• Anonym (Carro)

Ni som gillar smisk, när kom intresset för det?

Jag och många andra tycker om att få smisk ibland, antingen i samband med sex, som bestraffning, eller annan anledning. Jag är mycket nyfiken när i tiden upptäckte ni detta och hur gick det till? Själv är jag övertygad om att det hänger samman med uppväxten då det hände ( inte så ofta men i alla fall..) att jag fick smisk på bara ändan över föräldrarnas knän men tror att de flesta har fått intresset och fixeringen vid smisk på annat sätt. Berätta!

• Svar på tråden Ni som gillar smisk, när kom intresset för det?
  • Dominant

Jag gillar att ge, och kanske lite mer hårdhänt än vad man skulle kalla just "smisk".

Jag ser det snarare som en naturlig del av dominansen och intresset väcktes i samband med att jag förstod att det gav mig en stor tillfredsställelse att få dominera en kvinna, vilket var under gymnasietiden.

• Funkwerkstatt

Jag gillar smärta så jag älskar bli smiskad riktigt hårt. Har nog inget med när jag var lite eller så att göra mer när jag började ha sex vilket var runt 16 så blev jag smiskad och älskade det. 

• CarinaL26

Fick visserligen smisk hemma ibland men jag reagerade inte förrän min dåvarande pojkvän hotade med smisk när jag varit extra retsam. Kommer ihåg hur det verkligen sög till mellan benen och när jag verkligen fick smisk över hans knän sedan så älskade jag det från första stund.

• Anonym (slavegirl)

Jag har alltid haft intresset för att bli dominerad och få smisk. Vet att jag brukade övertala ett par dagiskompisar att slå mig med björkkvistar och att jag njöt oerhört av det.

Fick aldrig smisk av mina föräldrar.

Det med smisk som jag gillar är känslan av underkastelse. Skam känner jag inte och det är heller inget jag önskar heller bli upphetsad av. Smärta kan jag tycka om lite grand men är inte direkt masochist utan det är den mentala delen som är viktigast för mig. 

• Anonym (Lillflickan)

Jag minns att jag läste passager i böcker om att få smisk eller stå i skamvrån om och om igen. Det fanns en flickbok där "hjältinnan" blv straffad genom att få klänningen uppsatt kortare och kortare med säkerhetsnål för att se barnslig ut, eller Tom Saywer som blev satt i flickoras bänkrad, eller Anne på Grönkulla som hade lite smisksekvens. Jag var kanske nio-tio-elva och oerhört fascinerad av det.

• Anonym (Lincoln)

Jag är man Lite äldre  Jag har alltid genom åren undrat varför jag tänder på tanken att få smisk Finns de en koppling till att jag fick smisk av min Mamma upp i tonåren (de var på riktigt med björkris på stjärten). Annars hade jag inte vetat nåt om att få smisk.. Eller ? Vad tänker ni om de ? Jag har aldrig vågat berättat om mina tankar att jag vill ha smisk. De verkar vara kvinnor som vill smiskas Är de att vi män inte vågar att berätta  Var gift i 20 år med en kvinna som jag  smiskade ..men hon erkände inte att hon ville de efteråt (vi var jämnstarka) Hade hon protestera fysiskt hade jag inte gjort de. Protesten bestod av skratt o skrik Jag såg att hon gillade de (Ha ett rikt smisk liv, ni som önskar de)

• Anonym (Ann på Grönbete)
    Anonym (Lillflickan) skrev 2011-11-01 10:16:39 följande:

Jag minns att jag läste passager i böcker om att få smisk eller stå i skamvrån om och om igen. Det fanns en flickbok där "hjältinnan" blv straffad genom att få klänningen uppsatt kortare och kortare med säkerhetsnål för att se barnslig ut, eller Tom Saywer som blev satt i flickoras bänkrad, eller Anne på Grönkulla som hade lite smisksekvens. Jag var kanske nio-tio-elva och oerhört fascinerad av det.

Jag såg Anne på Grönkulla men minns ingen smisksekvens. Borde se om den. Undrar om någon gjort en barnförbjuden version... DrömmerFlört
  • KimLinnefeldt

Det var några år efter 40. Hon red mig och det var så skönt. Jag smekte hennes höfter och stjärt, och plötsligen fick jag ett infall att smiska till henne. Hon lutade sig fram och viskade: Du får...

Sen dess är det en del i vår repertoar. Lägger henne gärna över knäet med kuken mellan hennes lår. Hon får smisk och gnider sig mot mitt stånd. Båda njuter.

• Lazzi
    Anonym skrev 2011-10-16 16:14:38 följande:

Måste man gilla att FÅ smisk för att skriva här.

Jag gillar att ge smisk och det kom i sjuårsåldern, då jag hade mina första fantasier om det. 

Sen kanske jag ska tillägga att jag är kvinna och att det finns hur många män som helst som vill ha smisk, det går 18 på dussinet.
    Så jag är inte så säker på att det är mer vanligt hos kvinnor.

lykantrophona:

Vad spännande med din mamma, kan vara någon jag känner, om hon är aktiv?
    Darksidemedlem?          

Jag har aldrig fått smisk men nyfiken att prova att få ligga i ett kvinnoknä
  • Anonym (Följer)

När jag träffade en man som var ansvarsfull, omhändertagande, hade höga förväntningar på andra och sig själv, som tror det bästa om alla men adresserar direkt när andra inte lever upp till det. En man som alltid se till familjens eller gruppens bästa och kan välja bort vad som är roligast För honom själv ifall det missgynnar ex familjen. Men ändå sätter han familjen över andra. En man som är empatisk och som är en naturlig ledare. 

Då växte en längtan efter smisk fram. Sakta. Har aldrig fått det i mitt liv. Aldrig blivit slagen. Inga minnen av kränkningar eller våld (sexuellt eller annat). Men en längtan efter att få det av honom blev mer och mer påtaglig. Jag vill inte bli bestraffad men i samband med sex eller för att det behövs helt enkelt. Han ger mig så gärna. Han njuter av det med nu för tiden lika mkt som jag även om han i början var mest villig för att jag ville testa och behövde det. 

• Anonym (Följer)
    Anonym (slavegirl) skrev 2011-10-25 21:08:24 följande:

Jag har alltid haft intresset för att bli dominerad och få smisk. Vet att jag brukade övertala ett par dagiskompisar att slå mig med björkkvistar och att jag njöt oerhört av det.

Fick aldrig smisk av mina föräldrar.

Det med smisk som jag gillar är känslan av underkastelse. Skam känner jag inte och det är heller inget jag önskar heller bli upphetsad av. Smärta kan jag tycka om lite grand men är inte direkt masochist utan det är den mentala delen som är viktigast för mig. 

Där känner jag igen mig. Vill inte bli bestraffad och känna skam, vill inte ha det för att det gör ont även om smisk som inte gör ont är lika med sexuellt smisk. Bara skönt. Men underkastelsen. Den är egentligen mental men utövas genom smisket. 
  • BlåFisk

För mig är det att sex eller att bli riktigt sugen på sex på något märkligt vis förstärks av att det gör lite ont. Och att det är kroppskontakt på ett skönt sätt, man gör något intimt tillsammans som ingen får veta. Att se rumpan när den får smisk
    och att det efter en stund börjar göra ont är liksom hett. 

Mitt enda problem har varit att om man online försöker hitta en sexkompis som gillar smisk så verkar de jämt vara lite "too much" på något sätt:/
    Vill egentligen både ge och/eller få smisk och sedan ha bra sex.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Ni som gillar smisk, när kom intresset för det?