• Mirre78

    The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma

    Kikade runt här lite på Film/TV (och sökte på familjeliv) men hittade ingen tråd för The Walking Dead.
    Här kan vi diskutera vad vi tycker om serien och vad vi tror kommer hända.

    Nu är det ju en paus (i USA) så nu får man snällt vänta tills den 12 februari 2012, och det blir ju inte så lätt med tanke på hur det slutade... 

    Så vad tycker ni om serien?


    I de blindas rike är den enögde kung
  • Svar på tråden The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma
  • spirituality

    Nu har första avsnittet av Fear the Walking Dead visats, i söndags i USA och på svensk TV i måndags (kommer tyvärr inte ihåg vilken kanal). Någon som såg? Vad tyckte ni?

    Trailern: 

  • Angdev
    spirituality skrev 2015-08-26 10:01:59 följande:

    Nu har första avsnittet av Fear the Walking Dead visats, i söndags i USA och på svensk TV i måndags (kommer tyvärr inte ihåg vilken kanal). Någon som såg? Vad tyckte ni?

    Trailern: 


    Utspelar sig under tiden Rick låg på sjukhuset så första avsnittet var lite segt men ser fram emot avsnitt 2, då sätter det igång. Då blir det nog mycket zombieaction :)
  • spirituality
    Angdev skrev 2015-08-26 12:20:52 följande:
    Utspelar sig under tiden Rick låg på sjukhuset så första avsnittet var lite segt men ser fram emot avsnitt 2, då sätter det igång. Då blir det nog mycket zombieaction :)
    Ja, det var ett "typiskt" pilotavsnitt med introduktion av karaktärerna osv, inte så mycket action än, men det kommer nog som sagt :)
  • Angdev
    Lambda skrev 2015-08-31 22:14:50 följande:

    Vad har jag missat nu!? Har serien börjat igen?


    Börjat ny serie, en spin-Off. Fear the walking dead. Utspelar sig i LA.
  • Lambda
    Angdev skrev 2015-08-31 22:16:41 följande:
    Börjat ny serie, en spin-Off. Fear the walking dead. Utspelar sig i LA.
    Aha, ja men då så. Då kan jag vara lugn. Tack.
  • Merima

    "Fear the Walking dead" är skriven av Robert Kirkman ,han som har skrivit om Walking Dead ,skrev serie böckerna om WD, och tv-spelet. Så jag kan bara rekommendera denna serie ,den är bra.

  • Zouxman

    Är det några som hänger kvar i serien? Jag har tittat 7kapp efter ett mångårigt uppehåll. Ser fram emot sista säsongen nu ????

Svar på tråden The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma