• mirakel10

dopsång

har en man som ska sjunga på vår lille prinsdop och behöver lite tips om fina låtar! Just nu har jag teddybjörnen fredriksson, håll mitt hjärta eller jag ger dej min morgon. Är håll mitt hjärta mer en begravningslåt?Tycker den är så fin men det är ju en glädje da!Kärleksvisan med sarah d finer e oxå så fin men passar väl knappast att en man på ca 50 år sjunger den??!!Tips och råd snälla!!

• Svar på tråden dopsång
  • mirakel10

hmm, ja får sitta och kika runt
    ">

denna då??? hAR FÖR MIG ATT DET ÄR EN BEGRAVNINGSÅNG OXÅ MAN HITTADE JU DEN TILL DOP VA TYKKER NI??Sorglig kanske??

• mirakel10

sång till friheten..så fin och kanske passande till dop...!!Passar ju säkert om en man sjunger oxå..:O)Va snäll ni e alla som hjälper till ,,kon gärna med mer förslag--

• Trasseltroll

Denna då? Vila tryggt med Sonja Aldén

">

• mirakel10

trasseltroll: Oh så fin den har jag aldrig hört innan...läggs till på listan..;O)Så får jag rådgöra med mannen sen

• KattSvansen

Den här är också fin jättefin

• Newchans

Välkommer till jorden, är helt underbart fin. finns på youtube. den hade vi på vår dotters dop=)

• Elsasmammma

Härligt med lite tips, letar också dopsånger. Än så länge lutar det åt "Älskade barn"

• ThildasMamma

Fem fingrar med Lisa Nilsson

• Ett hus i raden

Hej

Här har du en relativt okänd men fin dopsång där man kan sätta in sitt eget barns namn.

">

//

Svar på tråden dopsång