• TimeOfMyLife

När ska jag börja om med pergotime?!

Åt en enkeldos av pergotime, hade en äggblåsa som var 14,6 mm dag 14 - det var helt perfekt sa dom. Fick ändå ingen ägglossning, och ska nu få äta dubbeldos. Men när ska jag egentligen börja om med nästa? Jag är på dag 33 idag och ingen mens i sikte, man ska tydligen få mens mellan dag 30-35.. Måste jag vänta tills nästa mens? Gråter

~Beauty lies in the eyes of the beholder ~
  • Svar på tråden När ska jag börja om med pergotime?!
  • FrökenD

Hahaha!! Neej va in o kollade på testlagret.... började asgarva... här går man o betalar 250:- för 7 äl test... haha.... man skäms ju nästabn. Kommer definitivt beställa därifrån denna gång.... jag bad min sambo köpa gravtest och att han skulle ta 2.... och ja, jag blev minst sagt lite... förundrad... han kom hem med 2 digitala från CB... 260:-... suck...

• TimeOfMyLife

OCh det går fort som fan! Har fått mina senast 3 dagar efter beställning varje gång!

Haha ja jag har också digitala i lådan, men dom ska användas när jag är säker :P

Nu ska jag sova men se till att du beställer från testlagret istället! ;) Natti, hörs här imorrn :)

• TimeOfMyLife

Hallå! Efter hur många dagar med den där medicinen ska du få mens? :)

• FrökenD

Hej, herregud! 2 dagar av tokbak inför svågers dop imorgon... 100 plåtmuffins och 200 chokladbollar... har rullat så handlederna är svullna..=)

Japp, ska beställa nästa vecka tänkte jag. Vilken skillnad i pris det va!! =)
    Såg nåt kombopack med båda äl-tester och grav-tester. Blir nog den.. så man har. =)
    Slipper de svida i plånkan vare gång man vill testa.

Joo, jag tar en tablett på morgonen och en på kvällen i 10 dagar, och 2-3 dagar efter avslutad kur kommer mensen. O sen e de som vanligt med Pergo...
    Så nästa lördag e sista dagen och veckan därpå kan jag nog börja med pergo, enligt mina beräkningar. hehe =)
    Längtar faktiskt... läkaren sa ju att han trodde att en dubbel dos skulle göra susen, så jag verkligen HOPPAS det!! =)

Från det ena till det andra, vart bor du? =)

• TimeOfMyLife

Oj, du har fullt upp då! :) Det kanske är bra att ha något att göra :)

Jo nog är det skillnad i pris allt, helt sjukt! Se till att du beställer ganska många äl-tester, det kommer gå åt en del om du ska testa tre gånger om dagen :)

Gud vad skönt :) Vi ligger nog ganska lika tidsmässigt med när vi ska påbörja pergo dubbelkur! Jag ska börja (om jag får mens) 5 sept :) Låter det som att det är ungefär samma datum som för dig? :)

Jag bor i Dalarna, själv då? =)

• FrökenD

Jag bor i Gnesta. =)

Ja, de verkar ganska lika tidsmässigt. =) kul!
    Det känns så långt bort, men de handlar ju egentligen om en o en halv vecka typ...

Jo, ska köpa på mej en hel del tänlte jag... så slipper man fundera över de sen.

nä nu måste jag sova, ska upp 8 på min lediga lördag... phu!!

Hörs imorgon! =)

• TimeOfMyLife

OKej! :)

Då har man ännu mer att se fram emot ju, eftersom båda ligger ganska lika tidsmässigt :) Du måste hoppa in i min andra tråd sen också, som handlar om att låta bli att testa grav-test för tidigt! :)

Jo jag tycker att det är en bra ide, läste du sidan jag skickade till dig? Om det där med att testa flera gånger per dag? Jag tycke att det är lite konstigt att du inte lyckats upptäcka testlagret, med tanke på att du är medlem på familjeliv ;)

Jag gick också upp åtta! =/

• FrökenD

Haha, hade missat länken helt... bra men e då. =)
    Jag brukar egentligen inte vara inne så ofta, men just nu e det ju pga av denna situation med pergo o allt.. har inte nån direkt att bolla med utanför FL.
    Kanske däröfr jag inte heller uppmärksammat testlagret. =)

Nu har jag kört 5 dagar med Primolut och har typ gått upp 2,5 kg... de e iofs en biverklning..
    men... åhh!!! =(
    Får se de som en bra sak.... snart kommer nåt roligt istället... förhoppningsvis.... med pergotimen.
    Jag e så hoppfull inför denna gång!!! =)

Ska läsa länken nu, sen ska jag ut o ta en powerwalk, laga matlådor för veckan.... känner mej rätt ambitiös...
    och såklart kolla in din andra tråd!! =)

• TimeOfMyLife
    FrökenD skrev 2011-08-21 17:43:12 följande:
    Haha, hade missat länken helt... bra men e då. =)
    Jag brukar egentligen inte vara inne så ofta, men just nu e det ju pga av denna situation med pergo o allt.. har inte nån direkt att bolla med utanför FL.
    Kanske däröfr jag inte heller uppmärksammat testlagret. =)

Nu har jag kört 5 dagar med Primolut och har typ gått upp 2,5 kg... de e iofs en biverklning..
    men... åhh!!! =(
    Får se de som en bra sak.... snart kommer nåt roligt istället... förhoppningsvis.... med pergotimen.
    Jag e så hoppfull inför denna gång!!! =)

Ska läsa länken nu, sen ska jag ut o ta en powerwalk, laga matlådor för veckan.... känner mej rätt ambitiös...
    och såklart kolla in din andra tråd!! =)
    Nämen, missar du mina viktiga inlägg? ;)

Jag är som du, förutom att nu för tiden är jag inne OFTA! Vet inte, lindrar mina konstiga ångestkänslor att sitta här och läsa, se folk plussa som haft det svårt osv.  Nej, det är svårt att prata med sina vänner om pergo, mina försöker inte ens att få barn och ingen av mina vänner har barn, så jag måste ventilera med någon här :)

Jag är också hoppfull inför mensen, då jag ska få ta dubbelkur av pergon och då j*vlar! :D

Gud vad duktig du är! Gör du matlådor för hela veckan på en dag?! AMBITIÖST! :D

Vad jobbar du med? :)
  • FrökenD

Haha tvärtom hör, ALLA mina polare har ungar.. utom vi.... folk börjar fråga o jag tycker de e lite oförskämt.. speciellt när dom har frågat 15 ggr förrut....

Jag ska oxå ta dubbelkur!! =) har 2 dagar kvar med Primolut... svullen som en badsvamp....suck.. =P

Jo, jag gillar inte att käka ute hela tiden, men just nu så kör jag LCHF och då måste man ha matlådor...
    finns ingen mat o köåa ute nånstans om man inte vill ha carbs...=/
    men de gör inget... sparar ju massa tid på att slippa springa ut o käka så då kan jag sitta o surfa en extra stund istället..hehe
    Jag jobbar som väktare på en STOOOOR bank i Sthlm.. sitter i receptionen o surfar o drickar kaffe hela dagarna... ganska OK. =)
    vad jobbar du med? =)

• TimeOfMyLife
    FrökenD skrev 2011-08-24 20:27:57 följande:
    Haha tvärtom hör, ALLA mina polare har ungar.. utom vi.... folk börjar fråga o jag tycker de e lite oförskämt.. speciellt när dom har frågat 15 ggr förrut....

Jag ska oxå ta dubbelkur!! =) har 2 dagar kvar med Primolut... svullen som en badsvamp....suck.. =P

Jo, jag gillar inte att käka ute hela tiden, men just nu så kör jag LCHF och då måste man ha matlådor...
    finns ingen mat o köåa ute nånstans om man inte vill ha carbs...=/
    men de gör inget... sparar ju massa tid på att slippa springa ut o käka så då kan jag sitta o surfa en extra stund istället..hehe
    Jag jobbar som väktare på en STOOOOR bank i Sthlm.. sitter i receptionen o surfar o drickar kaffe hela dagarna... ganska OK. =)
    vad jobbar du med? =)
    Läste ett bra svar på det problemet i en tråd. Nästa gång någon frågar när ni ska få barn, så svarar du helt enkelt att "jo, vi har försökt sedan......" då brukar folk bli jävligt tysta!

Två dagar kvar, sedan får du mensen alltså? Då kommer du ligga före mig med start på pergo! :)

Jag tycker det blir så dyrt att köpa ute =/ Nog är det tråkigt att laga mat hemma men man sparar ju pengar på det iaf :) Intressant, tycker du att LCHF hjälper? :)

Jag surfar på mobilen så fort jag får rast ;) Vad spännande! Måste väl ändå vara lite läskigt att jobba som väktare, om det händer något menar jag?

Jag är målare, oglamorös som man är! :D
  • FrökenD
    TimeOfMyLife skrev 2011-08-24 20:36:02 följande:
    Läste ett bra svar på det problemet i en tråd. Nästa gång någon frågar när ni ska få barn, så svarar du helt enkelt att "jo, vi har försökt sedan......" då brukar folk bli jävligt tysta!

Två dagar kvar, sedan får du mensen alltså? Då kommer du ligga före mig med start på pergo! :)

Jag tycker det blir så dyrt att köpa ute =/ Nog är det tråkigt att laga mat hemma men man sparar ju pengar på det iaf :) Intressant, tycker du att LCHF hjälper? :)

Jag surfar på mobilen så fort jag får rast ;) Vad spännande! Måste väl ändå vara lite läskigt att jobba som väktare, om det händer något menar jag?

Jag är målare, oglamorös som man är! :D
    Haha bra svar ju... får folk på näsan... ska nog testa det nångång..=P
    Nja, tar tabletter imorgon oxå, sen tar de 2-3 dagar innan mensen kommer.. så jag räknar med mens på måndag. =)
    När ska du ha?

Jo, alltså, inga carbs e ju bra för mej som har pcos.... man är mätt hela tiden, får äta bea till allt, och tappar kilon.... =D bara bra saker. har läst massor om de på nätet och läste om en tjej som körde det under graviditeten och hon va inte svullen o hade inga cravings... helt sjukt, men de kan ju ha varit rena turen oxå...hehe
    men jag e nöjd med lch som diet... har testat annat men hatar att gå omkring o va hungrig o behöva kämpa emot sötsugen... är inte sötsugen alls nu längre. =)

Jo de e kul, iaf där jag jobbar nu, men på min förra stationering så jobbade jag med butikssäkerhet i sthlm city. handskades mycket med knarkare och kriminella och grep tjuvar i princip varje dag... de va kul när man va singel, yngre och inte hade tankarna på skaffa familj. =)
    men, min chef slutade och tjipp, så vart jag äldst. jag som e 27 och massa 20-22 åriga killar som e testo-stinna och allt det där... nejtack!! hahaha.. fyfan...

men målare, kul ju! hade faktiskt tankarna på det innan jag blev en drop-out...=D hehe
  • TimeOfMyLife
    FrökenD skrev 2011-08-25 20:46:26 följande:
    Haha bra svar ju... får folk på näsan... ska nog testa det nångång..=P
    Nja, tar tabletter imorgon oxå, sen tar de 2-3 dagar innan mensen kommer.. så jag räknar med mens på måndag. =)
    När ska du ha?

Jo, alltså, inga carbs e ju bra för mej som har pcos.... man är mätt hela tiden, får äta bea till allt, och tappar kilon.... =D bara bra saker. har läst massor om de på nätet och läste om en tjej som körde det under graviditeten och hon va inte svullen o hade inga cravings... helt sjukt, men de kan ju ha varit rena turen oxå...hehe
    men jag e nöjd med lch som diet... har testat annat men hatar att gå omkring o va hungrig o behöva kämpa emot sötsugen... är inte sötsugen alls nu längre. =)

Jo de e kul, iaf där jag jobbar nu, men på min förra stationering så jobbade jag med butikssäkerhet i sthlm city. handskades mycket med knarkare och kriminella och grep tjuvar i princip varje dag... de va kul när man va singel, yngre och inte hade tankarna på skaffa familj. =)
    men, min chef slutade och tjipp, så vart jag äldst. jag som e 27 och massa 20-22 åriga killar som e testo-stinna och allt det där... nejtack!! hahaha.. fyfan...

men målare, kul ju! hade faktiskt tankarna på det innan jag blev en drop-out...=D hehe
    Jo jag tror faktiskt att folk tänker sig för lite mer nästa gång då, inte bara mot dig utan även mot andra. Man kanske inte ska anta att alla kan få barn, eller vill få barn för den delen heller =/ 

Mens onsdag 31/8, om det stämmer som det brukar. Då ligger vi inte alltför långt ifrån varandra, spännande! Då kan vi diskutera biverkningar från pergon! :D

Vad bra att det funkar! Jag skulle aldrig klara att hålla någon form av diet, oavsett vad den går ut. Jag är alldeles för mycket periodare, ibland vill jag ha fet mat och i nästa sekund vill jag ha sallad :P Jag har börjat träna nu på gym, men det kanske jag sa iofs :P Tappar kilon där med men förmodligen inte lika fort som med en diet :) Hur många kilon har du tappat sen du började`?

Usch det låter ju hur läskigt som helst! Hur kommer det sig att du blev väktare?

Jag är 23 :)

Jo det är roligt att måla, fruktansvärt slitigt för kroppen men roligt att förändra hem :) Att man får se sån skillnad, och veta om att man själv har gjort det :) Blev utlärd nu i våras efter att ha gått som lärling i tre och ett halvt år:)
  • FrökenD
    TimeOfMyLife skrev 2011-08-25 20:53:55 följande:
    Jo jag tror faktiskt att folk tänker sig för lite mer nästa gång då, inte bara mot dig utan även mot andra. Man kanske inte ska anta att alla kan få barn, eller vill få barn för den delen heller =/ 

Mens onsdag 31/8, om det stämmer som det brukar. Då ligger vi inte alltför långt ifrån varandra, spännande! Då kan vi diskutera biverkningar från pergon! :D

Vad bra att det funkar! Jag skulle aldrig klara att hålla någon form av diet, oavsett vad den går ut. Jag är alldeles för mycket periodare, ibland vill jag ha fet mat och i nästa sekund vill jag ha sallad :P Jag har börjat träna nu på gym, men det kanske jag sa iofs :P Tappar kilon där med men förmodligen inte lika fort som med en diet :) Hur många kilon har du tappat sen du började`?

Usch det låter ju hur läskigt som helst! Hur kommer det sig att du blev väktare?

Jag är 23 :)

Jo det är roligt att måla, fruktansvärt slitigt för kroppen men roligt att förändra hem :) Att man får se sån skillnad, och veta om att man själv har gjort det :) Blev utlärd nu i våras efter att ha gått som lärling i tre och ett halvt år:)
    Nice! Jag borde få imorgon .... senast... det stog 2-3 dagar efter avslutad kur o jag tog sista i fredags.
    Jaa, de e ju skitbra! Bolla bolla bolla!
    Har inte hunnit va in så mycket, fyllde år igår så jag har vart tvungen att underhålla gäster..
    min kusin i hennes familj kom o min brorsa... va helt slut igårkväll. la mej 21.30..
    Vakna av VÄRSTA ovädret me åska o blixtrar 3.30... fyfan.  Hoppa till så jag fick nackspärr..hehe

Idag fuskade jag lite på dieten. va på 9 års kalas o dom hade BARA vanligt bakverk... men jag hade bakat socker och mjölfritt till mitt eget så det funkade... så nice, man uppmuntras att äta grädde o bea!!! heaven!! =)
    Jag har bara kört en vecka men har tappat cirka 1,5 kg... =)
    de e väl rätt ok?!
    Ska oxå börja på gym.. har ett 100 meter från dörren... så, har ingen direkt bortförklaring att inte hinna träna..hehe
    Ska testa med ett månadskort iaf... måste komma igång, ryggen har börjat värka igen... blää!
    Jag fick för mej att jag skulle måla om i min förra lägenhet... men det visade sig att jag va inte så bra på att spackla och slipa så väggen såg ut som.... ja... inte så slät iaf..!! =P
  • TimeOfMyLife
    FrökenD skrev 2011-08-28 19:05:00 följande:
    Nice! Jag borde få imorgon .... senast... det stog 2-3 dagar efter avslutad kur o jag tog sista i fredags.
    Jaa, de e ju skitbra! Bolla bolla bolla!
    Har inte hunnit va in så mycket, fyllde år igår så jag har vart tvungen att underhålla gäster..
    min kusin i hennes familj kom o min brorsa... va helt slut igårkväll. la mej 21.30..
    Vakna av VÄRSTA ovädret me åska o blixtrar 3.30... fyfan.  Hoppa till så jag fick nackspärr..hehe

Idag fuskade jag lite på dieten. va på 9 års kalas o dom hade BARA vanligt bakverk... men jag hade bakat socker och mjölfritt till mitt eget så det funkade... så nice, man uppmuntras att äta grädde o bea!!! heaven!! =)
    Jag har bara kört en vecka men har tappat cirka 1,5 kg... =)
    de e väl rätt ok?!
    Ska oxå börja på gym.. har ett 100 meter från dörren... så, har ingen direkt bortförklaring att inte hinna träna..hehe
    Ska testa med ett månadskort iaf... måste komma igång, ryggen har börjat värka igen... blää!
    Jag fick för mej att jag skulle måla om i min förra lägenhet... men det visade sig att jag va inte så bra på att spackla och slipa så väggen såg ut som.... ja... inte så slät iaf..!! =P
    Det är ju toppen, då får du ju börja om med pergotime snart igen! :)

Grattis i efterskott! :) Mysigt med kalas ju :)
    Usch ja ibland funderar man över naturens makter alltså :/

Det gör ingenting, man ska inte ta saker och ting så allvarligt i livet :) Ett och ett halvt kilo på en vecka är bra, men se till att det håller sig kring dom siffrorna. Om man INTE bantar ska man inte gå ner mer än 0.5 kg/vecka, vet inte vad dom säger om bantningskurer dock.

Skönt att ha gymmet så nära! Jag måste åka ca en halvtimme innan jag kommer dit men det är skönt när det är gjort :) Tycker du gör helt rätt i att börja träna, ryggen och magen är viktigaste musklerna i kroppen - hon håller ju upp hela oss!

Haha ja det brukar vara så när man kan bäst själv ;) Vi målare gillar INTE att komma hem till någon som fixat själv ;) Men däremot så kan man lära sig :)
  • FrökenD
    TimeOfMyLife skrev 2011-08-28 19:15:13 följande:
    Det är ju toppen, då får du ju börja om med pergotime snart igen! :)

Grattis i efterskott! :) Mysigt med kalas ju :)
    Usch ja ibland funderar man över naturens makter alltså :/

Det gör ingenting, man ska inte ta saker och ting så allvarligt i livet :) Ett och ett halvt kilo på en vecka är bra, men se till att det håller sig kring dom siffrorna. Om man INTE bantar ska man inte gå ner mer än 0.5 kg/vecka, vet inte vad dom säger om bantningskurer dock.

Skönt att ha gymmet så nära! Jag måste åka ca en halvtimme innan jag kommer dit men det är skönt när det är gjort :) Tycker du gör helt rätt i att börja träna, ryggen och magen är viktigaste musklerna i kroppen - hon håller ju upp hela oss!

Haha ja det brukar vara så när man kan bäst själv ;) Vi målare gillar INTE att komma hem till någon som fixat själv ;) Men däremot så kan man lära sig :)
    jaaa, i övermorgon börjar jag med första. Fick tid för ultraljud oxå, den 8e september..... nu jävlar. =)
    du då? hur går det för dej?

Man tackar, ja kalas e trevligt när det inte e för mkt folk.... =)

Nä precis, men dom där 1,5 kg va nog bara startskottet för nu har gått upp 2, det e ju iofs pga mensen och dom kommer försvinna lika fort som dom kom, men ändå. ska strosa på i min egen takt, och skita i alla andra. =)
    Jo, men jag ska nog vänta me gymkort, tills det blivit flr kallt för att gå ute... det va en renodlat byggargym där jag inte passar in som helst står på en x-trainer och sover..hehe
    men min sambo tränade där förrut o han ska nog börja igen. tycker jag låter som en bra ide att han gör... så får man lite lugn o ro på kvällarna ;)  hehe

hahaha jo de kan jag tänka mej.... jag va sååå jävla dum, köpte ett renoveringsobjekt och rev ut allt på en gång... inte så smart... men men, man lär sej av sina misstag. Och idag så gör vi en sak i taget och påbörjar inte nästa förrän det första e klart. =D

Och sorry för att jag e askass på logga in ibland... när jag slutar 19 så e jag hemma 21.30... missar 19.12 tåget precis o måste vänta en hel timme på nästa.... har precis upptäckt Odd Molly... och jag som INTE vill stötta Per Holknekt.... synd...=)
  • TimeOfMyLife
    FrökenD skrev 2011-08-31 22:48:34 följande:
    jaaa, i övermorgon börjar jag med första. Fick tid för ultraljud oxå, den 8e september..... nu jävlar. =)
    du då? hur går det för dej?

