• Jäjd

    Vad föreställer avataren?

    Välkommen.

    Här är det tillåtet att komma med en kvalificerad gissning gällande vad min avatar föreställer då det tydligen behövs klargöras.  

    Tråden ligger under psykologi av uppenbara skäl. 

    Eftersom det är otroligt roligt kan vi även gissa på andra avatarer än min men jag skulle föredra om man håller sig till personer som skrivit i tråden för enkelhetens och ordningens skull.

    Så, vad ser du?  

     


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-07 23:46
    Alltså jag hoppas att alla som sett fläbbiga grisrövar, ammande barn och knäveck med tightskanter skäms riktigt jävla ordentligt.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-08 17:57
    Det roliga är nu slut eftersom man istället för att gissa kroppsdelar har valt att runka till grisrumpor. Jag förstår inte det och fördömer det, på allvars allvar.
    Bilden jag hade föreställde givetvis mina bröst.
    Jag tycker uppriktigt synd om samtliga som inte kunde se det.
    Tack.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-09 14:03
    Bilden är borttagen eftersom jag är färdig med era kassa gissningar nu.
    Tack så väldigt mycket.
  • Svar på tråden Vad föreställer avataren?
  • M C
    Mad as snow skrev 2011-08-09 18:34:23 följande:
    Din är en mus som äter på en schweizerost. Det har jag alltid associerat till när jag ser din bild.
    Ja, MC och musar är ju helt korrekt.
    Naoko skrev 2011-08-09 18:37:51 följande:
    Innan jag tittade närmre på den trodde jag att det var en mus, sedan såg jag att det var ett alldeles korrekt svar på en fråga. 
    KORREKT??? *vrider mig i plågor* Det är underbart fel, på alla sätt ett rakt svar på en svår fråga med korrekt är det INTE!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Driftwood skrev 2011-08-09 18:45:12 följande:
    Ett exmpel på GIGO
    Rooolig!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Naoko
    M C skrev 2011-08-09 18:54:42 följande:
    Ja, MC och musar är ju helt korrekt.
    Naoko skrev 2011-08-09 18:37:51 följande:
    Innan jag tittade närmre på den trodde jag att det var en mus, sedan såg jag att det var ett alldeles korrekt svar på en fråga. 
    KORREKT??? *vrider mig i plågor* Det är underbart fel, på alla sätt ett rakt svar på en svår fråga med korrekt är det INTE!
    Joho, det är bara det att frågan inte är ställd på ett sätt som gör att det förväntade svaret är det enda. 
    Låt mig gå jag pallar tji
  • Jäjd

    Och det är ett svart linne. Det är inget jävla fel på min skärpa utan det är blurreffekt eftersom jag knappast skulle lägga ut mina tuttar helt skärpta, man är ingen sådan människa okej?!


  • Moderator
    Det ramlade in en drös med anmälningar så tråden är rensad.
    Den ligger  i Sandlådan men även här finns det gränser för vad som är acceptabelt och gränsen går när det blir grova skämt om någons döda mamma.
    /Moderator
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • Ökänd
    Moderator skrev 2011-08-11 14:25:57 följande:
    Det ramlade in en drös med anmälningar så tråden är rensad.
    Den ligger  i Sandlådan men även här finns det gränser för vad som är acceptabelt och gränsen går när det blir grova skämt om någons döda mamma.
    /Moderator

    Var kan man läsa reglerna för sandlådan? Så man vet vad som är okej att skämta om?
    My boobs are killerboobs
  • Mad as snow
    Ökänd skrev 2011-08-12 15:57:43 följande:
    Var kan man läsa reglerna för sandlådan? Så man vet vad som är okej att skämta om?
    Jättebra fråga.
    Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • Jäjd
    Ökänd skrev 2011-08-12 15:57:43 följande:

    Var kan man läsa reglerna för sandlådan? Så man vet vad som är okej att skämta om?
    Ja men hallå guuuuu, asbra fråga.

    Moderatorn? Svara gärna. Jag vill inte vara med om något liknande igen. Gråter 
  • Ökänd
    Jäjd skrev 2011-09-13 23:18:21 följande:
    Ja men hallå guuuuu, asbra fråga.

    Moderatorn? Svara gärna. Jag vill inte vara med om något liknande igen. Gråter 

    Undrar hur lång tid det tar innan nån svarar? Oskyldig
    Krengt och på hoppad
  • oOOo  oOOo
    Ökänd skrev 2011-09-15 00:24:20 följande:
    Undrar hur lång tid det tar innan nån svarar? Oskyldig
    Svaret kanske ligger dolt i dödsriket? Moderatorn måste vada över floden styx och smita förbi Kerberos, sådant tar nog sin tid. Tänk om moderatorn på väg tillbaka råkat vända sig om like Orfeus Förvånad Då kanske vi aldrig får svaret.
  • Jäjd
    Ökänd skrev 2011-09-15 00:24:20 följande:

    Undrar hur lång tid det tar innan nån svarar? Oskyldig
    Det här gnager inom mig. Kan ingen stilla vår törst på kunskap och vetskap och smartskap?!
    oOOo oOOo skrev 2011-09-15 11:49:21 följande:
    Svaret kanske ligger dolt i dödsriket? Moderatorn måste vada över floden styx och smita förbi Kerberos, sådant tar nog sin tid. Tänk om moderatorn på väg tillbaka råkat vända sig om like Orfeus Förvånad Då kanske vi aldrig får svaret.


    Kan vi locka med en hembakt morotskaka med glasyr och kokos på? Tror du att det hjälper?  

     
  • Jäjd
    Ulf Harrys Farsa skrev 2011-09-21 09:23:08 följande:
    Tycker att den här tråden gått och blivit extremt Off-Topic
    Jag ber om ursäkt.

    Mindre snack, mer tuttar.
  • KalleMedÄlgstudsaren

    Jaså, var det i den här tråden den döda mamman figurerade.

Svar på tråden Vad föreställer avataren?