• Fru Brastad

Vad e det roligaste din respektive sagt/gjort i sömnen

Jag kan börja=)

Min man plockade upp sin klockradio när den ringde på morgonen,höll den som en telefon till örat och svarade tjeckt

Ja det e Jonas

Tror du jag dog av skratt!!??

Svar ja.

Nu e det eran tur.

• Svar på tråden Vad e det roligaste din respektive sagt/gjort i sömnen
  • Mokidoki

När jag och min dåvarande pojkvän skulle sova i samma säng för första gången så vaknar jag mitt i natten av att han sitter grensle över mitt bröst, ruskar mig hårt och skriker: "Anna! Anna!" (Jag heter något annat egentligen).

Jag lätt panikartat: Vad?!

Exet: Har du en skoter???!!

Jag: Nej men det vet du ju att jag inte har?

Exet: Jaså, jaha jamen dåså..

Och så kliver han ner från mitt bröst, lägger sig ner och somnar gott om igen haha.

Kan ju säga att jag blev mer än lovligt rädd, trodde ju att det brann eller något Tungan ute               

• Kickioh

Haha tack för kvällens skratt! :P

Min man surrar inte i sömnen men han har inte riktigt vant sig vid att vår ettåring nu sover i sitt eget rum och inte med oss. Roligast var när jag skulle upp på toa mitt i natten men stoppas av min halvsovande man som kastar sig mot mig i vild panik och tar tag i min arm, som han sen vägrar släppa! När jag frågade vad fan han höll på med mumlade han nåt förlåt, såg ordentligt förvirrad ut och la sig ner igen. Han var helt säker att jag var sonen som var på väg att trilla ner från sängen :)

• Plektrum

Sambons senaste:

"Det går mycket fortare om man gör det fort.."

Mjo, det brukar ju det...       

Motion är bara trams. Är man frisk behöver man det inte och är man sjuk så ska man undvika det - Henry Ford
  • lemur

Mitt pappa var med om detta:
    Min mamma som reste sig upp ur sängen till sittande ställning, grep tag i min pappa och Vrålade "TÄND LAMPAN, TÄND LAMPAN, TÄND LAMPAN!!" min stackars far fick nästan en hjärtattack och när han tände lampan lade hon sig bara ner igen och sov vidare...

• Lille Snopp

Hahha hahha tror du jag dog av skratt jaa-a hur kan du skriva det då sad ifall du är död ;) :) ;D ;D nä nä skämt bara du ;)

Jaf var "på väg" att säga nåt i smönen jag menade säga såhär jag är simon och jag är nitton år jag skulle just säga det jag hann säg j och då tänkte jag nämen inte behöver jag vl säga det typ liksom vilken nytta då äh whatever

• BULLET93
    Fru Brastad skrev 2011-07-05 09:58:24 följande:

Puffar o fortsätter

En helg när min klocka ringde när jag skulle stiga upp för att gå till jobbet sätter han sig lugnt upp på sängkanten drar på sig en socka, väntar en stund o drar på sig den andra.

men älskling vad gör du?Du e ju ledig idag.

Han svarar sömnigt

herregud så gott,lägger sig igen o drar täcket upp till näsan. Sötnöt. det var han värd att få sova en stund till när en annan åkte o jobbade

Sötnöt nice, jag brukar kalla min syster mest till dust och fjunboll, andra namn är vichy, iller, piller, thriller, driller, dustis, distdust, dunboll, boll, bollboll, jag vet vi är väääääldigt barnsliga syrran 22 år jag 26 år. Men det är mycket lättare att vara om man är barnslig
  • BULLET93
    hullulla on halvat huvit skrev 2011-07-05 12:47:49 följande:

*favoritar*

Suomalainen!!!! niin mäkin oon huomasin sun nimimerkistä "hullulla on halvat huvit" :D
  • BULLET93
    Plektrum skrev 2013-09-25 20:35:28 följande:

Sambons senaste:

"Det går mycket fortare om man gör det fort.."

Mjo, det brukar ju det...       

Fint namn plektrum
Svar på tråden Vad e det roligaste din respektive sagt/gjort i sömnen