• Alvi

    Kan tvillingar bli så här olika? (Sara Jessica Parkers döttrar)

    Nu har jag inte en aning om hur dessa kiddos blev till (Tror det var med surrogatmamma??), men den ljusare av dem är ju rätt lik SJP:s man, vad han nu heter. Men den andra, hon är ju inte ett dugg lik någon av dem tre (mamma, pappa, syster), helt andra drag. Kan det bli så?



    Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Svar på tråden Kan tvillingar bli så här olika? (Sara Jessica Parkers döttrar)
  • Stormkast

    Jag tycker mina tjejer är väldig olik varandra, så tycker inte alls det är konstigt att hennes ungar ser så pass olika ut. Här är mina relativt nykläckta, ligger fortfarande kvar på bb.


  • k girl
    Stormkast skrev 2011-10-06 15:17:52 följande:
    Jag tycker mina tjejer är väldig olik varandra, så tycker inte alls det är konstigt att hennes ungar ser så pass olika ut. Här är mina relativt nykläckta, ligger fortfarande kvar på bb.

     


    Men vilka gosbollar!
  • Dohgon
    Stormkast skrev 2011-10-06 15:17:52 följande:
    Jag tycker mina tjejer är väldig olik varandra, så tycker inte alls det är konstigt att hennes ungar ser så pass olika ut. Här är mina relativt nykläckta, ligger fortfarande kvar på bb.

     


    awww. sickena sötisar!

     

  • christina99

    Oj ja, mina grabbar en blond och en mörk är superolika i allt. När vi var nyinflyttade och jag hämtade dem på dagis, alla tre, för deras stora syster är väldigt lik den mörka, och ser syskonlika ut, klappade en mamma mig på axeln och sa: vad du är en duktig mamma som alltid tar med en kompis med hem. Kompisen var ju min andra tvilling ja ni förstår. Så visst kan de bli olika.

  • Topdog
    LivL skrev 2011-09-20 07:37:24 följande:
    Åh suck, varför bär man på en sån stor unge...
    Suck, vilken kommentar...

    Har du aldrig hört talas om trafik? Eller 2åringar som vill åt ett annat håll än mamma? Eller 2åringar som vill sitta på trottoaren när den andra måste hem å kissa? Totalstrejk? Ledsen? Ramlat? Hade barnet varit 5 år så hade jag förstått din kommentar, emn barnet är 2 år...

    Menar du att du aldrig burit din 2åring?
  • Saga23

    Tvåäggstvillingar är inte mer lika än vanliga syskon. Bara födelsedatumet som e lika.

  • nillanG

    Vad olika man kan tycka..jag ser inte bilden ts lagt upp, men jag har sett tidigare bilder på tjejerna och tycker dom är väldigt lika varandra. Inte identiskt lika men helt klart syns det ju att dom är syskon

Svar på tråden Kan tvillingar bli så här olika? (Sara Jessica Parkers döttrar)