TimeOfMyLife skrev 2011-08-28 19:15:13 följande:
Det är ju toppen, då får du ju börja om med pergotime snart igen! :)
Grattis i efterskott! :) Mysigt med kalas ju :)
Usch ja ibland funderar man över naturens makter alltså :/
Det gör ingenting, man ska inte ta saker och ting så allvarligt i livet :) Ett och ett halvt kilo på en vecka är bra, men se till att det håller sig kring dom siffrorna. Om man INTE bantar ska man inte gå ner mer än 0.5 kg/vecka, vet inte vad dom säger om bantningskurer dock.
Skönt att ha gymmet så nära! Jag måste åka ca en halvtimme innan jag kommer dit men det är skönt när det är gjort :) Tycker du gör helt rätt i att börja träna, ryggen och magen är viktigaste musklerna i kroppen - hon håller ju upp hela oss!
Haha ja det brukar vara så när man kan bäst själv ;) Vi målare gillar INTE att komma hem till någon som fixat själv ;) Men däremot så kan man lära sig :)
jaaa, i övermorgon börjar jag med första. Fick tid för ultraljud oxå, den 8e september..... nu jävlar. =)
du då? hur går det för dej?
Man tackar, ja kalas e trevligt när det inte e för mkt folk.... =)
Nä precis, men dom där 1,5 kg va nog bara startskottet för nu har gått upp 2, det e ju iofs pga mensen och dom kommer försvinna lika fort som dom kom, men ändå. ska strosa på i min egen takt, och skita i alla andra. =)
Jo, men jag ska nog vänta me gymkort, tills det blivit flr kallt för att gå ute... det va en renodlat byggargym där jag inte passar in som helst står på en x-trainer och sover..hehe
men min sambo tränade där förrut o han ska nog börja igen. tycker jag låter som en bra ide att han gör... så får man lite lugn o ro på kvällarna ;) hehe
hahaha jo de kan jag tänka mej.... jag va sååå jävla dum, köpte ett renoveringsobjekt och rev ut allt på en gång... inte så smart... men men, man lär sej av sina misstag. Och idag så gör vi en sak i taget och påbörjar inte nästa förrän det första e klart. =D
Och sorry för att jag e askass på logga in ibland... när jag slutar 19 så e jag hemma 21.30... missar 19.12 tåget precis o måste vänta en hel timme på nästa.... har precis upptäckt Odd Molly... och jag som INTE vill stötta Per Holknekt.... synd...=)