Man tackar, ja kalas e trevligt när det inte e för mkt folk.... =)

Nä precis, men dom där 1,5 kg va nog bara startskottet för nu har gått upp 2, det e ju iofs pga mensen och dom kommer försvinna lika fort som dom kom, men ändå. ska strosa på i min egen takt, och skita i alla andra. =)
    Jo, men jag ska nog vänta me gymkort, tills det blivit flr kallt för att gå ute... det va en renodlat byggargym där jag inte passar in som helst står på en x-trainer och sover..hehe
    men min sambo tränade där förrut o han ska nog börja igen. tycker jag låter som en bra ide att han gör... så får man lite lugn o ro på kvällarna ;)  hehe

hahaha jo de kan jag tänka mej.... jag va sååå jävla dum, köpte ett renoveringsobjekt och rev ut allt på en gång... inte så smart... men men, man lär sej av sina misstag. Och idag så gör vi en sak i taget och påbörjar inte nästa förrän det första e klart. =D

Och sorry för att jag e askass på logga in ibland... när jag slutar 19 så e jag hemma 21.30... missar 19.12 tåget precis o måste vänta en hel timme på nästa.... har precis upptäckt Odd Molly... och jag som INTE vill stötta Per Holknekt.... synd...=)

Vad roligt för dig! Jag börjar med mina på måndag, jag fick mens sent igår så min barnmorska tyckte att jag skulle räkna idag som första dag. Har ultraljud 15 september.

Helt rätt inställning! Dessutom så ska man inte gå efter vikt, man ska mäta sig! Jag har nu tränat i nästan en månad och jag har inte gått ner ett gram ens. Däremot märker jag skillnad på måtten :) Äh, alla som går till ett gym har olika förutsättningar :) Du kanske kan träna en annan tid på dygnet, när det inte är så mycket farliga byggare där ;)

Haha, ja det där med renoveringsobjekt! Standard är ju att alla tror att det ska gå så fort "det där tar bara en liten stund att göra" och så tar det 15 gånger längre tid :P Till och med vi som jobbar med det missbedömer tidsåtgång brutalt ibland :P Men ni har ju lärt er något av det då :D

Det är lugnt, jag har inget bättre för mig när jag jobbar och har rast eller när jag kommer hem så jag sitter framför familjeliv och slöar :P

Jag tycker att odd Molly är sådär, dock har jag ingen aning om vem Per Holknekt är :D

• FrökenD
    TimeOfMyLife skrev 2011-09-01 18:22:10 följande:

Vad roligt för dig! Jag börjar med mina på måndag, jag fick mens sent igår så min barnmorska tyckte att jag skulle räkna idag som första dag. Har ultraljud 15 september.

Helt rätt inställning! Dessutom så ska man inte gå efter vikt, man ska mäta sig! Jag har nu tränat i nästan en månad och jag har inte gått ner ett gram ens. Däremot märker jag skillnad på måtten :) Äh, alla som går till ett gym har olika förutsättningar :) Du kanske kan träna en annan tid på dygnet, när det inte är så mycket farliga byggare där ;)

Haha, ja det där med renoveringsobjekt! Standard är ju att alla tror att det ska gå så fort "det där tar bara en liten stund att göra" och så tar det 15 gånger längre tid :P Till och med vi som jobbar med det missbedömer tidsåtgång brutalt ibland :P Men ni har ju lärt er något av det då :D

Det är lugnt, jag har inget bättre för mig när jag jobbar och har rast eller när jag kommer hem så jag sitter framför familjeliv och slöar :P

Jag tycker att odd Molly är sådär, dock har jag ingen aning om vem Per Holknekt är :D

Imorgon ska jag ta första dosen... spännande!! TÄNK om det funkar... sjukt ändå... =)
    Men, har du tänkt på vad som händer om Pergo inte funkar? Jag vet inte riktigt min inställning till IVF än... har varit lite anti hitills...

Jaa.. alla e så utseendefixerade... screw that! Vem bryr sej?! Egentligen.... varför se likadan ut som alla andra? Ja... äh... får såna ryck ibland..hehe =) men de e ju alltid skönast o gå sin egen väg o slippa bry sej om vad andra tycker. Jag förstår inte varför man ska hälsa på alla när man e på ett gym... ok, de e trevligt o så men vafaan jag e inte där för o skaffa kompisar... o definitivt inte kanyl-kalle o company..haha!!
  • TimeOfMyLife

Ja det är sjukt med mediciner :) Jag kommer göra dom tre försöken med ivf som landstinget står för, sen kommer jag skippa allt sånt. Jag vill hellre göra allt jag kan, så slipper jag känna "tänk om jag gjort såhär istället"

Jag fattar inte heller grejen med att hälsa på alla, jag är där för att svettas och bli snyggare, skitsamma hur jag ser ut under tiden jag tränar!

Kommer skicka ett privat mejl till dig :)

Svar på tråden När ska jag börja om med pergotime?!