• bebistre

    Ruvardag 4, flera i närheten?

    Fick tillbaka ett 6 celligt på dag 2. Flera som ruvar ungefär samtidigt??

  • Svar på tråden Ruvardag 4, flera i närheten?
  • vrålapan

    Nu har tiden gått, omän långsamt, och ruvardag 4 är förbi. Idag RD10. Hopplöshetoch förtvivlan blandas med förhoppning och eufori. Det kan ju vara jag som får ett glatt besked i julklapp - men, det kan lika gärna vara jag som får stå med gråten i halsen och försöka ta för mig av julbordet trots att aptiten är spårlöst försvunnen. Min sambo är lungn som en filbunke, övervakar mitt mat och dryckintag och säger att jag ska vara uppmärksam på vad jag äter. Han tror. Jag tvekar... 

  • Blomman123
    vrålapan skrev 2011-12-19 16:18:43 följande:
    Nu har tiden gått, omän långsamt, och ruvardag 4 är förbi. Idag RD10. Hopplöshetoch förtvivlan blandas med förhoppning och eufori. Det kan ju vara jag som får ett glatt besked i julklapp - men, det kan lika gärna vara jag som får stå med gråten i halsen och försöka ta för mig av julbordet trots att aptiten är spårlöst försvunnen. Min sambo är lungn som en filbunke, övervakar mitt mat och dryckintag och säger att jag ska vara uppmärksam på vad jag äter. Han tror. Jag tvekar... 
    När skall du testa? Jag testade på dag 10, men skall testa i morgon också (då de sa åt mig att testa egentligen ).

    Jag håller tummarna för dig! 
  • rajsiin333

    Idag blev jag rädd. Jag var helt övertygad om att mensen var på gång. Men än så länge håller den sig borta *peppar peppar*
    Imorrn är det RD 13, på fredag har jag testdag. Frågan är om jag klarar att vänta så länge?

  • vrålapan

    Blomman och rajsiin, jag har lovat mig själv att jag ska testa på julafton, alt dagen före. Det är på dag 14 eller 15. De har gett mig TD den 30/12, men det verkar inte klokt att vänta 23 dagar efter ÄP. Jag har också varit jätterädd och orolig, för det är liksom nu allt kommer att avslöjas. Blir det något eller inte?
    Ja, så är det. Kram på er och jag hoppas att det går bra hela vägen för oss alla!

  • vrålapan
    rajsiin333 skrev 2011-12-22 07:44:54 följande:
    Här har jag fått negativt resultat och gråtit floder.
     
    Lycka till allesammans! 
    Det finns inte så mycket att säga annat än att det är fruktansvärt tråkigt att detta händer. jag är hemskt ledsen för din skull. Kramar från migHjärta
  • rajsiin333

    Tack.
    Imorse kändes det helt enkelt för j-vligt. Nu känns det inte bra, men bättre.
    Jag har pratat med kliniken om att nästa gång sätts igång vid nästa mens i slutet av januari. Så det känns bra :)
    Nu ska jag försöka fokusera på all planering inför mitt kommande bröllop i februari! :)

  • vrålapan

    Va bra rajsiin att du har något roligt att se fram emot. Bröllop är inte dåligt det! Dessutom blir inte väntan alltför lång till nästa omgång så det är ju bra.

  • iväntanpådig

    Ledsen för din skull rajasin! Är verkligen skit att få minus! Gråta ska man göra!Hjärta Men njut av ditt stundande bröllop! Hoppas ni får en fin dag ni aldrig kommer glömma! Och lycka till med försöket i januari! Nån gång kommer det att bli er tur!

  • vrålapan

    Jag har testat Plus RD 14 idag. Jag förstår det inte riktigt ännu, men stickan var tydlig - det är ett plus där. Vi ska bli föräldrar... SkrattandeSolig

  • Blomman123
    vrålapan skrev 2011-12-23 08:16:42 följande:
    Jag har testat Plus RD 14 idag. Jag förstår det inte riktigt ännu, men stickan var tydlig - det är ett plus där. Vi ska bli föräldrar... SkrattandeSolig
    Grattis!!!
  • vrålapan

    Tack för alla grattis! Just nu är det lite svårt att riktigt kunna fira eftersom vi inte vill berätta något för familj och vänner såhär tidigt, men vi myser i hemlighetGlad. God jul och gott nytt år allihopa!

  • barnlangtanivf

    Hej! Jag och en vän har startat en podd - Ruvarpodden - om barnlöshet, barnlängtan och IVF där vi pratar fritt om våra känslor kring IVF och barnlöshet och vår resa mot barn - podden finns på Itunes, soundcloud, och Acast och där poddar finns.  Nytt avsnitt kommer varje torsdag och vi blir hemskt glada om ni lyssnar och kommer med feedback! Kram

  • sofia2022
    finski skrev 2011-12-11 12:05:32 följande:

    Hej alla!

    Är på RD 8 och testade svagt plus RD6 som sen blivit starkare 7 och 8. Vill ju inte riktigt ta ut segern i förskott, man vet liksom inte vad som händer innan testdag, har testdag på onsdag 14/12. Känns som att man håller på att bli knäpp.


    Satte du in en blastocyst? GRATTIS Skäms
Svar på tråden Ruvardag 4, flera i närheten?