• Freijah

    Sandlådan seperat från övriga forumet?

    Går det inte att seperara sandlådan från övriga forumet så att trådar därifrån inte kommer upp i senaste inläggen?
    Eller åtminstone göra någon inställning så man kan välja bort att se sandlådan?


    ♥ 2010-11-23 ♥
  • Svar på tråden Sandlådan seperat från övriga forumet?
  • La Lola

    Varför då?
    Det finns många trådar som jag inte vill se.
    Men....jag brukar göra som så att jag helt enkelt skiter i att klicka på de.....


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Freijah

    Sandlådan har underkategorier.
    Och ibland så klickar man på en tråd där man tror sig kunna hjälpa för att se att folk sitter o gör narr av varandra.


    ♥ 2010-11-23 ♥
  • thomas54

    Ja men klicka inte då - du ser ju var tråden ligger innan du klickar

  • La Lola
    Freijah skrev 2011-10-21 16:35:57 följande:

    Sandlådan har underkategorier.
    Och ibland så klickar man på en tråd där man tror sig kunna hjälpa för att se att folk sitter o gör narr av varandra.


    Jamen...det syns ju tydligt var trådarna ligger?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Freijah

    Nej det syns inte tydligt att det är sandlådan när tråden ligger i en underkategori till sandlådan, iaf inte på min dator.

    Ni är emot förslaget, tack, det är noterat.


    ♥ 2010-11-23 ♥
  • La Lola
    Freijah skrev 2011-10-21 16:43:24 följande:

    Nej det syns inte tydligt att det är sandlådan när tråden ligger i en underkategori till sandlådan, iaf inte på min dator.

    Ni är emot förslaget, tack, det är noterat.


    Vad har du för dator där det inte står?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Forumvärd
    Freijah skrev 2011-10-21 16:26:10 följande:

    Går det inte att seperara sandlådan från övriga forumet så att trådar därifrån inte kommer upp i senaste inläggen?
    Eller åtminstone göra någon inställning så man kan välja bort att se sandlådan?


    Hejsan!

    Tack för förslaget.
    Vi har valt att ha sandlådan som en del av forumet i och med att de trådarna också engagerar våra medlemmar.
    Det är en oas där det går att skoja och slappna av. En paus från andra mer seriösa ämnen på Familjeliv.
    Om du kikar på skärmdumpen som La Lola lade in så ser du hur du kan se var en tråd ligger.
    Den funktionen finns i hela forumet
  • La Lola
    lightfish skrev 2011-10-25 13:18:07 följande:
    Fast sitter man med mobilen så ser man inte...
    Gör man inte?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Elephino
    lightfish skrev 2011-10-25 13:18:07 följande:
    Fast sitter man med mobilen så ser man inte...
    Konstigt, för det kan jag se när jag surfar i min mobil - men det är klart, jag har ju ingen Iphone med app (misstänker att det kan vara den du menar? ).

    Jag är också för att låta Sandlådan vara en del av forumet. "Det man inte kan skoja om, är inte värt att ta på allvar", som en klok kvinna en gång sade.
Svar på tråden Sandlådan seperat från övriga forumet?