Anonym skrev 2011-06-16 11:47:21 följande:
Jag har alltid kunnat slappna av när jag onanerar. Jag har använt det för att kunna somna när jag är stressad, mildra smärta osv. Jag kom på idén att onanera när jag föder barn för att kunna slappna av bättre. Jag kan dessutom få multipla orgasmer vilket jag förstår är oanligt. Vad som händer när jag föderär att barnmorskan bland annat kallar mig pervers. Vilket jag tänker anmäla. Jag hade faktiskt en lätt förlosning trots att det var min första....
Vad anser ni om hennes beteende? Har inte jag rätt till att göra vad som lindrar min smärta. Vad anser ni?
Jag är i vanliga fall väldigt pryd och privat av mig, men i det här fallet ser jag inte riktigt problemet.
Konstigt enligt mig? Ja, absolut.
Men ärligt talat? Kvinnan ligger helt exponerad för alla att se, ett barn är paväg att passera genom hennes mest privata del och hon kommer troligen att skrika av smärta. Rent visuellt kan det inte bli mycket värre.
Väljer man ett yrke som detta tycker jag att man far släppa lite pa prydheten i det här fallet, kvinnan ligger där i otroliga smärtor och har funnit ett sätt att lindra smärtorna, hon varnade dessutom innan. De kunde ha tagit henne pa allvar och lagt en filt över henne sa att hon skulle kunna se till sin egen smärtlindring.
Det handlade inte om att hon lag och snuskade sig, utan att hon använde sin kropp för smärtlindring, och det borde snarare läras ut till barnmorskor och liknande sa att de far mer förstaelse för detta.
Jag har sett en video pa youtube om barnafödande där kvinnan födde hemma i en varm pool och lärt sig att andas pa ett sätt sa att hon skulle fa orgasm. Tanken var att lindra smärtan vilket uppenbarligen fungerade för henne och jag ser inte alls felet i detta.
Det är helt otroligt att detta kommer fran mig som verkligen tycker att folk ska vara diskreta med sex och sadant. Men av nagon anledning tycker jag att det är skillnad just vid barnafödande.
Mvh.