• morriis

    En bokstav - H (fototävling)

    En bokstav och den här gången ska bokstaven Hh finnas med

    1. Hängande flicka


    2. Hjärta


    3. Hallon


    4. Hund


    5. Halvmåne


    6. Hundkex


    7. Himmel


    8. Buddha


     


    9. Häst



     


    10. Hamn



     


    11. Hund



     


    Omröstningen avslutas den 10/8


    Men åh..
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-08 20:33
    RÖSTA INTE PÅ BILD NR 1 DÅ DEN FELAKTIGT TOGS MED I OMRÖSTNINGEN!!!!!!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En bokstav - H (fototävling)
  • Jamo

    Blivit lite fel här. Jag har med 2 foton. La först in "Hängande flicka" men nån kom på att jag tävlat med det fotot tidigare. Så jag la in halvmåne istället. Skäms

  • morriis
    Jamo skrev 2011-08-08 10:42:42 följande:
    Blivit lite fel här. Jag har med 2 foton. La först in "Hängande flicka" men nån kom på att jag tävlat med det fotot tidigare. Så jag la in halvmåne istället. Skäms
    Då startar jag om då :)
    Men åh..
  • morriis

    Eller så gör vi som så att RÖSTA IN PÅ BILD NR 1 DÅ DEN FELAKTIGT TOGS MED I OMRÖSTNINGEN!!!!!!


    Men åh..
  • Hootenanny

    Sorry... jag röstade först och läste sen! Och röstade på Hängade flicka, typiskt! Foten i munnen

  • Scream2

    Jag bara undrar var själva hamnen är på bild nr 10?

    Nu kan den ju funka som Hus i stället då det är dom som kommer i blickfånget.  

  • From big to small
    Scream2 skrev 2011-08-10 11:29:45 följande:
    Jag bara undrar var själva hamnen är på bild nr 10?

    Nu kan den ju funka som Hus i stället då det är dom som kommer i blickfånget.  

    Hamnen är där...
  • Scream2
    From big to small skrev 2011-08-10 16:47:50 följande:

    Hamnen är där...

    Möjligt, men den syns inte!
  • Jamo
    Scream2 skrev 2011-08-10 17:14:17 följande:
    Möjligt, men den syns inte!
    Spelar roll. Tittar du noga så är min bild på månen lite mer än halv......oj oj! Förvånad
  • Scream2
    Jamo skrev 2011-08-10 17:24:04 följande:
    Spelar roll. Tittar du noga så är min bild på månen lite mer än halv......oj oj! Förvånad

    Finns det nån som heter trekvarts måne? Halv eller full! Din är tydlig och inga problem med att förstå vad du vill ha fram med din bild.
    Ang bilden jag frågade om, där förstår jag inte fotografens tolkning. Då frågar jag, vad är ditt problem med det? För mig är det viktigt och det är ju trist att du behöver ironisera det! 
  • From big to small
    Scream2 skrev 2011-08-10 17:14:17 följande:

    Möjligt, men den syns inte!

    Jag ser den.
  • Hootenanny
    Scream2 skrev 2011-08-10 17:27:46 följande:
    Ang bilden jag frågade om, där förstår jag inte fotografens tolkning. Då frågar jag, vad är ditt problem med det? För mig är det viktigt och det är ju trist att du behöver ironisera det! 
  • Scream2
    From big to small skrev 2011-08-10 19:35:50 följande:

    Jag ser den.

    Jo, det hoppas jag, eftersom du anmält bilden som Hamn till tävlingen...men jag som röstar ser den inte. Uppenbarligen är det andra som röstat som sett den, eller? Kan ni inte berätta för mig vart ni ser den? Jag är ärligt nyfiken hur ni tolkar bilden!
  • From big to small
    Scream2 skrev 2011-08-10 21:50:01 följande:

    Jo, det hoppas jag, eftersom du anmält bilden som Hamn till tävlingen...men jag som röstar ser den inte. Uppenbarligen är det andra som röstat som sett den, eller? Kan ni inte berätta för mig vart ni ser den? Jag är ärligt nyfiken hur ni tolkar bilden!

    Jag kan inte förstå hur du INTE kan se den?! Obestämd Men, men, den finns där vilket fall som helst .
  • Scream2
    From big to small skrev 2011-08-11 00:24:26 följande:

    Jag kan inte förstå hur du INTE kan se den?! Obestämd Men, men, den finns där vilket fall som helst .

    Jag ser upplysta hus, som för mig blir temat i bilden. HUS. Sen ser man vatten framför, sen är resten mörka skuggor. Men nånstans där i dom mörka skuggorna finns alltså en hamn...jaja...
Svar på tråden En bokstav - H (fototävling)