• Miraklet09

    Halmstad föräldrar sökes

     Jag söker fler Halmstad Mammor I halmstad eller område kring halmstad som är intresserade
     av lite lek träffar med mig och dottern Isabelle på 2år och 4månader...
     
     Vi har så tråkigt dem dagarna vi är fullt lediga och dem dagarna/helgerna jag inte har mycket
     att göra, jag är väldigt spontan, så jag vill ha full rulle hela tiden helst..

     Känner ni att ni skulle kunna vilja ha lekträff/komma hit till vallås och leka,

     skriv in ert riktiga namn, erat barns namn och ålder och vart i halmstad/haland ni bor =)

    hoppas att tråden ger bra responser, vet de finns liknande tråd tror jag, men jag ville starta eget,
    svårt hålla koll på alla annars

    GOTT NYTT ÅR                  


    Isabelle
  • Svar på tråden Halmstad föräldrar sökes
  • julibäbis

    Hej hej :) fick en liten dotter i slutet av juli, älskar mamma livet men väääldigt tråkigt att gå hemma och vill gärna ut och träffa mammor med barn, så min plutt även får träffa andra barn som hon kan leka med, och jag ha lite vuxen prat och dela tankar och stötta och finnas :) Hur e mammalivet för dig? :)

  • Miraklet09
    julibäbis skrev 2012-01-30 23:58:44 följande:
    Hej hej :) fick en liten dotter i slutet av juli, älskar mamma livet men väääldigt tråkigt att gå hemma och vill gärna ut och träffa mammor med barn, så min plutt även får träffa andra barn som hon kan leka med, och jag ha lite vuxen prat och dela tankar och stötta och finnas :) Hur e mammalivet för dig? :)

    Hej och välkommen =)

     Jodå det rullar på, dottern har vart inne i värsta tänkbara trots åldern innan (skamm/time out vrå) på stol
    hjälpte =) annars får jag höra ofta vilken stabil och söt undebar liten tös jagf har =) det värmer i hjärtat lika
    stort varenda gång

     Hur känns det för dig?

             
    Isabelle <3
  • julibäbis

    Va skönt :) jodå min lilla flicka har börjat sova på eget rum nu, både hon och jag sov jätte dåligt innan, men nu är det bättre, en del nätter blir de lite spring men men:) kändes jätte jobbigt att sätta in henne redan vid 6 månaders ålder men vad gör man inte för sina liv :) Hon kämpar som bara den för att komma upp på alla fyra och komma iväg arg blir hon när de Inte går :P då roligt o se hur de utvecklas för varje dag :) Har ni bott länge på vallås? Trivs ni? :)

  • Miraklet09
    julibäbis skrev 2012-02-09 14:44:52 följande:
    Va skönt :) jodå min lilla flicka har börjat sova på eget rum nu, både hon och jag sov jätte dåligt innan, men nu är det bättre, en del nätter blir de lite spring men men:) kändes jätte jobbigt att sätta in henne redan vid 6 månaders ålder men vad gör man inte för sina liv :) Hon kämpar som bara den för att komma upp på alla fyra och komma iväg arg blir hon när de Inte går :P då roligt o se hur de utvecklas för varje dag :) Har ni bott länge på vallås? Trivs ni? :)

    Vad mysigt =)

    Jadå vi trivs som fisken i havet, verkligen hemma här =)
    det är undebart och närma till fin natur på sommarn..
    det känns super med dagiset med =)

    vart bodde du och din familj =)     
    Isabelle <3
Svar på tråden Halmstad föräldrar sökes