• DariaM

    *Veckans bästa* - månadstävling för Juli

    Detta är omröstningstråden för *veckans bästa* - månadstävling för Juli. Här tävlar de fyra "Veckans bästa" vinnarna från Juli och vi kan på detta sätt utse "månadens bästa". =) 

    Veckans bästa är en tråd  där man vecka för vecka kan lägga in en bild som man är så där lite extra nöjd med. Det är inte några givna teman utan man lägger upp en bild som man tycker blev bra motivmässigt, känslomässigt eller fototekniskt (eller kanske på alla sätt). 

    Denna omröstningsdel pågår till och med 2011-08-07 därefter har vi "månadens bästa" framröstad. 

    Vill du delta med ett bidrag  i veckans omgång (vecka 31) kika in här.

    Vecka 27 
    - fotad av Boothwalker
    Vecka 28 - fotad av den långa vägen 

    Vecka 29 - fotad av Nilenna


    Vecka 30 - fotad av Skrotnisse 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden *Veckans bästa* - månadstävling för Juli
  • Boothwalker
    DariaM skrev 2011-08-06 00:21:40 följande:
    Haha...jag har oxå en tremånaders snuttande brevid mig...dock en bebis. =) 
    Jag skulle lätt byta =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • DariaM
    Boothwalker skrev 2011-08-06 00:27:09 följande:
    Jag skulle lätt byta =)
    Haha...nja jag vet inte om jag vill det just nu när hon sover så gott men ibland kommer tankarna om annons på blocket....typ när hon gråtit alldeles för låååång tid och väcker hennes storasyster så att även hon sätter igång och gråta! Nej skämt och sido...hon är min och jag tänker nog behålla henne! ; )
  • Boothwalker
    DariaM skrev 2011-08-06 00:37:04 följande:
    Haha...nja jag vet inte om jag vill det just nu när hon sover så gott men ibland kommer tankarna om annons på blocket....typ när hon gråtit alldeles för låååång tid och väcker hennes storasyster så att även hon sätter igång och gråta! Nej skämt och sido...hon är min och jag tänker nog behålla henne! ; )
    Förstår det =)

    Jag skulle inte heller byta om jag lyckades få en =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Boothwalker
    skrotnisse skrev 2011-08-06 12:07:40 följande:
    Boothwalker och Nilenna, jag måste medge att era bilder är fantastiska.....
    Tack =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • DariaM
    Boothwalker skrev 2011-08-06 01:49:18 följande:
    Förstår det =)

    Jag skulle inte heller byta om jag lyckades få en =)
    Jag tänker inte skriva nått nervöst som människor vräker ur sig när det kommer till känsliga ämnen så som barn och barnlöshet  så istället säger jag....jag hoppas av hela mitt hjärta att du kommer lyckas en dag och får uppleva föräldraskapet! Kram
  • Boothwalker
    DariaM skrev 2011-08-06 15:11:46 följande:
    Jag tänker inte skriva nått nervöst som människor vräker ur sig när det kommer till känsliga ämnen så som barn och barnlöshet  så istället säger jag....jag hoppas av hela mitt hjärta att du kommer lyckas en dag och får uppleva föräldraskapet! Kram
    Tack =)
    Förhoppningsvis beror min barnlöshet inte på medicinska problem utan på annat. Men ändå. Jobbigt.
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Nilenna
    skrotnisse skrev 2011-08-06 12:07:40 följande:
    Boothwalker och Nilenna, jag måste medge att era bilder är fantastiska.....

    Tack så mycket =)
  • Nilenna
    skrotnisse skrev 2011-08-06 12:07:40 följande:
    Boothwalker och Nilenna, jag måste medge att era bilder är fantastiska.....

    Din bild är oxå riktigt, riktigt fin =) Tycker det hög kvalitet på allas bilder =)
  • Boothwalker
    DariaM skrev 2011-08-08 01:00:11 följande:
    Grattis Boothwalker till månadens bild!

    Vecka 27 - fotad av Boothwalker
    Tack =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Boothwalker
    skrotnisse skrev 2011-08-08 11:09:31 följande:
    Väförtjänt vinnare: Grattis
    Tack =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
Svar på tråden *Veckans bästa* - månadstävling för Juli