• Linda 1985

    85:or som äntligen fått ett plus och vill följas åt :)

    Hej alla glada tjejer! Tänkte skapa en följetråd till alla som är i samma ålder som äntligen fått sitt efterlängtade plus! :) Här kan vi snacka av oss prata om lite allt möjligt rörande vår spännande graviditet med allt som hör till!

    Mitt namn är Linda, jag plussade idag 19/9 med ClearBlues Digitala test, veckoind 2-3 veckor. Jag tycker detta ska bli jättespännande då jag och min pojkvän försökt sen Maj ungefär. Så det ska bli så roligt att diskutera lite tankar och annat här på Familjeliv med Er, tänkte vänta med att berätta för familjen ett litet tag. :)

  • Svar på tråden 85:or som äntligen fått ett plus och vill följas åt :)
  • Lusinta

    Grattis till er alla 85or som är gravida. Hoppas att allt går bra. =) Själv är jag oxå en 85 men jag har redan mitt första barn men jag och min man skall planera ett syskon i nästa år. =) 

    Lycka till nu ni alla. Skall bli roligt att läsa hur det går för er alla =) 

  • blixten3

    Var på vårt  första UL i onsdags.. Så himla häftigt!

    Allt såg bra ut, och nu känner jag mig mycket lugnare!
    Bebis ville inte ligga som BM ville, hostade jag så sprattlade den både med armar och ben.. =)
    Både jag och min sambo blev helt facinerade av att det faktiskt är en liten människa där inne.
    allt känns helt plötsligt så verkligt! =)

    Nu längtar vi till nästa UL 24 november =)   

  • jesand

    Hej! Jag är 85:a och fixade 3 plus och "gravid 1-2" på digital (för att kunna känna mig säker). Så nu undrar jag; får jag vara med? :)

  • Linda 1985

    Hej jesand! Välkommen till tråden och grattis till graviditeten! :D
     

  • jesand

    Tack! Jag var hos BM idag på inskrivning och fick veta att jag är i vecka 7! trodde att jag var i vecka 6 så det kändes väldigt positivt =)

  • virre85

    Grattis till er, är själv 85a och har två små barn.
    Ni väntar en spännande tid framför er Hjärta


    (¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
  • jesand
    virre85 skrev 2011-10-26 17:22:57 följande:
    Grattis till er, är själv 85a och har två små barn.
    Ni väntar en spännande tid framför er Hjärta

    Det känns verkligen spännande! Hoppas att allt går som det ska :)

  • jesand

    Hur mår ni allihopa och hur långt har ni kommit nu? Det var ju ändå "ett tag sedan" tråden startades och veckorna rusar ju nästan förbi!

  • Brumma

    v.10 (9+2) här, jag har klarat mig väldigt bra från spyor, inte en enda!
    Ytterst lite illamående någon dag för några veckor sedan, annars ganska lugnt.
    Känner mig ganska svullen.. 

    Hur går det för er och för dig jesand?

  • MEW85

    Jag går in i vecka 22 i morgon enligt RUL, tiden bara springer iväg.
    Mår fantastiskt bra, kom hem från 3 veckors bröllopsresa i fredags så jag känner mig ganska utvilad om än lite jetlaggad. Magen har växt tills sig  de senaste två veckorna och det är fullt fart där inne Skrattande

  • jesand
    Brumma skrev 2011-10-29 11:16:58 följande:
    v.10 (9+2) här, jag har klarat mig väldigt bra från spyor, inte en enda!
    Ytterst lite illamående någon dag för några veckor sedan, annars ganska lugnt.
    Känner mig ganska svullen.. 

    Hur går det för er och för dig jesand?
    Vad skönt! Då har du kommit dit jag blickar mot just nu (är i vecka 8, 7+2). 
    För mig går det bra symptomen finns där och det är jag lycklig över! Jag mår däremot inte illa, bara ett hemskt illamående som kommer över mig någon minut på kvällarna, inte mer.   
Svar på tråden 85:or som äntligen fått ett plus och vill följas åt :)