Drammen/Kongsberg
Finns det några trevliga föräldrar i området? Nationalitet spelar ingen roll.
Skriv gärna.
Det blev inte Kongsberg denna veckan, för barnen är sjuka. Vi får åka om någon vecka istället.
Miracle: jo visst. :) har termin mitten på mars. Blir 18 månader mellan barnen.
Elsis: jag hade nästan glömt av det. Stannade i Sverige några dagar extra och kom på det igårkväll. Hör av dig när ni planerar att åka nästa gång så tar vi det då.
Nu är vi i Kongsberg, om du har tid/lust att ses på öppna barnehagen denna veckan kan vi göra ett nytt försök:)
Hej Elsis
Ja varför inte. Låter som en bra idé. Det ser ut att faktiskt passa bäst redan i morgon. Skall till Jordmor vid 9.30 och sedan skulle jag kunna åka direkt till Kongsberg efter det. Tror de har öppet 10-15 och att komma dit lagom till lunch och sedan leka och greja passar ju ganska bra. Funkar det för dig? Jag inboxar mitt nummer.
Ja visst det funkar för oss:)
Hej!
Fortfarande någon i Kongsberg-området som vill umgås? Vi är helt nyinflyttade, från Sverige, med tre döttrar på 3.5 och 1.5 (tvillingar). Vore jättekul att få kontakt med några trevliga människor.
Hör av er!
Hälsningar
Karin
Kackalock: Jag ses gärna. Kan i princip när som med förutsättning att jag inte behöver åka in och föda.
Var bor du/ni? Jobbar du?
Hej! Jag är hemma med de två minsta samtidigt som jag söker jobb. Den äldsta dottern går på dagis. Kollade in din sida Ripichip och blev glad att se att även du stör dig på detta könsuppdelande! Det är ett ämne som även ligger mig varmt om hjärtat! Vi bor vid Kongsbergshallen, nära KIWI! Var bor ni?
Roligt att höra att du delar min åsikt. :)
Jo, vi bor just nu i Mjøndalen. Mannen jobbar i Kongsberg och det är där vi siktar på att hamna. Vi bor här till aug/sept. Vi får se vad vi hittar sedan. Hyra eller köpa.
Dina yngsta är jämngamla med min. Född sept 2010.
Har du tid och lust att ses redan kommande vecka kanske? Jag går iofs och väntar på att förlossningen skall dra igång. Om det ska bli som sist borde vattnet gå i morgon. :) Så man kan ju få avboka men så är det ju alltid.
Jag mailar dig mitt nummer så kan du antingen sms:a eller maila eller skriva här i tråden såklart.
Jodå här har det blivit bebis. I lördagsmorse. Vi mår fint allihopa.
Har lite dålig koll när det skulle passa att ses så att sikta på efter påsk låter som en god ide. :)
Amma, äta, vila och dricka vatten.
Ger ifrån mig ett livstecken. :)
Hej,
Vi är ett svenskt par som flyttade till drammen tidigare i år.
Vi fick en liten Vidar den 19e september.
Bor ni i tråden fortfarande kvar och har lust att träffas?
Hej Jovi: Grattis till Vidar! Jag ses gärna, dock har vi flyttat närmare Kongsberg än Drammen.