• Svar på tråden NÄR kommer FL för android?
  • Firran

    fast jag kan skriva i trådar från mobilen ändå...  fast skulle vara smidigare som en app..

  • Little Ms Chatterbox
    citrus skrev 2011-09-20 10:17:27 följande:
    Jag med irriterande att inte kunna skriva på sin telefon bara läsa.
    Vad har du för mobil?!?
    Jag har HTC och det går att skriva från den.

    fast jag skulle inte vilja ha någon Familjelivapp. jag har installerat det på sambon iPhone och jag tycker det blev sämre. Det går inte att titta runt på sidan som man vill, välja ämnen från vänsterspalten direkt.
  • frökenelisabeth
    Little Ms Chatterbox skrev 2011-09-20 10:33:28 följande:
    Vad har du för mobil?!?
    Jag har HTC och det går att skriva från den.

    fast jag skulle inte vilja ha någon Familjelivapp. jag har installerat det på sambon iPhone och jag tycker det blev sämre. Det går inte att titta runt på sidan som man vill, välja ämnen från vänsterspalten direkt.
    Just därför ska man ju göra en NY app - till android..... 

    Jag har en samsung och det går att skriva från den, men det är otroligt besvärligt. Det går inte att se vad man skriver samtidigt, och blir det något fel så går det inte att rätta utan att radera allt och börja om från noll.  
  • Redaktör

    Hej!

    Vi håller på att utveckla en mobilsajt för Familjeliv istället för en androidapp. Den blir förhoppningsvis klar senare i höst.

    /Redaktionen


    Familjeliv.se - utsedd till Sveriges bästa community av InternetWorld.
  • citrus
    Little Ms Chatterbox skrev 2011-09-20 10:33:28 följande:
    Vad har du för mobil?!?
    Jag har HTC och det går att skriva från den.

    fast jag skulle inte vilja ha någon Familjelivapp. jag har installerat det på sambon iPhone och jag tycker det blev sämre. Det går inte att titta runt på sidan som man vill, välja ämnen från vänsterspalten direkt.
    Jag har en HTC sensation. Jag kan inte skriva från min
  • Gurkburk
    Redaktör skrev 2011-09-29 11:08:01 följande:
    Hej!

    Vi håller på att utveckla en mobilsajt för Familjeliv istället för en androidapp. Den blir förhoppningsvis klar senare i höst.

    /Redaktionen
    Hur går det?
Svar på tråden NÄR kommer FL för android?