• Tiiara

Singeltråden för homo/bisexuella tjejer!

Jag är inte ensam om att tycka att det är svårt att hitta andra homo/bisexuella tjejer. Det är svårt med dejtingsidor och än svårare på krogen o.dyl.
    Så här är stället där vi kan träffas i stället, snacka, lära känna varandra, kanske få nya vänner, eller rentav hitta kärleken? ;)

Välkomna!

• Svar på tråden Singeltråden för homo/bisexuella tjejer!
  • Anonym (want to be)
    Anonym (flata) skrev 2011-10-11 21:41:42 följande:
    Kan rekommendera thegaymode.com det är en betydligt mer aktiv sida än flator.se ! :)
    Fast är de inte väldigt svårt att få invites till den...
  • Anonym (flata)

nu är den öppen för alla! :D öppnade förra veckan!

• hildafrida

Hej hej! Är också medlem på flator.se nu. Dom håller på att förbättra sidan nu, spännande! Heter hilda-frida där, adda mig gärna som vän där, är online där hela tiden, haha :D

Jag är en tjej på 26år, ensamstående med mina två söner på 3½ och 6år. Bor i Alingsås, en bit utanför Gbg. Är långtidssjukriven och håller på att arbeta med mig själv. Lång resa men är som en ny människa idag från det att jag levde med kidsens pappa. Har äntligen erkännt för mig själv att jag faktiskt tycker om tjejer. Livet känns hoppfyllt :) Dock går jag igenom en vårnadstvist just nu som är mindre rolig :S Vem är du d¨å Tiiara? Jag letar upp dig på flator.se :D  

• Anonym (Blyg)

Tips emottages... är medlem på flator men shiit är så blyg att jag ej skriver till nån..bara kollar runt :(

• Anonym (want to be)

Ingen som vill snacka med mig ?

• josiejoss
    Anonym (want to be) skrev 2011-10-31 22:58:00 följande:
    Ingen som vill snacka med mig ?
    jag är vaken :)
  • Anonym (Bumble Bee)

Hej på er!

Nu har jag oxå registrerat mig på flator.se Solig

Jag heter PurpleVelvet där.

• Anonym (lilla jag)

jag är dock inte singel men min situation ser ut såhär: levt med samma kille i snart fem år och inte funnits tillfälle att bli tillsammans med en tjej eller prova va med en tjej har inte kommit ut med mina tankar men vill bolla runt lite funderingar osv med er här och om man träffar på någon som kan acceptera att man har kille så vore det bra också, man vet ju aldrig vad som kan hända. hhoppas alla mår bra kram

• everloving

Verkar inte som att tråden är så aktiv, men tar och skriver något ändå.. Glad

Skulle gärna vilja komma i kontakt med fler gay/bi-tjejer då nästan alla mina vänner är straighta, tråkigt.. Och svårt att hitta någon då! Vill ju gärna hitta ms right nångång Flört
    Har väl äntligen kommit fram till att det är en tjej jag vill ha, men är inte så erfaren om jag ska vara ärlig, och det gör det hela svårare också tycker jag.. Blir lite läskigare att dyka in i "den världen" då. Kanske någon som känner samma som jag?

Hursomhelst, är 28 år och bor i Östergötland. Är nånstans mellan femme och butch, kanske mer femme nuförtiden.. Var mer jeans&top-tjej förr, kort hår, sneakers. Numera gillar jag att mix it up a bit med klackar, kjolar, mer smink, osv Flört Har fått ett jäkla långt hår också!

Det var lite om mig, skriv gärna om ni känner för't Flört

• Tiiara
    Zodic skrev 2012-01-11 01:41:06 följande:
    Gaymode är så mycket socialare än flator.se tycker jag, och folk är mer aktiva! :)

Då kanske man ska prova det också. Är endast medlem på flator nu, och tycker att det är trevligt, men ganska segt..

• everloving

Har reggat mig på gaymode nu --> saltylips :)

• Tiiara

Jag registrerade mig på gaymode, men efter att jag var inne där första gången kan jag inte längre logga in, varken med mailadress, användarnamn eller lösenord. Har provat flera gånger, men det står bara att det är fel. När jag väljer "skicka lösenord" får jag aldrig nåt mail, inte ens i skräppost. Jätteskumt :S
    Heter QueenTiara där. Om någon känner sig manad, får du gärna kolla efter om min registrering ens har sparats öht.. Vet någon hur man kontaktar kundtjänst? Hittar inget på startsidan.. :S

• Anonym (Spänd)
    Anonym (lilla jag) skrev 2011-11-09 06:52:11 följande:

jag är dock inte singel men min situation ser ut såhär: levt med samma kille i snart fem år och inte funnits tillfälle att bli tillsammans med en tjej eller prova va med en tjej har inte kommit ut med mina tankar men vill bolla runt lite funderingar osv med er här och om man träffar på någon som kan acceptera att man har kille så vore det bra också, man vet ju aldrig vad som kan hända. hhoppas alla mår bra kram

Precis SÅ känner jag också...
Svar på tråden Singeltråden för homo/bisexuella tjejer!