• N a t h a l i e

    Fototävlingstråd Färg - Svart

    Tema Svart  

    1.
     

    2.
     

     
    3.


    4. 
     

    5.
     

    6.
     

    7.
     

    8.
     

    9.
     

    10.


    11.
      TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-06 21:50
    Verkar som att man inte kan se bidrag nr 8. Vill bara säga det att man inte kan radera sitt bidrag från sitt galleri förän omröstningen är avslutad.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fototävlingstråd Färg - Svart
  • Inima
    N a t h a l i e skrev 2011-08-06 21:30:56 följande:
    Jag med. Konstigt att det är 2 som inte kan se den?
    Jag kollade nu med explorer, ser bara ett rött kryss.
    Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
  • N a t h a l i e
    Inima skrev 2011-08-06 21:31:39 följande:
    Jag kollade nu med explorer, ser bara ett rött kryss.
    Kanske att den som äger den har tatt bort den från sitt galleri, så den är bortplockad, så e den updateringen inte gjord här än, så därför jag ser den än. Ingen aning.
  • Inima
    N a t h a l i e skrev 2011-08-06 21:33:58 följande:
    Kanske att den som äger den har tatt bort den från sitt galleri, så den är bortplockad, så e den updateringen inte gjord här än, så därför jag ser den än. Ingen aning.
    Konstigt...
    Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
  • Inima

    Det är kanske en god idé att skriva med i en tilläggskommentar att man ej ska ta bort bilderna förren omröstningen är avslutad?


    Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
  • N a t h a l i e
    Inima skrev 2011-08-06 21:35:54 följande:
    Det är kanske en god idé att skriva med i en tilläggskommentar att man ej ska ta bort bilderna förren omröstningen är avslutad?
    Ja de bör göras.
  • Åttioettan

    Jag tog bort mitt bidrag eftersom jag drog mig ur tävlingen och inte vill hänga i start-tråden längre. Så ignorera krysset och rösta på de andra bilderna istället.
    Peace.

  • N a t h a l i e

    1 Lite oskarp. En typisk bild man tagit på djurparken. Fina zebror dock.
    2 Har svårt o se träden/skogen? Visst är det svart. Oskarpt.
    3 Cool vinkel, men jag gillar inte de svarta som går runt längst med bilden.
    4 Gillade denne, de ser ut som att du står nära apan o befinner dig i samma område, innanför ett staket eller så.
    5 Så fin, men jag hade dratt bort grässtråen
    6 Så förbannat bra gjort, hur har du kunnat få det så svart?
    7 Bild som passar bra i familjealbummet Hade velat se en bättre bakgrund om det skulle vara för det fotomässiga.
    9 Oskarp, gillar inte bilden, jätte ledsen. Maten på katten känns bara taskigt på ngt sätt. Bakgrunden kund vatt den bättre.
    10 Månen kunde haft mera skärpa, de svarta e bra.
    11 Intresant bild, man stannar upp o ser efter, man blir nyfiken


  • Nilenna
    N a t h a l i e skrev 2011-08-08 10:29:02 följande:
    7 Bild som passar bra i familjealbummet Hade velat se en bättre bakgrund om det skulle vara för det fotomässiga.

    Åh, tack vad kul med konstruktiv kritik =) Jag håller fullständigt med dig om bakgrunden. Var inte helt säker på om jag skulle ta med den här bilden eller inte. Jag gillar sonens min, men som du säger så passar den nog bättre i familjealbumet. Lite svårt att vara objektiv när det gäller bilder på ens barn =)
  • N a t h a l i e
    Turbomorsan skrev 2011-08-09 13:12:39 följande:
    Hur länge håller omröstningen på??
    Inatt kl 00..
Svar på tråden Fototävlingstråd Färg - Svart