• Karla79

    BIM 19 november

    Någon som vill börja följas åt redan nu? ÄL om 2 veckor, känns som en evighet. Nu kör vi :)

  • Svar på tråden BIM 19 november
  • Angel13

    Då var det kört, mensen kom igårkväll, skönt ändå att den kom som den skulle :) vet inte om vi kommer försöka nästa månad, bf blir till slutet av sommaren. Jag har svåra graviditeter och hjärtfel, är orolig för hur kroppen orkar. Kanske klokast att vänta några månader så jag inte är höggravid i hettan. Måste nog prata med läkarna......

  • Angel13

    Tack, besvikelsen är ju stor givetvis, men vi får lägga längtan på hyllan en stund. Kändes lite nervöst att försöka på en juli bebis, men sambon var övertygad att värmen hinner inte komma hit upp och att våra bebisar kommer ju ändå tidigare. Sist låg jag i sängen från v32-37:) suck vad tråkigt det känns nu..... Men 2-3 månader går fort, det är jul snart!

  • Angel13
    Karla79 skrev 2011-11-19 08:17:51 följande:
    Fortfarande negativt och inga symtom... dag 32 i cykeln, ingen menskänsla heller.
    vi får hålla hoppet uppe så länge mensen inte kommer. Roligt är det ju inte, man vill ju antingen få plus eller så mens.
  • Karla79

    Dag 33 och fortfarande negativt test och ingen mens. Haft två cykler efter p-pillerstopp som var 30 resp 32 dagar, så nu är jag faktiskt sen. Ingen skillnad i symtomen, illamående av och till i två veckor nu plus lite molvärk ibland.

    Tråkigt Olgaisback, nya tag...

  • idaaa91
    Karla79 skrev 2011-11-20 22:15:43 följande:
    Grattis!! Och 2-3 veckor också, måste kännas extra bra :) Lycka till!
    tack så mycket ja det känns bra, nu hoppas man på att det håller sig så också Glad
  • Karla79

    Ifall någon mer än jag fortfarande hänger i tråden, så kom mensen idag, nya tag nästa månad!! Nu vet jag att jag har lite lång cykel och jag ska verkligen anstränga mig för att inte testa före bim nästa månad.

  • Angel13
    Karla79 skrev 2011-11-23 14:03:20 följande:
    Ifall någon mer än jag fortfarande hänger i tråden, så kom mensen idag, nya tag nästa månad!! Nu vet jag att jag har lite lång cykel och jag ska verkligen anstränga mig för att inte testa före bim nästa månad.
    :( Jag håller mina tummar för dig nästa månad!
Svar på tråden BIM 19 november