• Liten Léonie

    Någon som har BIM 24/11...

    Någon som vill följas åt.. :)

     

  • Svar på tråden Någon som har BIM 24/11...
  • storebrorM

    ingen aning, har aldrig sett spökstreck tidigare så vet inte :S jag ska springa iväg senare idag o köpa rfsus testa tidigt :) Kanske något för di gockså?

  • Liten Léonie

    Åååå GRATTIS storebrorM!!
    Jag köpte ett sånt igår med... Men negativt!!!
    Har ju BIM en dag efter dig men vågar inte hoppas!!!

  • Liten Léonie
    storebrorM skrev 2011-11-19 12:10:35 följande:
    Avvakta och se ge inte upp ännu!
    Hihi nej jag vet.. Det va ju trots allt BIM -6 igår när jag testade.... Så det vore mer konstigt att jag plussade... Eller nja du hade väl BIM 23e?
  • Liten Léonie

    Mensen kom inatt. Samma klockslag som alltid mellan 04-06 så jag måste ha räknat fel på BIM och har en längre cykel än jag trodde. Men nu är det bara att ge sig på det igen. Hur mår du? Känner du nåt?

  • Liten Léonie
    storebrorM skrev 2011-11-28 21:45:47 följande:
    Känner ingenting, lite trötthet bara.. tråkigtatt mensen kom hoppas på augustibebis iställe
    Spännande, glad för din skull.. Japp nu får det bli så... DET SKA bli så.. Jag tror i ärlighetens namn att vi missade ÄL denna gången. Har du några knep? Skrattande
    Hade du full koll på ÄL? Myste ni innan eller efter, sorry för nyfikenheten Skäms
  • storebrorM

    Jag anväbder women pro därman skriver in mens osv. Skriver upp i den när vi myst och det vsr 12 & 14 & 16 dagar efter menstart.vilket det även va närjag blev gravid i sommar. Kalendernpåstår att jag hade äl 15onde

  • Liten Léonie
    storebrorM skrev 2011-11-28 22:05:53 följande:
    Jag anväbder women pro därman skriver in mens osv. Skriver upp i den när vi myst och det vsr 12 & 14 & 16 dagar efter menstart.vilket det även va närjag blev gravid i sommar. Kalendernpåstår att jag hade äl 15onde
    Vad är det? Dataprogram? :)
  • Liten Léonie
    storebrorM skrev 2011-11-29 08:34:05 följande:

    Nej det är en app till smartphones :D


    Har hittat den nu tror jag, hur bra som helst ju. Nu vill jag bara att flera dagar ska gå så att jag kan få se lite "mönster".. Du... Det digitala testet du plussade på? Vart hittade du det? För på alla andra ställen med digitala test är det med "veckoindikator"?
    Många frågor du får svara på Förvånad
    Tusen tack...
  • storebrorM

    Jag köpte det på Coop faktiskt, skulle i´n och ha ett testa tidigt test men de hade inget och detta kunde man testa upp tikll 4 dagar innan beräknad Mens. Det var en lite större COOP affär och förbutiken :)

  • Liten Léonie
    storebrorM skrev 2011-11-29 08:46:01 följande:
    Jag köpte det på Coop faktiskt, skulle i´n och ha ett testa tidigt test men de hade inget och detta kunde man testa upp tikll 4 dagar innan beräknad Mens. Det var en lite större COOP affär och förbutiken :)
    Okej då vet jag..  Ha det så bra med lilla magen nu och va rädda om er Glad
  • Liten Léonie
    storebrorM skrev 2011-11-29 08:59:50 följande:
    Det samma och uppdatera mig när det är dax :)
    LOVAR! Skrattande
Svar på tråden Någon som har BIM 24/11...