Lånar din kille dina kläder?
Lånar din kille dina kläder ibland, är det okej med dig?
Lånar din kille dina kläder ibland, är det okej med dig?
Det har hänt att ha nallat mina trosor om han varit utan kallingar. Då retar jag honom och kallar honom "lilla gumman" och då skäms han så förskräckligt. *S* Tror han gillar att gå i trosa.
Ja det har hänt. Oftast så nallar han av mina T-shirts, men det händer att han lånar byxor också. Jag lånar ofta varma tröjor av honom.
Jag är en typisk pojkflicka och har mest "skatekläder", typ T-shirts och baggyjeans. Han är något längre än mig men har bara en strl större på byxor, så vissa kläder kan vi dela på.
Jag, exet och våran dåvarande rumskompis hade i princip gemensam garderob då vi alla var lika stora.
Nej och jag skulle inte bli glad om han gjorde det. Han är 15 cm längre och betydligt bredare än vad jag är. Eventuellt kan han få låna min morgonrock för den är jättestor, men mina andra kläder vill jag ha kvar både passformen på och hela sömmar.
Nej, som tur är så är de lite för stora för honom.
OM jag skulle komma på honom med att låna mina kläder så åker han ut med huvudet före.
Det gör han inte eftersom mina är alldeles försmå och så har han gott om egna kläder.
Han lånar mina mjukisbyxor ibland de är alldeles för stora på mig och sitter aptajt på honom, men funkar när han bara ska sitta hemma och spela dataspel.
Nej, det gör han inte. Däremot lånar jag gärna hans t-shirtar ibland. Sen använde jag hans kallingar i slutet av graviditeten...
Ja de gör han, jackor iaf då jag köper dom på herravdelningen oftast :)
Nej, vi har inte riktigt samma storlek på kläder.
Nej det gör han inte. Han kommer inte i dem
Hmm nej tror inte han har behov av det.
Haha, nej! :-P
Nej, om han väl lyckades klämma sig ner i mina kläder så skulle jag förmodligen få klippa bort dem sen, han är ganska mycket större än mig. Jag lånar däremot gärna hans tröjor ibland.
Ja, t-shirts, tröjor och strumpor delar vi på.