• ängsfjäril

Jag är sugen på att testa tjejsex ..

och det måste väl finnas fler än jag som är lite nyfiken och sugen på att ha sex med en av samma kön.. ...

för att sen ha en trekant som är en annan dröm... Skrattande

Hur känner man sig  innan / efteråt ,  VÅGAR jag...  ???

Jag är 39 år och är singel efter ha varit gift i många år.. , dejtat  några killar och nu kommit fram till att jag är sugen på att även ha sex med en tjej..

Men det skiljer väl inget från när man träffar killar .. det måste kännas bra och rätt kemi måste uppstå..

Är du nyfiken du med och vill träffa mig..  Lägg ett mail i min inbox så kan vi se om vi kan få ihop en dejt...  Jag bor i västra götaland så om du bor runt omkring det området är väl det mest optimala... men ingenting är omöjligt om det är rätt person.

• Svar på tråden Jag är sugen på att testa tjejsex ..
  • Anonym (Provat)

Hmm, jag blir lite generad.

Båda tjejerna jag har varit med har jag träffat på fyllan första gången, och då har jag redan vetat att dom var gay/bisexuell så då är det bara att ragga som vanligt

Hur det går till?
    Ja, jag antar att det finns massor av olika sätt.

Tjejerna jag varit med har varit väldigt olika, den ena ville ha det mer hårt och smärtsamt. Hårda kyssar, hårda tag om brösten och en hel knytnäve i sig  
    Nu låter det här brutalt, men ändå är det så mycket mjukare än sex med en kille.

Med den andra var det mer mjukt och kärleksfullt, kyssar, smek och oralsex.

Skulle säga att citatet nedan beskriver rätt så exakt.
    "Det känns som att sex med tjejer är mer som en känslobomb mellan närhet, erotik, varma mjuka former men ändå med lite sting i. Hårt men mjukt."

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, fråga om ni vill istället. 

• Anonym (Nyfiken)

Men hur vet man att en tjej är bi/gay då ? så man inte ba flörtar med en som e straight :P vill också testa de faktiskt men vågar inte ba fråga nån liksom ..

• Anonym (Provat)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-10-15 23:41:54 följande:
    Men hur vet man att en tjej är bi/gay då ? så man inte ba flörtar med en som e straight :P vill också testa de faktiskt men vågar inte ba fråga nån liksom ..
    Jag bor på ett lite mindre ställe, så då vet man. Dessutom tänder jag på butchtjejer, då är det lite lättare att gissa sig till med.
    Bor man i de större städerna finns det gayklubbar.
  • Anonym (AM)

Vilken tur att jag verkar haft rätt uppfattning iaf ;) 

Jag är lite rädd att man ska inse när man väl håller på att 'eeh nej jag vill nog inte detta.' Men jag insåg att det är ungefär som när man ska ha sex med en kille för första gången. Man vet ju inte och alla gånger är det verkligen inte bra. Första gången är ju första gången. Jag tror jag hade velat ha en blandning. både mjuka och mer hårdare tag. Den där erotiska stämningen, att man känner att man vågar testa saker, mjuka smekningar på hela kroppen, mycket kyssar, intensiva blickar, oralsex, värme, lite 'hårda' tag, att den andra tjejen säger till mig vad jag ska göra och tvärt om. 

Jag tänder nog på tjejer som ser ut som tjejer. Vackra tjejer.  Kanske på ett bisexuellt sätt eller på ett nyfiket sätt. Jag vet inte riktigt. 

• Anonym

Jag har gjort lite med en tjej men inte hela vägen...skulle dock verkligen vilja det samt dela den upplevelsen med min man...kan tillägga att vi varit tillsammans i 14 år snart träffades väldigt unga så vän med tvålen är vi definitivt :)

• Anonym

jag har ofta fantiserat om det men inte vågat ... men tanken på 3 kant gör mig galen !!! en tjej som slickar mig samtigt som min kille tar henne bakifrån 

• ängsfjäril
    Anonym skrev 2011-10-25 14:34:58 följande:
    jag har ofta fantiserat om det men inte vågat ... men tanken på 3 kant gör mig galen !!! en tjej som slickar mig samtigt som min kille tar henne bakifrån 

Mmmm, visst é det så....
    Men hur skall du få tag i en tjej till er trekant .
    Hur tänker du ?

• Anonym (AM)
    Anonym skrev 2011-10-25 14:34:58 följande:
    Lägg fram förslaget och ge er ut på jakt!! :D
  • Tom Araya
    Anonym (Nyfiken) skrev 2011-10-15 23:41:54 följande:
    Ursäkta att jag som kille lägger mig i en tjejdiskussion men...
    Det finns massor av tjejer därute som inte räknar sig som bi eller homo och som hänger på de vanliga ställena, ser ut som vanliga tjejer men gärna provar tjejsex eller trekanter med två tjejer + en kille.
  • Anonym (AM)
    Tom Araya skrev 2011-10-28 04:53:32 följande:
    Ursäkta att jag som kille lägger mig i en tjejdiskussion men...
    Det finns massor av tjejer därute som inte räknar sig som bi eller homo och som hänger på de vanliga ställena, ser ut som vanliga tjejer men gärna provar tjejsex eller trekanter med två tjejer + en kille.
    Absolut.! Kan dock vara lite klurigt att lägga fram förslaget ;)
  • Anonym

Precis hur lägger man fram det i en småstad där alla känner alla.....utan att det kommer ut till vänner o familj....man få leta på nätet och där är ju 90% snubbar som utgör sig för att vara tjejor :(

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-28 15:12:45 följande:
    Precis hur lägger man fram det i en småstad där alla känner alla.....utan att det kommer ut till vänner o familj....man få leta på nätet och där är ju 90% snubbar som utgör sig för att vara tjejor :(
    Man får ha tålamod helt enkelt. Jag och min sambo ska träffa vår första tjej på trekant ganska snart. Tog sin tid att sålla igenom allehanda weirdos och killar som utger sig för att va tjejer, men nu blir det förhoppningsvis av!
  • Philipsson

Jag är själv rätt sugen sex med tjejer. Fast jag är ju man förstås...

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-28 15:27:29 följande:
    Man får ha tålamod helt enkelt. Jag och min sambo ska träffa vår första tjej på trekant ganska snart. Tog sin tid att sålla igenom allehanda weirdos och killar som utger sig för att va tjejer, men nu blir det förhoppningsvis av!
    Hur gjorde ni då?
  • Anonym (Bi)

Är detta fortfarande aktuellt? Kan jag skicka pm till dig? 

Svar på tråden Jag är sugen på att testa tjejsex ..