  • Svar på tråden Har bra sexliv, onanerar ändå!
  • Anonym

    Jag onanerar också trots att jag har partner. Dock har vi lite halvtråkigt sexliv.. men jag hade nog onanerat även om vi haft det annorlunda :)

  • HäckHäxan
    regnbågstroll skrev 2011-06-16 20:47:43 följande:
    Haha häck häxan den är assnygg! Ska leta fram den o föreviga i tråden.
    Tungan ute
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • regnbågstroll

    Äh, lyckas inte lägga upp den här. Den hittas bland mina bilder istället.


    Jag är FL s favorittroll!
  • HäckHäxan
    regnbågstroll skrev 2011-06-16 23:04:27 följande:
    Äh, lyckas inte lägga upp den här. Den hittas bland mina bilder istället.
    *smiter in på spionage*
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan

    Åhh en sån där kläm kläm bakdel juh Kyss


    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    regnbågstroll skrev 2011-06-17 00:40:15 följande:
    Haha sa ju
    Solig
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Gotlänning

    Varför göra en grej av detta (har ej läst hela tråden) men är man tillsammans med någon har man två sexliv, en med sig själv och en med sin käresta så i mitt fall... vill min käresta spela piano och jag flöjt vem i hela världen kan säga att det är fel?

  • Familjenamn
    Gotlänning skrev 2011-06-17 02:12:12 följande:
    Varför göra en grej av detta (har ej läst hela tråden) men är man tillsammans med någon har man två sexliv, en med sig själv och en med sin käresta så i mitt fall... vill min käresta spela piano och jag flöjt vem i hela världen kan säga att det är fel?


    Själv spelar jag gärna på och med min cembalo.
    Rätt för mig. 
  • Gotlänning
    Familjenamn skrev 2011-06-17 02:39:47 följande:


    Själv spelar jag gärna på och med min cembalo.
    Rätt för mig.
    Då måste du och jag vara ena riktiga ess för enligt bild har du inget nothäfte och det har inte jag heller.
  • Janice01
    Gotlänning skrev 2011-06-17 02:12:12 följande:
    Varför göra en grej av detta (har ej läst hela tråden) men är man tillsammans med någon har man två sexliv, en med sig själv och en med sin käresta så i mitt fall... vill min käresta spela piano och jag flöjt vem i hela världen kan säga att det är fel?
    Välkommen in i klubben!
  • Anonym (Gnabbas)

    Här är en tråd som är värd att återuppliva. Kvinnor gillar att hacka på män, så här är en perfekt tråd för er.
    Välkomna in i värmen, ladies Hjärta

Svar på tråden Har bra sexliv, onanerar ändå!