• Footy

    Plussat! Någon mer som plussat med barn nr.3?

    Plussat igår kväll och somnade med en leende!
    Jag ska bli 3 barns mamma!
    Har 2 pojkar i förväg på 6 och 1. Det blir ca 21 mån mellan den yngsta och minstingen :)

    Någon mer som också väntar 3:e och ska föda mars 2012?

  • Svar på tråden Plussat! Någon mer som plussat med barn nr.3?
  • Tess1983

    Hej!
    Jag plussade precis och då med min 3:e. Har två grabbar sedan tidigare 7 och 3 år:D
    Vi får hålla lite kolla på varann.. Och ett stort lycka till!
    Nu ska jag hem från jobbet och berätta....

  • jeji

    Hejsan!

    Jag väntar tredje barnet och har två st grabbar sedan tidigare. De är 8 år och 7 år så det blir en liten sladdis. Blev oplanerat gravid och har inte riktigt fattat det ännu även om jag känner av att jag är gravid.

  • MiisPiis

    Hej, här väntas också trean som kommer i mars! Helt oväntat och oplanerat, men SÅ välkommet!

    Har två pojkar sedan innan som är 3 och 4.

    Dessvärre förlorade jag min bonusson, 15 år, för några dagar sedan till cancer!

  • emilias
    MiisPiis skrev 2011-09-10 09:16:29 följande:
    Hej, här väntas också trean som kommer i mars! Helt oväntat och oplanerat, men SÅ välkommet!

    Har två pojkar sedan innan som är 3 och 4.

    Dessvärre förlorade jag min bonusson, 15 år, för några dagar sedan till cancer!
    Välkommen =0)
    Jag kan tänka mig att det är mycket blandade känslor hemma hos er just nu,
    beklagar verkligen sorgen!
    Och grattis till lillen i magen!
  • MiisPiis
    emilias skrev 2011-09-10 16:37:17 följande:
    Välkommen =0)
    Jag kan tänka mig att det är mycket blandade känslor hemma hos er just nu,
    beklagar verkligen sorgen!
    Och grattis till lillen i magen!
    Ja, det var verkligen en mening med den lill* i magen.....det finns en ljusglimt. Jag grämer mig för att det inte hände tidigare, för en av sonens önskningar var att hinna se sitt nya syskon.

    Men magen (och pojkarna förstås) är en anledning för oss att ta hand om oss, försöka andas och äta och fortsätta leva.

    Vad har ni alla för BF? Jag har 17/3 men eftersom det blir planerat KS så blir det väl ca 10 dagar tidigare än så.
  • emilias

    Åh..men han kan se sitt syskon, bara inte på samma sätt som er.. Det är så oförståerligt när något så hemskt händer, speciellt när det handlar om ett barn..

    Mitt bf är 10/3 (enligt ul i v.14) men mina killar har haft en tendens att komma 3 veckor innan så jag räknar stenhårt med det även denna gång ;0)

    Hur mår ni annars? Här är det fullt med kronisk trötthet och konstant illamående hehe,,

  • MiisPiis
    emilias skrev 2011-09-13 13:41:16 följande:
    Åh..men han kan se sitt syskon, bara inte på samma sätt som er.. Det är så oförståerligt när något så hemskt händer, speciellt när det handlar om ett barn..

    Mitt bf är 10/3 (enligt ul i v.14) men mina killar har haft en tendens att komma 3 veckor innan så jag räknar stenhårt med det även denna gång ;0)

    Hur mår ni annars? Här är det fullt med kronisk trötthet och konstant illamående hehe,,
    Ja, förhoppningen är verkligen att han ser alla sina syskon, de två vi har nu betydde ALLT för honom och tvärtom.........fasen vad jobbigt det är.

    Jag mår ok i magen, frågan är hur min ledsamhet påverkar?? Min otroligt jobbiga trötthet har lagt sig något nu, vilket är skönt. Jag har sluppit illamående med alla mina grav, betyder det att det är en kille till??
Svar på tråden Plussat! Någon mer som plussat med barn nr.3?