• alltfördig

    Världens bästa..

    Min dotter har världens bästa bonuspappa, hjälp mig med en dikt till honom på farsdag

    Jag tänkte skriva den på ett kort och sedan tillsammans med dottern som är 2,5år måla och klistra så det blir så personligt och perfekt för det förtjänar han.

    Han är 25år och kom in i vårat liv när dottern var 11månader, Han är glad, manlig och fruktansvärt snäll, lite dumsnäll faktiskt <3  i början var han osäker och försiktig men tids nog blev han mer och mer säker. Vi är sambos nu och han är så underbar mot dottern och mig, våran superpappa<3

    Nu till saken, en dikt. En dikt som ska beskriva vad mycket en bonuspappa betyder. hur mycket han betyder.

    dotterns pappa är inte intresserad så dottern har bara honom men i perioder kommer hennes bio pappa in och vill träffa henne för att sedan försvinna igen. detta tar hårt på min sambo som känner sig ersatt och blir påmind om att han bara är Magnus , även fast han inte bara är det. :)

    Nu blev det lite rörigt men det jag söker är en dikt som vi kan ge honom på farsdag. en dikt som kan påminna honom i svåra tider att han är oersättlig att han är en underbar bonuspappa<3                   

  • Svar på tråden Världens bästa..
Svar på tråden Världens bästa..