• Anonym (KK)

    Någon som sökt på dejtingsidor efter sexpartners?

    Finns dt någon som har letat efter sexpartners på internet och hittat någon? Vilken sida?
     Jag och min pojkvän vill hitta någon som vill ha trekant med oss, eller ett par som vill ha gruppsex Cool

    Vi är för övrigt mycket snälla och blyga så ni kan fråga oss om ni är intresserade av sex redan här på sidan,  för vi svarar inte elakt tillbaka utan vi e öppna för förslag för att hitta på något.

  • Svar på tråden Någon som sökt på dejtingsidor efter sexpartners?
  • Anonym (svärmor)

    Kostar alla sidor pengar? Finns det någon som är gratis?

  • Acubens
    Anonym (svärmor) skrev 2014-05-04 00:03:13 följande:
    Kostar alla sidor pengar? Finns det någon som är gratis?
    Bodycontact är gratis, men man kan betala för att få fler funktioner. Fungerar utmärkt som gratis-medlem också dock. 
  • Acubens
    Anonym (svärmor) skrev 2014-05-04 00:03:13 följande:
    Kostar alla sidor pengar? Finns det någon som är gratis?
    Sedan kan man ju söka sexpartners lite diskret även på vanliga dejtingsidor, såsom happy pancake, som är helt gratis. 
  • Anonym (dating)

    He He jag hat provat att lägga ut på olika sidor. Det verkar så lovande innan man betalt miljoner mejl Chat osv sen betalar man och det tomt. När man sen skiter i vilket får man mejl ifrån ryska bruda som diskuterat giftemål i typ första mejlet. Men det är snygga brudar på fotona iallafall men känns lite som att man kunnat få de gratis ifrån goggel. 
    Haft mer tur på Ica än på nätet Flört

  • Acubens
    nazijon skrev 2014-05-14 17:06:13 följande:
    hej
    nazi är en snäll kille som hittar tjej att vara tillsammans och ha bra tid.
    Det går nog bättre om du kollar grammatiken
  • Anonym (Mr Perfect)
    Acubens skrev 2014-05-15 07:46:37 följande:
    Det går nog bättre om du kollar grammatiken
    ...och byter smeknamn
  • Anonym (snaskpojken)

    Ja, fast tjejer är ingen idé. De söker oftast andra tjejer, eller par.
    Ofta söker de ihop med sin partner, och då andra tjejer, eller par, ev extra kille.
    Så ni borde ha en fördel av att ni är ett par.

  • Anonym (Mr Perfect)
    Anonym (Mr Perfect) skrev 2012-05-14 02:06:46 följande:
    En het natt senare! Skrattande Det gör vi gärna om igen!
    Haha, denna gamla tråd med mitt inlägg från 2012!!
    Nåja, ny fru och BC är bäst att hitta trekanter, VM bäst att hitta älskare till frun...
  • ensampappatill3

    Klubb6.se har nämts tidigare i tråden. Gratis, men det är nog svårt att få napp. I varje fall om man är kille. Är man par eller tjej så är det nog bara att välja och vraka! Jag finns på K6 med smeknamnet luckyluke87. 

  • Cuckolden

    Min man älskar att se på när andra män knullar mig så vi besökte en sida www.knullparadiset.se där hittade vi två svarta män som jag chattade med i flera dagar, sen beslutade vi oss att dom skulle komma förbis hem till oss,  Min man låg bara på soffan och tittade på medans dessa svarta män knullade mig och utnytjade mig, Min man älskade det och vi kommer absolut göra det igen.

    Jag har aldrig njutit så mycket som jag gjorde denna gång.

Svar på tråden Någon som sökt på dejtingsidor efter sexpartners?