• Moniqe1979

    önskar en "moderator kommentar" i TS vid flytt av trådar

    Det händer titt som tätt att trådar framförallt i känsliag rummet pårar ur pga av att folk ej tror på TS och så flyttas tråden tll tex Sandlådan tro det eller ej kategorin så som skett med denna tråd www.familjeliv.se/Forum-27-435/m62656304.html.

    Jag skulle önska att det kunde lägga sin tex en färgad tydlig ruta högs upp i TS med en komentar eller notering om att tråden blivit flyttad så att nya läsare förstår att det inte är TS själv som VALT att tråden skall ligga i sandlådan och således itnte SJÄLV valt att bli utsatt fr diverse ironiska satiriska kommentarer.

    typ nått i stil med:
    Moderator notering:
    Denna tråd har flyttats från "kategori" till "kategori" Pga många anmälning om oseriös TS

  • Svar på tråden önskar en "moderator kommentar" i TS vid flytt av trådar
  • Forumvärd
    Moniqe1979 skrev 2011-12-25 10:31:55 följande:
    Det händer titt som tätt att trådar framförallt i känsliag rummet pårar ur pga av att folk ej tror på TS och så flyttas tråden tll tex Sandlådan tro det eller ej kategorin så som skett med denna tråd www.familjeliv.se/Forum-27-435/m62656304.html.

    Jag skulle önska att det kunde lägga sin tex en färgad tydlig ruta högs upp i TS med en komentar eller notering om att tråden blivit flyttad så att nya läsare förstår att det inte är TS själv som VALT att tråden skall ligga i sandlådan och således itnte SJÄLV valt att bli utsatt fr diverse ironiska satiriska kommentarer.

    typ nått i stil med:
    Moderator notering:
    Denna tråd har flyttats från "kategori" till "kategori" Pga många anmälning om oseriös TS
    Kloka tankar här!
    Tyvärr är det inget som är möjligt idag då en sådan funktion inte finns tillgänglig. Men det är en bra idé!
    (Nu tänker jag rent generellt och inte bara på trolltrådar utan även när en tråd flyttas t.ex från Känsliga Rummet i allmänhet)
    Moderatorerna brukar oftast lägga en kommentar i själva tråden men det är ju lätt att missa speciellt om tråden fortsätter att rulla på.
    Att kunna lägga den i själva TS hade varit superbra!
    Jag tar med ditt förslag!
Svar på tråden önskar en "moderator kommentar" i TS vid flytt av trådar