Förhållandet går åt helvete!
Jag behöver hjälp. Jag och min sambo hade känt varandra som vänner i tre år innan vi bestämde oss för att inleda ett förhållande, och efter bara fyra månader som ett par blev jag gravid trots p-piller och bestämde mig för att behålla. Han var givetvis stöttande och ville ingenting annat än att vara delaktig. Nu är vår son 6 månader och hela vårt förhållande är livlöst. Han går till jobbet klockan 06.30 på morgonen, jag är hemma med sonen och tillbringar mycket tid på öppns förskolan och gör lite annat. Min sambo kommer hem 16.30 på eftermiddagen och då börjar det. Vi säger hej till varandra, ingen puss eller kram som det alltid var förut. Vi lagar mat och frågar liksom av ren vana hur dagen varit, utan att någon av oss ens verkar intresserad. Vi äter och nattar lillen och sen gör vi ingenting. vi pratar knappt, vi tittar på tv lite och kanske har tråkigt rutinsex ibland. Vi har ingen gnista kvar! Vi pratar altid, vi hittar aldrig på något och kärlekslivet är dött. Han tar aldrig i mig och vill jag ge honom en puss eller kram så puttar han oftast undan mig på skoj eller säger att han är trött. Vi har bara varit ett par i ett och ett halvt år, jag vill inte att det redan ska gå åt skogen! Vad gör man för att hitta tillbaka????