• 9111N

Ni med Bf i November mellan 19-25 år?

Hej!
    Jag är 19 snart 20 år
    Väntar mitt första barn och
    Undrar om det är någon mer där ute som har Bf i november i år(2011)
    som vill följas åt?

Är själv i v19 och väntar in UL som jag ska göra den 16/6
    Har mått bra i princip hela graviditeten dock haft lite illamående till och från
    och en enorm trötthet och har ännu!

Men Bebis Lever runt där i magen kände första sparken i v16 och nu är det full rulle hela tiden. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-14 19:43
    Jag bor 1 timma norr om Göteborg :)

• Svar på tråden Ni med Bf i November mellan 19-25 år?
  • JoSoo90
    Emmaapersson skrev 2011-08-08 13:50:33 följande:
    Hej på er tjejer!

Här går väl allt som det ska, håller på att måla barnrummet. Och imorgon ska jag gå på spjälsängen!

Jag var på vecka25 kontroll hos barnmorskan nyss, 8kg har jag gått upp?! Ska man verkligen gå upp så mycket i vikt redan? Är jag den enda som gått upp så mycket? Verkar inte som att det är någon annan som gjort det :(
    Men jag får väl skylla mig själv, har bara motionerat en enda gång sen jag blev gravid och innan tränade jag 6 dagar i veckan.
    Så idag börjar promenaderna på riktigt!!
    Jag ha gott upp runt 10 kg v29 gå in i 30 i veckan :P
    Det finaste <3 vi gjort!
  • 9111N

Emma: jag hade gått upp 7 kg i vecka 25, så behöver nog inte känna att du gått upp för mycket :)

• Emmaapersson

jag tänkte börja gravidyoga eller vattengympa nästa månad.

är det någon som också har funderat eller har börjat? :)
    vill veta hur det är innan jag lägger ut pengar på det!  

• sandra em

I våran komun får man gratid "entre" till alla baden så jag ä ekonomisk och simmar =)

• charlie och novas mamma

Kikar in. Är 25 år och väntar tredje barnet den 5-11-11. Mitt första barn föddes när jag precis skulle fylla 21 och andra när jag var 22. På lördag åker vi till tittut i sthlm och gör 3D ul och kollar könet, ska bli sååå spännande!! Är då i vecka 30 :)  

• 9111N

Ville bara dela med mig till alla här Inne att Vi ska få en liten flicka Skrattande

• Emmaapersson

åhh va roligt!

vart var ni och kollade det?

vi ska boka in en tid nästa vecka, men vi kan inte bestämma oss om vi ska välja emma ultraljudsklinik eller barnmorske gruppen som är 400kr billigare!        

• 9111N

TackTack :)

Vi var på fröja i stenungsund faktiskt kostade 500kr. Dock så va inte Ul speciellt långt, vilket det brukar vara så det vart lite tråkigt faktiskt, men såg klart och tydligt att det var en flicka, och även barnmorskan sa att hon skulle bli förvånad om hon hade fel.

Jadu läs lite om vad folk tycker (dom som vart på barnmorske gruppen och tvärtom) Och se om ni ska välja den billigare eller inte :)

• 9111N

Kom på nu att jag var med en kompis som gjorde könsUl på barnmorskegruppen, och dom var superbra där =)

• 9111N

Nu är det inte långt kvar för någon utav oss så hur mår ni nu så här i slutet?
    Hur många dagar har ni kvar? själv har jag 28 dagar kvar =) Längtar efter våran lilla prinsessa.
    Är dock sjuk nu Muskelkramper i ryggen pga hosta, men hoppas på att de släpper tills förlossningen startar :)

• JoSoo90

Nä verkligen inte :) Hade 2 veckor kvar igår :)
    Usch då hoppas det släpper innan det är dax :)

• sandra em

Här är det 23 dagar kvar =)
    Längtar samtidigt som tiden går såå fort, så jag hinner inte med ;) 

• Linda Nordin

Här är det 25 dagar kvar =) men har en massa sd plus en massa ilningar i benen så jag hoppas det är på gång nu =)

Svar på tråden Ni med Bf i November mellan 19-25 år?