• MiScHoOo

    Blir ni irriterade av FÄST trådarna?!

    Jag tycker det är störigt med dessa FÄST trådar. Tycker ni inte det blir bättre om dem hade egen placering så som senaste inlägg, senaste trådarna?!!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir ni irriterade av FÄST trådarna?!
  • Coyote
    knattar skrev 2011-12-13 23:25:58 följande:
    Jaa, som fasen.
    Men inte lika mycket som alla helvetiska idiotiska tomma inlägg som postas här hela förbannade jävla tiden.
    Comic sans!!
    Och varför tror du att de postas då?
  • knattar
    Coyote skrev 2011-12-13 23:29:33 följande:
    Och varför tror du att de postas då?
    Jag är fullt medveten om varför de postas. Anledningen gör det inte mindre irriterande för det.
    Dessutom är det en förklaring och ingen ursäkt till varför folk inte orkar notera en intressant tråd på något annat sätt, utan envisas med att posta sidor efter sidor med enbart tomma inlägg.
     
  • Coyote
    knattar skrev 2011-12-13 23:33:46 följande:
    Jag är fullt medveten om varför de postas. Anledningen gör det inte mindre irriterande för det.
    Dessutom är det en förklaring och ingen ursäkt till varför folk inte orkar notera en intressant tråd på något annat sätt, utan envisas med att posta sidor efter sidor med enbart tomma inlägg.
    Hur ska man notera den annars tycker du? Genom att skriva "favoritar" varje gång? Eller göra ett irrelevant inlägg?
  • knattar
    Coyote skrev 2011-12-13 23:37:10 följande:
    Hur ska man notera den annars tycker du? Genom att skriva "favoritar" varje gång? Eller göra ett irrelevant inlägg?
    Meningen "favoritar" kräks man om möjligt ännu mer på. 
    Varför skulle man göra ett irrelevant inlägg när man kan göra ett relevant inlägg?
    Och som att ett helt tomt eller "favoritar" är ett irrelevant inlägg???

    Om man inte orkar skriva något i tråden kan man göra en notering på en pos-it eller något. Om man nu inte orkar göra ett inlägg.
    Men iofs så är ju folken uppenbarligen för lata för att skriva ett litet relevant inlägg, så varför lägga ner tid och ork på att skriva upp tråden för att gå in i den från en dator senare? 
  • Coyote
    knattar skrev 2011-12-13 23:45:55 följande:
    Meningen "favoritar" kräks man om möjligt ännu mer på. 
    Varför skulle man göra ett irrelevant inlägg när man kan göra ett relevant inlägg?
    Och som att ett helt tomt eller "favoritar" är ett irrelevant inlägg???

    Om man inte orkar skriva något i tråden kan man göra en notering på en pos-it eller något. Om man nu inte orkar göra ett inlägg.
    Men iofs så är ju folken uppenbarligen för lata för att skriva ett litet relevant inlägg, så varför lägga ner tid och ork på att skriva upp tråden för att gå in i den från en dator senare? 
    Eller så har man inte direkt tillgång till papper och penna och tycker att fl borde fixa appen så det går att lägga till i favoriter utan att skriva något.
  • knattar
    Coyote skrev 2011-12-13 23:47:31 följande:
    Eller så har man inte direkt tillgång till papper och penna och tycker att fl borde fixa appen så det går att lägga till i favoriter utan att skriva något.
    Använder man appen har man tillgång till anteckningar i iphonen. Den går inte att radera så det finns inga som helst ursäkter till att använda den om man inte vill använda papper och penna.

    Jag måste säga att det är en jäkligt dåligt sätt att "demonstrera" för att få en favorit-knapp att trycka på.
    Till och med sämre än att skapa en facebook-grupp 
  • Coyote
    knattar skrev 2011-12-13 23:53:56 följande:
    Använder man appen har man tillgång till anteckningar i iphonen. Den går inte att radera så det finns inga som helst ursäkter till att använda den om man inte vill använda papper och penna.

    Jag måste säga att det är en jäkligt dåligt sätt att "demonstrera" för att få en favorit-knapp att trycka på.
    Till och med sämre än att skapa en facebook-grupp 
    Äh, det är ett enkelt sätt att lägga till i favoriter. Inte fan sätter jag mig och börjar skriva fram och tillbaka och ha mig för att komma ihåg en tråd, då skickar jag hellre ett tomt meddelande. Sen får väl folk störa sig bäst de vill.
  • knattar
    Coyote skrev 2011-12-13 23:55:51 följande:
    Äh, det är ett enkelt sätt att lägga till i favoriter. Inte fan sätter jag mig och börjar skriva fram och tillbaka och ha mig för att komma ihåg en tråd, då skickar jag hellre ett tomt meddelande. Sen får väl folk störa sig bäst de vill.
    kopiera-dubbelklick-anteckningar-klistra in.
    Visst, det är 4 steg som behöver göras. Men man slipper bryta mot forumreglerna genom att posta off-topic inlägg. För jo, ett tomt inlägg är i allra högsta grad väldigt off-topic 
  • Twilight
    Frontline skrev 2011-12-04 10:48:05 följande:
    Har ni så pass små bildskärmar eller mobiler så byt ut dom.
    om det nu är ett par trådstarter som är klistrade så inte fan bryr man sig om det...
    ♥Älskade barn, vad vore mitt liv utan er♥
Svar på tråden Blir ni irriterade av FÄST trådarna?!