• busbajsen

Vi från KARLSTAD med omnejd som vill träffa nya vänner.

Här kan vi som bor i/runt Karlstad träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma.

Kram och välkomna{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-25 10:00
    Här kommer en länk till en lista där vi lättare kan hålla reda på vem som är vem.

www.familjeliv.se/Forum-4-362/m60146851.html
  • Svar på tråden Vi från KARLSTAD med omnejd som vill träffa nya vänner.
  • rocky88

Hej!

Jag undrar om den här tråden fortfarande är aktiv?

Jag är 26 år och mamma till 2 barn (4 respektive 1 år)

Bor i Karlstad men kommer att flytta till Kil inom kort.

Önskar hitta genuina vänner i Karlstad/Kil, ungefär i min ålder. (kommer inte ifrån Karlstad men har bott här i 5 år) Skulle även tycka att det vore kul om det fanns någon som skulle vilja börja löp-träna med mig helt från scratch (för min)

• Kicki82

Hej!

Ser inte ut att va så mkt aktivitet i denna tråd men gör ett försök. :)

Vore kul att lära känna nya vänner som lixom jag bor i Karlstad. Är 31år o har en son som är -08.

Är aktiv o gillar träning o hälsa, matlagning mm.

Tar gärna ett glas vin, fikar, en promenad el ordnar middagar ihop.

Skriv gärna ngn rad! :)

Rocky 88 jag skulle kunna tänka mig o börja löpträna, roligare o va två samt börjar oxå i princip på O ef o haft uppehåll i träning en period.

• rocky88

Hej kickan!

Kul att nån svarar i tråden:)

Det skulle vara jätte kul att kunna puscha varandra när det gäller träning. Jag är så dålig på att ta mig ut själv fast jag så gärna vill. Vart någon stans i Karlstad finns du?

• hellna

Hej

Mycket lite aktivitet i denna tråd, men jag chansar.
    Träffar gärna nya vänner, för både aktiviteter med och utan barn.
    Är 33 år gammal, bor i Karlstad, ensamstående med tre barn födda -03, -06 samt -10.
    Den äldsta är hos sin pappa varannan helg, de andra två bor hos mig på halvtid.
    Jag gillar att hitta på diverse saker med barnen, utöver det rider jag på ridskolan, uppskattar promenader, går mer än gärna ut regelbundet och tar ett glas/en svängom på dansgolvet. Hänger därutöver gärna med vänner i soffan, pratar om livet :)
    Skicka gärna meddelande till mig om du tycker detta verkar intressant. Tyvärr har sådana här saker en tendens att rinna ut i sanden, själv är jag på!

/Helena

• Irrepirre

Halloj allesammans! Bor, jobbar o pluggar i karlstad sedan 2012, men är från göteborg. Är 30 år o har en son född 09.

Jag har tidigare erfarenhet från internet träffar med andra morsor men det har runnit ut i sanden, förmodligen brist på kemi för en vänskapsrelation ska inte grunda sig på enbart kallprat om det ska vara givande.

Jag gillar fika, rida, musik, matlagning o att diskutera ditten o datten plus annat oxå

• StuderandeiKarlstad

Hej! Är en tjej på 22 år som studerar i Karlstad, kommer ifrån en ort i Sörmland. Har några få vänner som jag verkligen litar på men vill gärna träffa fler vänner då livet bör innehålla glädje och skratt :) Är en rar person, alltid glad, inga barn.

Vore trevligt om vi anordnade en fikadag eller liknande :)

• Carroa

Är en tjej på 21 år, väntar mitt första barn beräknad 1/8, har bott i Karlstad i ett år snart men har inte träffat några "vänner än. är sjukskriven pga massa sammandragningar, annars är jag utbildad frisör och grejar mycket med hår och naglar. Fika på stan, ett glas vin ( längre fram ;) middagar, eller bara sitta och prata över en kaffe tycker jag är trevligt. Trivs med folk i alla åldrar ?? Mvh carolin

• camilla8522

hej träffar gärna nytt folk. har en son på 2,5 år. älskar att träna, saknar nån att träna med ibland. särskilt på¨dom långa löppassen. lr bara nån att fika med lr leka med barnen. vet inte om denna tråd är så aktiv men hoppas på de. 

ha de bra! 

• Anders71Z

Hej alla.

Vi är ett par från Hammarö, jag 45 år och min fru 46 år som söker nya vänner att umgås med.

Kan vara resor, kryssningar, spelkvällar, biljard, fika, middag, äventyr m.m.

Låter det intressant så skriv några rader så hoppas jag vi kan träffas över en fika eller mat.

Mvh Anders

• Anders71Z

Hej.

Vi är ett par, jag 46 år och hon 47 år som vill träffa nya vänner, hoppas finna det här.

Middagar, luncher, fika, spelkvällar, bowling, resor, kryssningar eller andra äventyr.

Är ni också ett par som söker vänner att umgås med så tveka inte att skriva några rader så kanske vi kan ses på en fika eller middag.

Mvh Anders

• erkkus

Norrländsk singelpappa i Karlstad letar vänner.

Tråden var inte så aktiv men nån kanske läser.

Helst av allt vill jag träffa en kvinna att dela livet med.

Svar på tråden Vi från KARLSTAD med omnejd som vill träffa nya vänner.