• Lövet22

    Vill ni vara med i min klubb / BIM runt den 19 / 11

    Hej, vill ni vara med ? följas åt och längta, känna efter för mycket efter symtom och hoppas på stora vackra Plus{#emotions_dlg.flower} Välkommen {#emotions_dlg.flower}

  • Svar på tråden Vill ni vara med i min klubb / BIM runt den 19 / 11
  • Lövet22

    Jag har ont i brösten. De ömmar som 17. . Sen är jag så trött på kvällarna. Men nån mensvärk har jag inte alls.

    Jag funderar på att testa på lördag om mensen uteblivit.

  • idaaa91

    ja jag hoppas också att alla får ett vackert PlusSkrattande vore så kul !

    ska på mini semester nu till helgen som kommer till Vemdalen med mina föräldrar, men man vill ju inte direkt testa när dom är med så tror jag får lov att försöka hålla mig till måndag morgon (om inte mensen har kommit redan vill säga..)

    I september var jag helt säker på att jag var gravid men fick verkligen så negativt det bara kunde bli på tre olika tester och sen kom mensen, usch så besviken jag blev när man hade gått och hoppats Rynkar på näsan så jag vill verkligen inte att den här månaden också ska vara så.. försöker verkligen intala mig om att jag inte är gravid för att bli mindre besviken sen när mensen ev. kommer, men det är ju så svårt att låta bli att hoppas och tro det när det känns som om hela kroppen skriker att man är med barn haha men men bara och vänta de där låååånga 7 dagarna till innan jag ska testa Solig

  • Lövet22

    Jag har börjat få spottings. Blir inget för oss denna månaden

  • coconut

    Fru höst hur går det har du fått mens än eller var det kanske nidisar? :)
    Jag har fått ömma bröst och är lika stor chans att jag ska få mens så jag ställer mig in på - för att inte bli för besviken.
    Illamående har jag dock känt 2 mornar i rad nu men behöver inte betyda ngt, nåja får hålla mig till söndag iaf

  • coconut

    Hallå? Kikar in här undrar om ni plussat eller fått mens?
    Jag är på BIM idag utan mens och utan plus. Går aldrig över tiden brukar vakna med mens på bim dagen så det är lite skumt..

  • idaaa91

    BIM +1 idag och fick ett Plus     Solig
    hoppas starkt på att ni får plus också nu! vore så kul! Skrattande


  • idaaa91
    Lövet22 skrev 2011-11-20 21:23:10 följande:
    Grattis
    Taaack! Skrattande
  • idaaa91
    coconut skrev 2011-11-20 21:29:01 följande:
    Stort grattis!!! :)
    Tack Solig
Svar på tråden Vill ni vara med i min klubb / BIM runt den 19 / 11