Laffe skrev 2011-06-14 22:44:13 följande:
Haha, får sluta vara en sån chicken :)
Är du utkommen eller känner du att det inte är så nödvändigt med tanke på att du har relationer med män?
Jag tror att jag kommer komma ut i samband med att jag skaffar flickvän, känns som mer "på riktigt" då och då har jag ju verkligen en anledning. De flesta straighta brukar ju inte ringa morsan o bara "aamen jag låg med kille igår, baa sååruvet" så känns väl onödigt att jag ska behöva säga att jag ligger med tjejer...?
Nej jag har inget behov av att komma ut på nåt sätt eftersom jag inte har ett behov av att ha sex med tjejer. Men då när jag började fundera på att ha det, och hade det 2 ggr så berättade jag det, alltså jag har alltid varit väldigt öppen med min sexualitet för vänner, inte tyckt att det varit nåt konstigt liksom. Var inte säker på om det skulle va nåt som höll i sig, att jag skulle börja dejta tjejer, visste inte var min gräns gick riktigt, så jag berättade för mamma på fyllan på nyårsafton en gång haha. "Jag har haft sex med en tjeeeej jag är nog bisexuell" hahahaha "jaha, ja men jag älskar dig som du är, ha det så kul på festen, gumman" sa hon typ hahaha.
Har inte alls problem att säga att jag tänder på tjejer, om jag skulle komma i en diskussion med nån och den personen skulle tycka att jag var konstig skulle jag inte bry mig. Inte mitt problem liksom. Pryda människor är inte min grej
Nja, men för din del är det ju inte som att du bara ligger, du är ju gay och vet att om du ska vara tillsammans med någon så är det en tjej och då kanske det kan vara lättare att berätta det nu för att ha det gjort. Kan ju vara lite att smälta även om dom du berättar för inte alls har nåt problem med det =) Men det är inte för deras skull jag menar utan för din skull!